Poistun palstalta, tämä tekee kipeää. Ehkä tulen takaisin, ehkä 😢
Raskas ja kipeä ratkaisu
22
224
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sattuu!
- Anonyymi
Jatkis yrittää vain huomiota saada,kun saunalauttakeslustelut ja BMW ajelut ei enää kiinnosta
T:tökis
- Anonyymi
Aina kun palsta tulee tehdyksi, silloin lähdetään kotiin.
- Anonyymi
Jaa, että poistut palstalta! Voi hyvänen aika sentään! Vaan onhan sitä sinunkin joskus muutama tunti nukuttava ja käytävä vessassa, sillä täyttyyhään ne housut jossain vaiheessa niin ettei enempää mahdu.
- Anonyymi
Olen täysin väsynyt ja uupunut!
- Anonyymi
Raikas pircca olut virvoittaa väsyneen mielen 👆
- Anonyymi
Älä meeee, tai viet multa kaiken...
Toivoo; Aitonainen Jonne- Anonyymi
Mene muualle.et ole enää tervetullut saunalautalle aitonainen-jonne..terveisin jatkis..BMW sukellusveneen on kohta valmis ja lähden Lieksasta lopullisesti pois..
- Anonyymi
Kela etsivä vei jo minulta kaiken 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela etsivä vei jo minulta kaiken 😭
Jäi kait sentään jäljelle karenssi?
- Anonyymi
Kela etsivä tosiaan vei kaiken, vielä pre paid yhteyteni toimii, tunnin pari.
Sitten se on ohi!
Olittette kaikki rakkaita! - Anonyymi
jeesatkaa nyt kun kaikki meni!
- Anonyymi
netti vielä toimii ja Pirre kissa ei ole moksiksaan
- Anonyymi
Pirre lopulta jeeaa, ei kannata poistua.
- Anonyymi
ei pirre poistu
- Anonyymi
Tämä on kauheaa!
- Anonyymi
Pirre acrivoitui ja valpastui, mikään poistuminen ei käy.
- Anonyymi
Pirre hoiti homman, hänen "isäntä" nyt nukkuu krapulan pois.
- Anonyymi
Mikä maa mikä valuutta? 😬
- Anonyymi
Minä tein saman ratkaisun jo kuukausia sitten, koska täällä on vain ala-arvoista kontenttia. En ole joulun jälkeen käynyt täällä kertaakaan!
- Anonyymi
Varmasti hyvä ja viisas ratkaisu, minäkään en enää käy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti hyvä ja viisas ratkaisu, minäkään en enää käy täällä.
Minä lopetin täällä käymisen pääsiäisen aikoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892