Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

Pikkumainen ja katkera jostain?

20

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko et on, yhestä jutusta saan kyllä varmaan kuulla. Ei sekään haittais oikeesti, jos hänestä kuulisin.

• Anonyymi

Ehkä vähän voisin ehkäpä yhdestä jutusta huomauttaa 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän voisin ehkäpä yhdestä jutusta huomauttaa 😆

Joo! Arvaa kuin nolona oon sen takia. Mut niin siinä vaan kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Arvaa kuin nolona oon sen takia. Mut niin siinä vaan kävi.

Jos nyt olisit hän niin sanoisin, että ei mitään, se oli täysin ymmärrettävää ja enhän mä nyt mitenkään voinut siitä edes olla vihainen tilanteen huomioon ottaen. Siihen liittyy varmasti tarina ja historia, jonka arvasin muutamasta seikasta jo aiemmin.

Oikeastaan melko huvittavaa kokonaisuutena meidän kaikki vaiheet ja tilanteet 😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt olisit hän niin sanoisin, että ei mitään, se oli täysin ymmärrettävää ja enhän mä nyt mitenkään voinut siitä edes olla vihainen tilanteen huomioon ottaen. Siihen liittyy varmasti tarina ja historia, jonka arvasin muutamasta seikasta jo aiemmin.

Oikeastaan melko huvittavaa kokonaisuutena meidän kaikki vaiheet ja tilanteet 😅😂

Se muutti tavallaan kaiken, siks mua vähän jurppii. Mut hyvä ettei sulle jäänyt mitään hampaakoloon siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se muutti tavallaan kaiken, siks mua vähän jurppii. Mut hyvä ettei sulle jäänyt mitään hampaakoloon siitä.

No… kyllä mä olin silloin tosi pettynyt ja surullinen. Ehkä rakastit häntä silloin sitten. Oli aika kurja todeta se asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No… kyllä mä olin silloin tosi pettynyt ja surullinen. Ehkä rakastit häntä silloin sitten. Oli aika kurja todeta se asia.

Ei se noin mennyt. En vaan uskonut mun korvia. Niin se meni. Haluisin pyytää anteeksi, mutta en täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin mennyt. En vaan uskonut mun korvia. Niin se meni. Haluisin pyytää anteeksi, mutta en täällä.

Olisi ihanaa jos pyytäisit anteeksi, koska niin minäkin tahtoisin ja en täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihanaa jos pyytäisit anteeksi, koska niin minäkin tahtoisin ja en täällä.

Se vaan et miten kaksi pässiä saadaan samaan tilaan ilman ulkopuolisia voimia.

• Anonyymi

Kun vois jotenkin vahingossa tavata, mut ei semmosia sattumia tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan et miten kaksi pässiä saadaan samaan tilaan ilman ulkopuolisia voimia.

Palataan tähän, jotenkin ❤️

• Anonyymi

Ei. Ihan aikuiseen mieheen olen ihastunut.

• Anonyymi

No, kyllä häntäkin ehkä harmittaa tämä kurja sää....mutta katkera🤔 ei varmasti.

• Anonyymi

Palstasetä vaan jatkaa monologejaan🙈

• Anonyymi

Siltä tuo todellakin vaikuttaa 🤣🤣

• Anonyymi

Pettynyt olin, mutta olen päässyt jo asian yli.
      Kaikkea hyvää toivon vain.

Katkera ihminen kuitenkin olen, mutta ihan muista syistä.

• Anonyymi

En ole nähnyt merkkejä sellaisesta ja arvostan sitä todella paljon, ettei ole.

• Anonyymi

Ei ole ja hyvä niin

• Anonyymi

OdotAn miehen yhteyttä

• Anonyymi

Pikkumaisuus tulee ilmi kun poistaa muiden hauskat jutut ja jättää omat tylsät jutut näkyviin. Ei siedä lainkaan kritiikkiäkään. Ja on katkera naiselle kun tällä vientiä ja elää elämäänsä onnellisena.. itse on jäänyt gubbeilemaan..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe