Hei vain. Onko kellään teistä kokemusta tasapainohäiriöstä tai sen hoitamisesta? Minun oireihiini kuuluu mm:
-tunne siitä, että kävellessä maa joustaa jalkojen alla
-vajoamisen tunne, jos seisoo paikallaan (se jalka, jossa painopisteeni on, vajoaa)
On myös paljon jumeja niskassa ja hartioissa, mutta venyttely tai hieronta ei ole vaikuttanut yllämainittuun mitenkään. Olen ollut eri lääkäreillä nyt 5 kertaa, mutta kukaan ei ole löytänyt mitään. Ei kyllä ole myöskään tehty muuta, kuin kaikki perustutkimukset, joissa ilmeisesti on pyritty sulkemaan vakavat sairaudet pois. Erittäin ikävältä tämä silti tuntuu ja on tuntunut nyt 2 vuotta. Lähete neurologille hylättiin, mutta en pysty jatkamaan normaalia elämää ennen kuin tiedän edes mistä on kyse.
T: 20v mies
Tasapainohäiriö
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tullut samaa. Tuota ei ilmene esim reippaan kävelylenkin jälkeen jossa tulee vähän hiki. Eli lääke saattaa olla ihan vaan liikunta.
- Anonyymi
Usein niskasta johtuvia juttuja , kannattaa käydä fysioterapeutilla heillä on paljon tietoa juuri näistä asioista. Itselläni esiintyy myös sellaista kummallista huimausta kun on istunut vähän aikaa ja nousee ylös niin tulee tunne kun seisois veneessä joka keinuu hieman . Olen saanut verryttely ohjelman vaivaan ja se auttaa , kun vaan muistaa tehdä sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441