Saa nähdä lapsiaan 2 kertaa viikossa valvotusti 2h kerrallaan, ei hänen valitsemassaan paikassa.
On toi nainen niin sairas henkisesti, kuka lasten äiti mustamaalaa ja manipuloi lasten ISÄÄ lapsilleen.
Hoitoon nyt toi eukko ja nopeesti, valehteleen asiat omaksi edukseen niin, että korvat heiluu.
Järkyttävä tapaus😝
Helena Koivulle valvotut tapaamiset
33
813
Vastaukset
- Anonyymi
Nautin!!!
Sitä saa mitä tilaa! - Anonyymi
Valvotut tapaamiset joissa, ei solvata isää aiheettomasti. Toivottavasti riehuja on lukkojen takana, ettei pääse vahingoittamaan ketään.
- Anonyymi
Hyvä, jos asia on noin. Tuota toivoin, että tapaamiset ovat valvottuja ettei Helena pääse lapsiaan enempää aivopesemään ja opettamaan rumia haukkumissanoja isästä ja uudesta vaimosta.
- Anonyymi
Kuka mies pettää vaimoaan?
- Anonyymi
Onpas silloin paljon sekopäisiä vaimoja olemassa 😂.
- Anonyymi
Tuhannet miehet ja tuhannet naiset joka vuosi ihan pienessä Suomessakin pettävät puolisojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannet miehet ja tuhannet naiset joka vuosi ihan pienessä Suomessakin pettävät puolisojaan.
Haa melkein kaikki pettävät toisiaan ja jos vaan saavat siihen tilaisuuden ja naiset vielä enemmän pettävät.
- Anonyymi
En tiedä varmaan sun ukko pettänyt koko ajan.
- Anonyymi
Ei ollenkaan. Hyvä kun osaa pitää puoliaan.
- Anonyymi
Ainut syy on että pelkäävät, että äiti vie lapset pois ulkomaille ja siksi on valvotut tapaamiset.
- Anonyymi
Pitää puoliaan mitä vastaan. Lapset ovat myös isä lapsia. Mitä vastaan diiva pitää puoliaan , voisi vastata jos osaisi.
- Anonyymi
Juuri näin.
Huomattu lasussa, että H aivopesee lapsiaan isää vastaan.
Kuka 12-vuotias huutaa vit.....ua isää kohtaan, ellei äiti ole lapselle kertonut kaikkia valheita isästä.
Uskon, että Mikko todella hyvä isä lapsilleen ja Natalie kiltti äitipuoli, tekevät kaikkensa lasten hyvinvoinnin puolesta, siksi tilanne tämä.
Katkera äiti mustasukkaisena exän uudesta kauniista vaimosta, siksi kaikki mustamaalaus/ aivopesu lapsille isää kohtaan, että hän saa loistaa hyvänä äitinä.
Valheella on lyhyet jäljet ja pilkka sattuu omaan nilkkaan, kuten on käynyt.
Nyt on aikaa käydä viinibaareissa ja piilottaa viinilasi kaverin ottamassa kuvassa pöydän alle.
Vesilinjalla viinibaarissa, just joo.
Mites ne 6 litraa viiniä keittiön tasolla, kyllä siellä kakskerrassa juodaan muutakin, kuin vettä.- Anonyymi
On ne lapset sentään Helenan synnyttämiä! Ei se toinen nai nen voi omia toisen lapsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne lapset sentään Helenan synnyttämiä! Ei se toinen nai nen voi omia toisen lapsia!
Kuka on sanonut, että Natalie omii Mikon lapset.
Varmasti on kiltti, ystävällinen lapsille ja haluaa heille vaan kaikkea parasta ja normaalia elämää, vaikka on Mikon lapsia.
Toivottavasti saavat vielä oman pienokaisen yhdessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioero on laillinen, ja niitä on joka vuosi tuhansia. Ero on asiallisesti hoidettu, mutta toinen osapuoli ei vaan luovuta. Kiusaa exää kaikin keinoin. - Se ei ole normaalia toimintaa. (Minulla oli lähipiirissäni samanlaista häiriköintiä vuosia. Se loppui sitten aikanaan.) - Tsemmpiä ja voimia perheelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan taustapiru!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioero on laillinen, ja niitä on joka vuosi tuhansia. Ero on asiallisesti hoidettu, mutta toinen osapuoli ei vaan luovuta. Kiusaa exää kaikin keinoin. - Se ei ole normaalia toimintaa. (Minulla oli lähipiirissäni samanlaista häiriköintiä vuosia. Se loppui sitten aikanaan.) - Tsemmpiä ja voimia perheelle.
Viranomaiset tekee päätökset lasten edun mukaisesti, kuten nytkin.
Epävakaa ja asunnoton äiti on huono yhdistelmä, siksi näin tehty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viranomaiset tekee päätökset lasten edun mukaisesti, kuten nytkin.
Epävakaa ja asunnoton äiti on huono yhdistelmä, siksi näin tehty.Vaikka Jelena kuinka yrittää syyttää lastensuojelua + muita viranomaisia , he tekevät tytär perustuen lakiin. Ei niitä rahalla päätetä, miten toi nainen en edes ilkeää julkisesti päästellä tommosta syytöksiä.
Nyt virkailijat kunnianloukkauksesta oikeuteen, heittämällä menee läpi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sentään kukaan ei ole kenekään lapsia. Onhan lapsilla myös isä., jota ex opettanut lapset nimittelemään isäänsä. Miltä heistä tuntuu kun tajuavat että äiti käyttänyt heitä kosto välineinä isää kohtaan.
- Anonyymi
Isä on perheen pää
- Anonyymi
Äiti on perheen häntä
- Anonyymi
Ehdotan:
-Mikko ostaa Helenalle kerta- ja lopullisena korvauksena narvasta yksiön!!- Anonyymi
Mikko on maksanut moninkertaisesti oikeuden määrämät korvaukset, ei enää penniäkään laiselle! Ostakoon itse yksiönsä, mieluummin todellakin Virosta.
- Anonyymi
Kyllä huomaavat vielä Helenan tarpeellisuuden. 4 lapsen hoito on täyttä työtä. Varsinkin jos saavat yhteisiä omia lapsia. Kyllä 12-vuotias osaa jo muodostaa omat mielipiteet. Lapsiakin pitää lain mukaan kuunnella huoltajuusasioissa.
- Anonyymi
Turha on juorupalstalla julistaa miten asioiden pitäs mennä, sossuvirkailijat tekevät päätökset lakeihin perustuen. Siihen ei vaikuta katkeran exän valheet, eikä rahalla osteta päätöksiä.
Rahaton, tuloton, asunnoton epävakaa nainen on huono elättäjä lapsille. - Anonyymi
4 lasta? Osuvaa kyllä. H. On iso lapsi, josta pitäis Mn huolehtia! Mutta nyt kai H. On mennyt Viroon?
- Anonyymi
Suomessa on lukemattomia uusperheitä, ja kaikki sujuu aivan mainiosti. - Lapsia kuullaan, mutta aikuinen/ammattilainen päättää.
- Anonyymi
Miten lapsia on neljä, synnyttikö riehuja lapsen. Isoimmat ovat jo koulussa pienin voi olla esikoulussa. Lapset osaavat syödä ja hoitaa vessa asiat itse. Ruokaa, hoivaa ja hellyyttä tarvitsevat, Tuskin haluavat riehuja akalta mitään apua.
- Anonyymi
Kuule. Olen lukenut sosiaalilain ja lapsen oikeuksien julistuksen. Nämä koskevat ihan kaikkia. Jopa Turussa.
- Anonyymi
Sillähän sitä pärjääkin jo pitkälle! Onneksi meillä on ammattilaisia käsittelemässä näitä asioita. Älä murehdi!
- Anonyymi
Lait löytyy myös riehuvuvalle mutsille, joka käyttää omia lapsiaan koston välineinä.
- Anonyymi
Opettanut lapsensakin kiroilemaan ja haukkumaan lasten isää! Ihan järkyttävää käytöstä ja vielä vaan roikkuu Mikossa ja Mikon rahoissa kiinni!
Menis töihin ja alkais elämään omaa elämää!
Mutta kun työnteko ei kiinnosta!
Ainoa mikä kiinnostaa on Mikon rahat! - Anonyymi
No ei Helena enää voi koko ajan haukkua lasten isää lapsille!!
Mutta kyllä onkin tähän mennessä opettanut lapset riitelemään, tappelemaan ja haukkumaan isää! Ja kaiken lisäksi kuvannut kaiken! Käsittämätön äiti!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808