Pikkumainen ja katkera jostain?
Onko kaivattusi
20
439
Vastaukset
- Anonyymi
En usko et on, yhestä jutusta saan kyllä varmaan kuulla. Ei sekään haittais oikeesti, jos hänestä kuulisin.
- Anonyymi
Ehkä vähän voisin ehkäpä yhdestä jutusta huomauttaa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vähän voisin ehkäpä yhdestä jutusta huomauttaa 😆
Joo! Arvaa kuin nolona oon sen takia. Mut niin siinä vaan kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Arvaa kuin nolona oon sen takia. Mut niin siinä vaan kävi.
Jos nyt olisit hän niin sanoisin, että ei mitään, se oli täysin ymmärrettävää ja enhän mä nyt mitenkään voinut siitä edes olla vihainen tilanteen huomioon ottaen. Siihen liittyy varmasti tarina ja historia, jonka arvasin muutamasta seikasta jo aiemmin.
Oikeastaan melko huvittavaa kokonaisuutena meidän kaikki vaiheet ja tilanteet 😅😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt olisit hän niin sanoisin, että ei mitään, se oli täysin ymmärrettävää ja enhän mä nyt mitenkään voinut siitä edes olla vihainen tilanteen huomioon ottaen. Siihen liittyy varmasti tarina ja historia, jonka arvasin muutamasta seikasta jo aiemmin.
Oikeastaan melko huvittavaa kokonaisuutena meidän kaikki vaiheet ja tilanteet 😅😂Se muutti tavallaan kaiken, siks mua vähän jurppii. Mut hyvä ettei sulle jäänyt mitään hampaakoloon siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se muutti tavallaan kaiken, siks mua vähän jurppii. Mut hyvä ettei sulle jäänyt mitään hampaakoloon siitä.
No… kyllä mä olin silloin tosi pettynyt ja surullinen. Ehkä rakastit häntä silloin sitten. Oli aika kurja todeta se asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No… kyllä mä olin silloin tosi pettynyt ja surullinen. Ehkä rakastit häntä silloin sitten. Oli aika kurja todeta se asia.
Ei se noin mennyt. En vaan uskonut mun korvia. Niin se meni. Haluisin pyytää anteeksi, mutta en täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin mennyt. En vaan uskonut mun korvia. Niin se meni. Haluisin pyytää anteeksi, mutta en täällä.
Olisi ihanaa jos pyytäisit anteeksi, koska niin minäkin tahtoisin ja en täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa jos pyytäisit anteeksi, koska niin minäkin tahtoisin ja en täällä.
Se vaan et miten kaksi pässiä saadaan samaan tilaan ilman ulkopuolisia voimia.
- Anonyymi
Kun vois jotenkin vahingossa tavata, mut ei semmosia sattumia tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan et miten kaksi pässiä saadaan samaan tilaan ilman ulkopuolisia voimia.
Palataan tähän, jotenkin ❤️
- Anonyymi
Ei. Ihan aikuiseen mieheen olen ihastunut.
- Anonyymi
No, kyllä häntäkin ehkä harmittaa tämä kurja sää....mutta katkera🤔 ei varmasti.
- Anonyymi
Palstasetä vaan jatkaa monologejaan🙈
- Anonyymi
Siltä tuo todellakin vaikuttaa 🤣🤣
- Anonyymi
Pettynyt olin, mutta olen päässyt jo asian yli.
Kaikkea hyvää toivon vain.
Katkera ihminen kuitenkin olen, mutta ihan muista syistä. - Anonyymi
En ole nähnyt merkkejä sellaisesta ja arvostan sitä todella paljon, ettei ole.
- Anonyymi
Ei ole ja hyvä niin
- Anonyymi
OdotAn miehen yhteyttä
- Anonyymi
Pikkumaisuus tulee ilmi kun poistaa muiden hauskat jutut ja jättää omat tylsät jutut näkyviin. Ei siedä lainkaan kritiikkiäkään. Ja on katkera naiselle kun tällä vientiä ja elää elämäänsä onnellisena.. itse on jäänyt gubbeilemaan..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223