Siitä mitä sulla on ollut sen toisen kans ja on edelleen. 😔😔
En pääse yli
20
341
Vastaukset
- Anonyymi
🫂
- Anonyymi
Miksi? Miksi se valehtelee? Voin pahoin siitä 😔 se on niin pirullinen mulle…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Miksi se valehtelee? Voin pahoin siitä 😔 se on niin pirullinen mulle…
Nosta naisia esittävä rasite seinälle se häiskä
- Anonyymi
Ei ole ikinä ollut mitään ja jos se laittaa vieteihin rakastavansa minua, niin se on sen outoa huumorintajua. En edes jaksa vastata sellaisiin vieteihin, vaan ohitan ne olankohautuksella. .DD
- Anonyymi
Tuskin 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin 😔
Aloin itsekin miettimään, että voisiko olla kun ollaan tunnettu ihan tosi kauan ja sillähän on vaimokin. .DD Siltä on tullut jo kauan tämäntapaista kommenttia enkä ole ajatellut asiaa koskaan lähemmin kun itselläni ei ole sitä kohtaan mitään tunteita.
Itse lasken tämän se omalaatuisen huumorin piikkiin.
- Anonyymi
Marian ja Heinin kanssa tekstaillut
- Anonyymi
Good for you mate, so no complains on anything what so ever, right?
- Anonyymi
Valinnoilla on seuraukset. Kohtalonpyörä pyörii.... 🛞
- Anonyymi
Se juurikin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juurikin niin.
Right on mi sugarlips
- Anonyymi
Niin paha mieli. Eikä se luovu toivosta sun suhteen.
- Anonyymi
Mikä näiden viestien tarkoitus on? Tiedät, että en ole missään tekemisissä sen kanssa. Yritätkö saada minut ottamaan siihen yhteyttä, vain mitä yrität tällä viestittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä näiden viestien tarkoitus on? Tiedät, että en ole missään tekemisissä sen kanssa. Yritätkö saada minut ottamaan siihen yhteyttä, vain mitä yrität tällä viestittää?
Purkaa vain pahaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkaa vain pahaa mieltä
En kirjoita kommentteja sille jonka kanssa en ole tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkaa vain pahaa mieltä
Tavallaan tämä yksin draamaileva palstasetä tekee juuri niin, patronoija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkaa vain pahaa mieltä
Parempi toki täällä purkaa pahaa oloa kuin livenä. Älä vaan siihen toiseen pura pahaa mieltäsi. Syytön se tähän on.
- Anonyymi
Sori…Mutta et ole ottanut askeltakaan mua kohti koko tämän ajan ❤️🩹
- Anonyymi
Jos sulla on jonkin kanssa, niin ole sen kanssa yksin kannata olla.
- Anonyymi
Selvä älä sitten ole sitten yksinäsi ei olla sitten enään missään tekemisissä kun et pysty käyttäytymään onneks on perjantai pääsen kotiin aikasemmin omiin hommiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234