Purran pirullinen ja ivallinen saksi hymy kuivunut! Totuus tappiosta hiipii tajuntaan!
Hyyty se hymy!
38
258
Vastaukset
- Anonyymi
sannan hymy on hyytynyt jo ajat sitten kun ei voi koskaan kävellä kadulla 🤣
- Anonyymi
purra on helvetin ruma yök
- Anonyymi
Katso... orava... tuolla noin....
- Anonyymi
Meillä on toivoa, PS:n kannatus voi romahtaa vaaleissa. Velka-Purra kihisi kiukusta, kun häneltä eduskunnan käytävällä kysyttiin arviota
vaalimenestyksestä. Tiuskaisi: " Näkee sitten !" ja lämäytti oven kiinni.- Anonyymi
Riikka kokee, että se olikin kansa joka petti hänet eikä toisinpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se aina menee, joku muu o aina syyllinen,tyypillistä sille idologialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se aina menee, joku muu o aina syyllinen,tyypillistä sille idologialle.
Lieneekö lukenut Mein Kampfin lisäksi myös Hitlerin entisen sihteerin Christa Schroederin kirjan "Olin Hitlerin sihteeri : Führerin palveluksessa 1933-1945"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö lukenut Mein Kampfin lisäksi myös Hitlerin entisen sihteerin Christa Schroederin kirjan "Olin Hitlerin sihteeri : Führerin palveluksessa 1933-1945"?
Purran tuleva kirja: "Olin Halla-ahon sihteeri : Mestarin palveluksessa 2008-2021".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purran tuleva kirja: "Olin Halla-ahon sihteeri : Mestarin palveluksessa 2008-2021".
Lisää tulevia persumuistelmia:
Tynkkynen: " Trollitehtaan miehimys. Supo-agenttina FSB:n palveluksessa 2016 -> ?"
Peltokangas: "Sisulainen taisteluni. Soppatykkiä ja Mogadishun murretta"
Mäkelä: "Joutsenon il Duce. Vuoteni vasemman jalan saappaan varjossa"
Rantanen: "Irma & Geheime Kelapolizei, Mestarin valtakunnan kuri ja järjestys"
Rydman: "Minä ja Napoleon"
Meri: "Koskitko sinä minua? Käräjillä tavataan. Leenan vaikeat vuodet"
Keskisarja: "Itseäni etsimässä, muistaako kukaan missä olin? Viinan ja kansallissosialismin huuruissa"
SS-Immonen: "Rautasaappaan aika - vieläkin vituttaa se Bobrikov"
Evl-Immonen: "Etteksh the thiedä, khuka mhinä olenh? Dramaattinen kohtaloni"
Mäenpää: "Teryleeni ja minä. Lapualaisoopperaa ilmajokelaisittain" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on kuin Hitler. Hullu ja vaarallinen valehtelija.
"Saksan kansa on pettänyt minut ja joutaa tuhoutua", A. Hitler. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää tulevia persumuistelmia:
Tynkkynen: " Trollitehtaan miehimys. Supo-agenttina FSB:n palveluksessa 2016 -> ?"
Peltokangas: "Sisulainen taisteluni. Soppatykkiä ja Mogadishun murretta"
Mäkelä: "Joutsenon il Duce. Vuoteni vasemman jalan saappaan varjossa"
Rantanen: "Irma & Geheime Kelapolizei, Mestarin valtakunnan kuri ja järjestys"
Rydman: "Minä ja Napoleon"
Meri: "Koskitko sinä minua? Käräjillä tavataan. Leenan vaikeat vuodet"
Keskisarja: "Itseäni etsimässä, muistaako kukaan missä olin? Viinan ja kansallissosialismin huuruissa"
SS-Immonen: "Rautasaappaan aika - vieläkin vituttaa se Bobrikov"
Evl-Immonen: "Etteksh the thiedä, khuka mhinä olenh? Dramaattinen kohtaloni"
Mäenpää: "Teryleeni ja minä. Lapualaisoopperaa ilmajokelaisittain"Heh. Koskitko sä mua, mä olen juristi. Leena Meri uhriutui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriutumisen mestari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hitleriltä tappion häämöttäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Hitler. Hänetkin oli kansa mielestään pettänyt. Sellaisia ne diktaattorit tai sellaiseksi mielivät ovat.
- Anonyymi
Oli Purra kireänä tänään kun Ylen tv-uutisten toimittaja yritti kysyä tulevasta vaalitappiosta.
- Anonyymi
Kuin viulunkieli. Ja narisee yhtä pahasti kuin taitamattoman soittajan nylkyttäessä viulun rokaa epävireiseen kieleen. Pirunviulu.
- Anonyymi
Melkoiseen varjoon jää vaalikeskustelussa , ilmeisesti todennu että parempi olla vaan hiljaa mahdollisimman paljon.... kun tietää millaista arvomaailmaa edustaa.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa, kun Purra otti varsin mengelemäisen tulokulman sotessa siitä, että jotkut tultaisiin jättämään kylmästi hoitamatta ja syynä on raha, niin silloin itse ajattelin, että onko Purrassa piiruakaan ihmisyyttä vaiko suorastaan peto sisimmältään. No, Halla-ahon opetuslapsihan omien sanojensa mukaan poliittisesti empatiakyvytön Purra on ja Halla-ahon ihmisarvokäsityksen vertailupohja löytyy 1920-luvun Italiasta sekä 1930-luvun Saksasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun Purra otti varsin mengelemäisen tulokulman sotessa siitä, että jotkut tultaisiin jättämään kylmästi hoitamatta ja syynä on raha, niin silloin itse ajattelin, että onko Purrassa piiruakaan ihmisyyttä vaiko suorastaan peto sisimmältään. No, Halla-ahon opetuslapsihan omien sanojensa mukaan poliittisesti empatiakyvytön Purra on ja Halla-ahon ihmisarvokäsityksen vertailupohja löytyy 1920-luvun Italiasta sekä 1930-luvun Saksasta.
Hitlerjugend elää Suomessa.
- Anonyymi
Syy miksi ainoastaan Purra on päästetty julkisuuteenvaalien alla. Riittää että yksi idiootti laukoo typeryyksiä ilmoille. Jos se koko parvi olisi kaakattamassa, tippuisi lopullinen tulos alle prosentin tienoille.
- Anonyymi
No ainut mitä ovat lisänneet on konkurssit ja köyhyys että kurjuus.
- Anonyymi
Sekä työttömyys.
- Anonyymi
Vaalitappion myötä Purralle tulee lähtö puoluejohdosta, ellei sitten persujen junttasiipi aktivoidu.
- Anonyymi
Vasara komppanian avulla Purra saa pitää pestinsä.
- Anonyymi
Purra on niin väsynyt tapaus.Persut häviää nyt ja eduskuntavaaleissa lopullinen potku persuuksiin.Siinäpä sitten uhriutuvat.Varmaan tuokin on Sanna Marinin syytä,että Purra on näivettynyt ja pussit silmien alla.
- Anonyymi
Piri-zumbaa jaksoi kuitenkin vetää vaalitorilla, mutta sitten ei ollutkaan aikaa
vastata kysymyksiin.
Ehkä on oppinut Petteriltä "en jaksa...."- Anonyymi
Ylimielisyyden puutteesta Riikkaa ei ole koskaan voinut syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielisyyden puutteesta Riikkaa ei ole koskaan voinut syyttää.
Eiköhän tuo karise . Näissä vaaleissa tulee palaute tehdyitä poliittisita päätöksistä joiden takana he ovat. Kuten nyt on selvästi esiin tullut julkisen ilmapiirin välityksellä ,Perus Suomalaisten kannatus on romahtanut ja tällöin vaalitulos tulee olemaan surkea. Tuo panee varmasti harkitsemaan päätöksenteon linjauksia . Näet jollei muutosta tule katoaa puolue poliittiselta kartalta ja tuo luo selkeää painetta hallituspolitiikan suunnan muutokseen ja tehtyjen päätösten uudelleen tarkasteluun.
- Anonyymi
Eikö noilla ole puoluekokous kesäkuussa? Väkivaltaviihdettä tiedossa!
- Anonyymi
Kumma hymy kun suupielet on aina katkerasti alaspäin ja silmät leimuaa raivosta.
- Anonyymi
Sama ilmiö kuin kaikilla persuministereillä. Ei tarvitse kuin hieman vilkaista eduskunnan kyselytuntia ja huomaa kuinka kaikki persuministerit ovat sen näköisiä kun he olisivat syöneet hatullisen paskaa ja juoneet litran vahvaa sitruunamehua palan painikkeeksi.
- Anonyymi
Miten te leikatut surkimukset,joita kuritin voitte vaalissa hylätä minut,saksipurran???
- Anonyymi
Persuja johdetaan kuin Venäjän armeijaa?
- Anonyymi
Näkihän sen uutisista kun demareiden ja kokkareiden edustajat antoivat selkeitä lausuntoja vaaleista, painui Purra sähisten huoneeseen vetäen oven tiukasti kiinni.
- Anonyymi
Purra Alkon mannekiini, "hymy" kertoo että onpas tujakkaa ainetta.
- Anonyymi
Sellaista politiikka on, joskus näyttää siltä että tyhmyys voittaa, ja äänestäjät uskovat kun osa myy "keisarin vaatteita". Mutta tilanne on sellainen, että mikäli ne "keisarin vaatteita" myyvät voittavat, he tulevat nopeasti paljastumaan huijareiksi. Ymmärtääkö suomalainen äänestäjä sen, ei heti mutta jossain kohtaa läiskähtää ikävä totuus - vihervasemmisto, johon kuuluu myös vahvasti Keskusta, veti kannattajaansa persiiseen niin että runko rytisi, ja laskukin tulee perässä.
- Anonyymi
Vihervasemisto on kunnollista ja rehellistä porukkaa, se on ihmisen puolella.
Erikoisesti vanhuksien, sairaitten, vammaisten, työttömien ja kaikkien heikossa
asemassa olevien.
Purra ja koko petos-PS on rikkaitten puolella. Siis oikeasti rikkaitten.
Persuissa niitä ei ole, siis miksi persut kannattavat PS:ää ?
Tyhmyyttään ?- Anonyymi
PS = PetosSuomalaiset
MUISTAKAA TÄMÄ !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511868- 391499
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1611124Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2151070- 891036
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73976Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21966- 82891