Ex-jääkiekkoilija Hannu Pikkarainen, 41, joutuu vankilaan raiskauksesta

Anonyymi-ap

Ex-jääkiekkoilija Hannu Pikkarainen, 41, joutuu vankilaan raiskauksesta

Korkeimpaan Oikeuteen asti tuo juttu vietiin!
Tuossa asiassa sovittelu olisi ollut aivan paikallaan.

Pikkarainen olisi voinut jokusen Tuhat Euroa maksaa korvauksia ja siinä sitten!
Tällainen juttu kuormitti aivan turhaan Suomen Oikeuslaitosta!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011161572.html

17

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homokiekon entiset ja nykyiset pelaajat ovat kovin edustettuna raiskaus tilastoissa!
      Homokiekon pelaaminen saa pään menemään sekaisin?

      • Anonyymi

        Ovat ihme jengiä, faneillakin lienee aika alhainen äo määrä, olikohan sitä ihan tutkittu ? Saavat kolhuja ja fanit muuten vaan latva b -kakkosia...


    • Anonyymi

      Mitä hä, vetikö Pikkarainen pikkarit alas ilman lupaa?

    • Anonyymi

      Menikö tavara pilalle vai alkoiko naista muuten vain kaduttaa?

    • Anonyymi
    • Eikö muita häiritse miten eri lailla media suhtautuu suomalaisiin tekijöihin ja tiettyyn toiseen ryhmään? Tämän kaverin pärstäkuva ja nimi tulee olemaan monissa jutuissa.

      • Anonyymi

        Suomalaisille on opetettu mitä saa tehdä. Siksi teko on moitittavampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisille on opetettu mitä saa tehdä. Siksi teko on moitittavampi.

        Vai on meillä nyt jo ns. parempia raiskauksia.

        Itse ajattelen että lain ja mediahuomion pitäisi olla sama kaikille.


    • Anonyymi

      Oikein

    • Anonyymi

      Yli 5 000 euron lasku
      KKO määräsi Pikkaraisen maksamaan asianomistajan 5 020 euron oikeudenkäyntikulut.

      Pikkaraisen omista oikeudenkäyntikuluista hänelle aiheutui 948 euron lasku. Kyse on omavastuuosuudesta, eli loput laskusta, 3 990 euroa, menee valtion piikkiin.

      Pikkarainen ei ilmeisesti ole ollut töissä, joten Valtio maksaa hänen oikeudenkäyntikulunsa lähes kokonaan.

    • Anonyymi

      Mistä tuomari tietää mitä huoneessa tapahtui?

    • Anonyymi

      nainen halusi tehdä tästä ison jutun!
      Olisi voinut vain vaijeta, ja jättää asiat silleen!

      Mitään peruuttamatonta pahaa ei ole tapahtunut!

      Ei olla kerrottu, että nainen olisi ollut koskematon!
      Ei ollut myöskään jutun perusteella pari suhteessa!

      Ei Järvi soutamalla kulu!

    • Anonyymi

      Hyvä että joutuu oikeasti vankilaan. Ehdollinen tuomio on pelkkää pelleillyä

    • Anonyymi

      Missään ei ole Pikkaraisen haastattelua!
      Varmasti sanottavaa olisi paljonkin!

    • Anonyymi

      Korkein oikeus muutti hovioikeuden tuomiota siten, että Pikkaraiselle tuomittu vankeusrangaistus korotetaan 1 vuodeksi 9 kuukaudeksi vankeutta ja määrätään ehdottomaksi. Muilta osin hovioikeuden tuomion lopputulosta ei muuteta.

      Ensikertalaisena saa heti ½ vähennystä.
      Mitenkä paljon on vapautuksia ja lomia?

      Vankilassa oloaika voi olla jokunen kuukausi.
      Pahempaa on vankilassa olosta tuleva leima

      • Anonyymi

        typeriä tuom ensikertalainen alennukset? tai jotkut koeajat ym

        teet hirmuteon ja olet paha, ei siinä pidä alennusta antaa että varmaan joou erehdys?


    • Anonyymi

      elinkautinen siitä pitäs tulla jos väkivalta raiskaa viattoman neitosen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe