Joka jankkaa koko ajan jostain "toisesta"? Ja kenelle se kirjoittaa?
Kuka ihme tuo on
40
544
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa oon minäkin jo ties kuinka pitkään ihmetellyt
- Anonyymi
Onkohan se joku kolmiodraama? En tiedä, mutta kuulostaa siltä. Ja samaa olen itsekkin miettinyt. Ei taida olla muuta elämää hänellä ku analysoida muiden elämää. Outoa. Itellä ei ainakaan ole aikaa analysoida kenenkään muun elämää ku omassa elämässä on tarpeeksi tekemistä. Eikä mua edes kiinnosta kenenkään muiden tekemiset. Ja toivon, että kukaan muu ei myöskään analysoi mun elämää mutta oon aika varma että ei analysoi.
- Anonyymi
Mistä toisesta??
Minä olen ollut täällä monta tuntia enkä ole tuollaista viestiä nähnyt ja minun hoksottimeni pelaavat todella paljon paremmin kuin usimpien täällä joten huomaamatta eui olisi jäänyt nämä ihmeteltävät jankkaukset.- Anonyymi
Kolmiotdraamahan se onki
Eikä vain kuviteltu sellainen.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmiotdraamahan se onki
Eikä vain kuviteltu sellainen.
sivustaNoin se on.
- Anonyymi
No tässä ketjussa ei kyllä pelaa kenenkään hoksottimet. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ei sillä ole yhtään mitään väliä.
- Anonyymi
Se on palstan yksi A naisista.
- Anonyymi
Mene helvettiin A.Paloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene helvettiin A.Paloittaja
Onko Aalla vaikeuksia ymmärtää ettei tärpännyt.
- Anonyymi
Heitä yks pois se jankkaaminen toisesta. Mitä helv järkeä suoltaa tänne semmosta?
- Anonyymi
Tullut käsitys että luulee sen ihastuksensa olevan hänen omaisuuttaan vaikkei ole edes parisuhteessa hänen kanssaan. Nyt penää selitystä miksi sinulla on toiseen parisuhde eikä häneen vaikka hänkin on olemassa!
Itse heitin kerran vitsillä sen ketjuun vastauksen että olen avoliitossa ja meillä on lapsia niin hän vastasi siihen kuin tunnistaen.
Hän siis tuskin kauheen hyvin edes tuntee kohdettaan.- Anonyymi
Se rassukka ei tajua itse olevansa se "toinen", ja vain omissa kuvitelmissaan......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se rassukka ei tajua itse olevansa se "toinen", ja vain omissa kuvitelmissaan......
No niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sun katkeruus jo paljastaa tilanteen. Ymmärrätköhän että mä en juokse kenenkään perässä enkä kilpaile kenestäkään? Yrität asettaa mut asemaan jossa en ole. Kerrotko mulle miksi olet punkenut mukaan kuvioon ja miksi sitten olen suhteessa kyseisen miehen kanssa? Selitäppä miksi se mies ei halua kertoa susta mulle? Olisiko siksi ettei halua menettää mua? Minä puhun miehestä jonka kanssa olen intiimisti säännöllisesti. Sano miehen kirjain ja ikä niin kerron osuuko vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sun katkeruus jo paljastaa tilanteen. Ymmärrätköhän että mä en juokse kenenkään perässä enkä kilpaile kenestäkään? Yrität asettaa mut asemaan jossa en ole. Kerrotko mulle miksi olet punkenut mukaan kuvioon ja miksi sitten olen suhteessa kyseisen miehen kanssa? Selitäppä miksi se mies ei halua kertoa susta mulle? Olisiko siksi ettei halua menettää mua? Minä puhun miehestä jonka kanssa olen intiimisti säännöllisesti. Sano miehen kirjain ja ikä niin kerron osuuko vai ei.
Kuvittelet ihan mitä sattuu. Oikeasti nyt järki käteen.
- Anonyymi
Kumpi se ne lapset on odottanut ja synnyttänyt,ei kumpikaan teistä miehistä!Lopetahan tuo valehtelu"sille miehellekin!
- Anonyymi
Usein mietin, että olenko sen kuvion kolmas osapuoli kun niin vahvasti reagoi antamiini tunnisteisiin. Asiat myös osuvat tosielämän kanssa niin hyvin yhteen jopa ulkonäköni kommentointia myöten. Sillä miehellä ja minulla on ollut jo kauan juttua ja tuo muikkeli tuli itse väliimme ja uskoo kaiken mitä mies hänelle sepustaa. Mies on sitä sirttia ettei halua kenenkään kanssa vakavaa suhdetta mutta on valmis sepustelaan mitä tahansa saadakseen pidettyä mahdollisimman monta saatavilla. Minua se ei haittaa kun en oleta liikoja ja meillä on todella hauskaa yhdessä. Hän sallii minullekin vapauteni.
- Anonyymi
No niin gubbe.. vai että kolmiodraama 😂
- Anonyymi
Aa nainen on mustasukkainen gubbelle
- Anonyymi
Guben yksi naissivupersoona lienee joku annikki ja käy kovaa palstataistelua naisesta miehestä pariskunnista lapsista mummoista ja vaareista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guben yksi naissivupersoona lienee joku annikki ja käy kovaa palstataistelua naisesta miehestä pariskunnista lapsista mummoista ja vaareista
Aino se on👵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aino se on👵
Gubbe .ies hän o!leikkii naisena esiintyen,milloin milläkin kirjaimella!
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa nainen on mustasukkainen gubbelle
T-nainenha on mustia gubbelle🩶
- Anonyymi
Ja kun ilmeisesti töissä on niin missä välissä niitä tekee kun spämmää palstan täyteen?
- Anonyymi
Se on työtön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on työtön.
Sairaseläkkeellä päästään.
- Anonyymi
Mullekaan tää ei koskaan ratkennut. Joskus oli jotain kovin tuttua, mutta enimmäkseen en saanut otetta, mistä kyse.
- Anonyymi
Kiusaaja gubbe yrittää omistella kiusaamansa naisen aviopuolisoa,siitä tässä on kyse! Onko harhoissaan noi pahasti vai mikä on??Muutenkin käyttäytyy sopimattomasti,tulee heidän kotiinsa,ilman lupaa ja varastaa!Tulee myös heidän kesäpaikkaan,aiheuttaen tälle naiselle jälkiä.......yrittää määräillä tän elämää,tuntuu todella ihmeelliseltä tuuon käytös!? Mitä pitäis tehdä,ei kohta jaksa enää.......
- Anonyymi
no siis itselläni on sillai et psykooseissa tiedän kaikkien aloitusten olevan mulle, mieleni valtaa ikävä, kaipuu 😥💔 läheisten mielestä kaikki kirjoitusket ei oo kaivatultani, se tuntuu ajatuksena pelottavalta 🫣 mieleni valtaa itsetuhoiset ajatuket 😔
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148 - Anonyymi
Luulen ettei ole ihan järjissään. Luultavasti kuvitellut jonkun suhteen tänne. Oisko nyt nähnyt sen jonka kuvitellut toisen kanssa jossain. Ja nyt sekoilee täällä. Varmaan se jolle kirjoittaa tiedä koko jutusta mitään.
- Anonyymi
Voihan se olla niinkin!
- Anonyymi
Saahan tänne purkaa tuntojaan.
- Anonyymi
Kiusaaja trollin keksimä juttu mutta kertokaa toki lisää tästä kirjoittajasta? Täällä kun on jaettu asioita jopa toisten lapsista.
- Anonyymi
Joskus melkein olin käsittävinäni, mutta nykytilanteessa en kyllä ymmärrä. Mutta eihän tuo minua varmaan ole koskaan koskenutkaan. Muutaman kerran on tullut vastailtua. Pari kertaa ihan pilan päiten.
- Anonyymi
Vetänyt liikaa lääkkeitä.
- Anonyymi
😥💔
- Anonyymi
Miksi sinua kiinnostaa tietää?
- Anonyymi
Joku kuuluisuus jonka partaterät tylsyy usein?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224