Ex-jääkiekkoilija Hannu Pikkarainen, 41, joutuu vankilaan raiskauksesta
Korkeimpaan Oikeuteen asti tuo juttu vietiin!
Tuossa asiassa sovittelu olisi ollut aivan paikallaan.
Pikkarainen olisi voinut jokusen Tuhat Euroa maksaa korvauksia ja siinä sitten!
Tällainen juttu kuormitti aivan turhaan Suomen Oikeuslaitosta!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011161572.html
Ex-jääkiekkoilija Hannu Pikkarainen, 41, joutuu vankilaan raiskauksesta
17
546
Vastaukset
- Anonyymi
Homokiekon entiset ja nykyiset pelaajat ovat kovin edustettuna raiskaus tilastoissa!
Homokiekon pelaaminen saa pään menemään sekaisin?- Anonyymi
Ovat ihme jengiä, faneillakin lienee aika alhainen äo määrä, olikohan sitä ihan tutkittu ? Saavat kolhuja ja fanit muuten vaan latva b -kakkosia...
- Anonyymi
Mitä hä, vetikö Pikkarainen pikkarit alas ilman lupaa?
- Anonyymi
Menikö tavara pilalle vai alkoiko naista muuten vain kaduttaa?
- Anonyymi
Myös MTV kirjoittaa jutusta
Juttuun tuotu mukaan myös Severi Lahtisen tapaus!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kko-ex-kiekkoilija-hannu-pikkaraiselle-ehdotonta-vankeutta-raiskauksesta/9136110 Eikö muita häiritse miten eri lailla media suhtautuu suomalaisiin tekijöihin ja tiettyyn toiseen ryhmään? Tämän kaverin pärstäkuva ja nimi tulee olemaan monissa jutuissa.
- Anonyymi
Suomalaisille on opetettu mitä saa tehdä. Siksi teko on moitittavampi.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisille on opetettu mitä saa tehdä. Siksi teko on moitittavampi.
Vai on meillä nyt jo ns. parempia raiskauksia.
Itse ajattelen että lain ja mediahuomion pitäisi olla sama kaikille.
- Anonyymi
Oikein
- Anonyymi
Yli 5 000 euron lasku
KKO määräsi Pikkaraisen maksamaan asianomistajan 5 020 euron oikeudenkäyntikulut.
Pikkaraisen omista oikeudenkäyntikuluista hänelle aiheutui 948 euron lasku. Kyse on omavastuuosuudesta, eli loput laskusta, 3 990 euroa, menee valtion piikkiin.
Pikkarainen ei ilmeisesti ole ollut töissä, joten Valtio maksaa hänen oikeudenkäyntikulunsa lähes kokonaan. - Anonyymi
Mistä tuomari tietää mitä huoneessa tapahtui?
- Anonyymi
nainen halusi tehdä tästä ison jutun!
Olisi voinut vain vaijeta, ja jättää asiat silleen!
Mitään peruuttamatonta pahaa ei ole tapahtunut!
Ei olla kerrottu, että nainen olisi ollut koskematon!
Ei ollut myöskään jutun perusteella pari suhteessa!
Ei Järvi soutamalla kulu! - Anonyymi
Hyvä että joutuu oikeasti vankilaan. Ehdollinen tuomio on pelkkää pelleillyä
- Anonyymi
Missään ei ole Pikkaraisen haastattelua!
Varmasti sanottavaa olisi paljonkin! - Anonyymi
Korkein oikeus muutti hovioikeuden tuomiota siten, että Pikkaraiselle tuomittu vankeusrangaistus korotetaan 1 vuodeksi 9 kuukaudeksi vankeutta ja määrätään ehdottomaksi. Muilta osin hovioikeuden tuomion lopputulosta ei muuteta.
Ensikertalaisena saa heti ½ vähennystä.
Mitenkä paljon on vapautuksia ja lomia?
Vankilassa oloaika voi olla jokunen kuukausi.
Pahempaa on vankilassa olosta tuleva leima- Anonyymi
typeriä tuom ensikertalainen alennukset? tai jotkut koeajat ym
teet hirmuteon ja olet paha, ei siinä pidä alennusta antaa että varmaan joou erehdys?
- Anonyymi
elinkautinen siitä pitäs tulla jos väkivalta raiskaa viattoman neitosen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439