Poistun palstalta, tämä tekee kipeää. Ehkä tulen takaisin, ehkä 😢
Raskas ja kipeä ratkaisu
22
233
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sattuu!
- Anonyymi
Jatkis yrittää vain huomiota saada,kun saunalauttakeslustelut ja BMW ajelut ei enää kiinnosta
T:tökis
- Anonyymi
Aina kun palsta tulee tehdyksi, silloin lähdetään kotiin.
- Anonyymi
Jaa, että poistut palstalta! Voi hyvänen aika sentään! Vaan onhan sitä sinunkin joskus muutama tunti nukuttava ja käytävä vessassa, sillä täyttyyhään ne housut jossain vaiheessa niin ettei enempää mahdu.
- Anonyymi
Olen täysin väsynyt ja uupunut!
- Anonyymi
Raikas pircca olut virvoittaa väsyneen mielen 👆
- Anonyymi
Älä meeee, tai viet multa kaiken...
Toivoo; Aitonainen Jonne- Anonyymi
Mene muualle.et ole enää tervetullut saunalautalle aitonainen-jonne..terveisin jatkis..BMW sukellusveneen on kohta valmis ja lähden Lieksasta lopullisesti pois..
- Anonyymi
Kela etsivä vei jo minulta kaiken 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela etsivä vei jo minulta kaiken 😭
Jäi kait sentään jäljelle karenssi?
- Anonyymi
Kela etsivä tosiaan vei kaiken, vielä pre paid yhteyteni toimii, tunnin pari.
Sitten se on ohi!
Olittette kaikki rakkaita! - Anonyymi
jeesatkaa nyt kun kaikki meni!
- Anonyymi
netti vielä toimii ja Pirre kissa ei ole moksiksaan
- Anonyymi
Pirre lopulta jeeaa, ei kannata poistua.
- Anonyymi
ei pirre poistu
- Anonyymi
Tämä on kauheaa!
- Anonyymi
Pirre acrivoitui ja valpastui, mikään poistuminen ei käy.
- Anonyymi
Pirre hoiti homman, hänen "isäntä" nyt nukkuu krapulan pois.
- Anonyymi
Mikä maa mikä valuutta? 😬
- Anonyymi
Minä tein saman ratkaisun jo kuukausia sitten, koska täällä on vain ala-arvoista kontenttia. En ole joulun jälkeen käynyt täällä kertaakaan!
- Anonyymi
Varmasti hyvä ja viisas ratkaisu, minäkään en enää käy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti hyvä ja viisas ratkaisu, minäkään en enää käy täällä.
Minä lopetin täällä käymisen pääsiäisen aikoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771402Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071035Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888