tärkein.
Hyvähän se on tietää, jotta voin heittää pois kaikki haaveet.
n>m
Ilmoitit selvästi kuka on
19
432
Vastaukset
- Anonyymi
Aa taas naisena :)
- Anonyymi
Lopeta teeskentely👻
- Anonyymi
Se on Aa nainen joka täällä vollottaa päivät pitkät. Palstalla toki useampi mutta siis yksi heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Aa nainen joka täällä vollottaa päivät pitkät. Palstalla toki useampi mutta siis yksi heistä.
En ole A-nainen.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole A-nainen.
apKuka sitten olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo oo A naiselta tämä aloitus.
Ei oo palstalle mitään tarvetta enää .
Minä olen jo kulkenut utteen suuntaan
🥰❤️🩹🥹
Terveisin A-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo oo A naiselta tämä aloitus.
Ei oo palstalle mitään tarvetta enää .
Minä olen jo kulkenut utteen suuntaan
🥰❤️🩹🥹
Terveisin A-nainenOnnittelut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikein useampiakin A-naisia?😂
Muista lääkkeet 💊💉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole A-nainen.
apEt niin, vaan J-mies. Välillä kyllä nainenkin ja joskus jopa transu.
- Anonyymi
Koita kestää, voimia! Uutta matoa koukkuun, kun oot hetken ryvennyt siinä.
- Anonyymi
Kiitos toivotuksesta, mutta eiköhän se nyt ollut tässä. Kun on huono tuuri jo kolmannen kerran, niin antaa olla.
ap
- Anonyymi
Kerro ensin itsestäsi jotain
- Anonyymi
Olet selvästi nuorempaa ikäluokkaa. Tiedän siitä, kun te ette laita lauseen loppuun pistettä.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi nuorempaa ikäluokkaa. Tiedän siitä, kun te ette laita lauseen loppuun pistettä.
apSiitäkö ihmisen ikä määritellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö ihmisen ikä määritellään?
Olen huomannut, että n. nelikymppiset kirjoittavat niin, eikä se tarkoita, että olisi kielioppi hukassa. Fiksu sukulaisenikin kirjoittaa sillä lailla.
- Anonyymi
Miten se on kerrottu?
- Anonyymi
Laulun sanoin.
ap
- Anonyymi
Riippuu sinusta, et jos seuraani kaipaat niin olen valmis johonkin järjestelyyn missa tapaisimme mukavissa merkeissä aina kun siltä tuntuu.
- Anonyymi
Avaa tätä hieman?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803