Sinulle rakas ja tärkeä?
Vieläkö olen
34
537
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeä on hän♥️
- Anonyymi
Entä rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä rakas?
Tämän on minusta omalla kohdallani pohtimisen paikka, rakas ja tärkeä ❤️? Harvoin kohdataan, viimeisin tapaaminen synnytti kipinän, joka voisi häneen synnyttää toivon kipinän? Mielessä on, lämpimiä ajatuksia synnyttää.
Lempeämmän kuvan hänestä sain, viime kohtaamisessa ja jäi siksi mieleen pohdittavaksi, olisiko meistä enempäänkin? Kaikki on mahdollista, jos minulta kysyy, mut onko hänellä oikeita tuntemuksia minua kohtaan? Arvostan hänet korkealle, ehkä liiankin ja se tekee omasta tekemisestä varovaisempaa.
Tällä on itselle suuri merkitys ja se voisi synnyttää minussa näitä lämpimiä tuntemuksia häntä kohtaan. Hänen olemuksessa on jotain sellaista, minkä koen merkitykselliseksi itselle. Hän paljasti itsestään puolia, jotka lämmitti mieltä 🤗😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän on minusta omalla kohdallani pohtimisen paikka, rakas ja tärkeä ❤️? Harvoin kohdataan, viimeisin tapaaminen synnytti kipinän, joka voisi häneen synnyttää toivon kipinän? Mielessä on, lämpimiä ajatuksia synnyttää.
Lempeämmän kuvan hänestä sain, viime kohtaamisessa ja jäi siksi mieleen pohdittavaksi, olisiko meistä enempäänkin? Kaikki on mahdollista, jos minulta kysyy, mut onko hänellä oikeita tuntemuksia minua kohtaan? Arvostan hänet korkealle, ehkä liiankin ja se tekee omasta tekemisestä varovaisempaa.
Tällä on itselle suuri merkitys ja se voisi synnyttää minussa näitä lämpimiä tuntemuksia häntä kohtaan. Hänen olemuksessa on jotain sellaista, minkä koen merkitykselliseksi itselle. Hän paljasti itsestään puolia, jotka lämmitti mieltä 🤗😘En pysty ymmärtämään miten viestissäsi kaikki osuu niin kohdalleen. Jopa sanat joilla olemme hänen kanssaan toisillemme tuntemuksiamme kuvailleet. Merkitykselliseksi sua kutsuin. Lämmöllä ja lempeydellä sua ajattelen sekä kesketan kun nähdään. Paljastin vahingossa tunteitani tällä viikolla. Uskon että tiesi niistä. Kerroinhan jo syksyllä että vuosi sitten keväällä rakastuin. Tasoittuihan ne tunteet ja vakautuivat. Kyllä minä rakastan vaikka en sinua sido tai vaadi mitään. Nautin syvästi yhteisistä hetkistämme irl. Vaalealta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä rakas?
Rakaskin♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty ymmärtämään miten viestissäsi kaikki osuu niin kohdalleen. Jopa sanat joilla olemme hänen kanssaan toisillemme tuntemuksiamme kuvailleet. Merkitykselliseksi sua kutsuin. Lämmöllä ja lempeydellä sua ajattelen sekä kesketan kun nähdään. Paljastin vahingossa tunteitani tällä viikolla. Uskon että tiesi niistä. Kerroinhan jo syksyllä että vuosi sitten keväällä rakastuin. Tasoittuihan ne tunteet ja vakautuivat. Kyllä minä rakastan vaikka en sinua sido tai vaadi mitään. Nautin syvästi yhteisistä hetkistämme irl. Vaalealta naiselta.
Ei osunut mulle, meidän kohtaamisesta on jo kuukausia. Toivon, että löydätte toisenne sinun hänen kanssa. Jos sinulla on aistimuksia kuin minulla minun häneen niin uskon, että hyvä teidän kanssakäymisestä tulee 👍🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä on itselle suuri merkitys ja se voisi synnyttää minussa näitä lämpimiä tuntemuksia häntä kohtaan. Hänen olemuksessa on jotain sellaista, minkä koen merkitykselliseksi itselle. Hän paljasti itsestään puolia, jotka lämmitti mieltä 🤗😘🤗🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty ymmärtämään miten viestissäsi kaikki osuu niin kohdalleen. Jopa sanat joilla olemme hänen kanssaan toisillemme tuntemuksiamme kuvailleet. Merkitykselliseksi sua kutsuin. Lämmöllä ja lempeydellä sua ajattelen sekä kesketan kun nähdään. Paljastin vahingossa tunteitani tällä viikolla. Uskon että tiesi niistä. Kerroinhan jo syksyllä että vuosi sitten keväällä rakastuin. Tasoittuihan ne tunteet ja vakautuivat. Kyllä minä rakastan vaikka en sinua sido tai vaadi mitään. Nautin syvästi yhteisistä hetkistämme irl. Vaalealta naiselta.
Kaljulta ukolta paremmin!
- Anonyymi
Kyllä, vieläkin.
- Anonyymi
on.⭐️
- Anonyymi
Kyllä olet ❤️P
- Anonyymi
Olet niin rakas ja tärkeä.
- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä.
- Anonyymi
Citytörsäyksessä kaikki keinot on käytettävissä luukun aukeamiseksi 🤭
- Anonyymi
Ikävä ❤️
- Anonyymi
Niin on mullakin sua❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mullakin sua❤️🔥
❤️🔥❤️
- Anonyymi
Olet kulta olet...💗
Vastasin kuin hänelle - Anonyymi
Hän on tärkeä ja jollain tavalla rakas, vaikka on vähän hassua kirjoittaa niin kun emme edes ole tekemisissä kuin harvoin. Tunteet ovat vaan niin syvät.
Se on minun ongelma ja pelkuruutta, kun en usko että hän tajuaa miten paljon tykkään, eikä voikaan tietää mitä tunteeni häntä kohtaan merkitsee. Ja vaikka ei minusta tykkäisikään, pitäisi silti saada kertoa ne.- Anonyymi
Kannattaa varmaan kertoa. Tunteiden tukahduttamisesta tuskin on mitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan kertoa. Tunteiden tukahduttamisesta tuskin on mitään hyötyä.
Tiiän. Eikä se edes onnistu multa.
- Anonyymi
Et ole, en tarvitse elämääni epäluotettavaa miestä. Lähempää löytyy parempaa ja luotettavaa sekä varakkaampaa miestä. Ja niin sanotusti herrasmies😊
Heipparallaa.... - Anonyymi
Tottakai. Aina. ♥️
- Anonyymi
Tuleeko sulle niitä hetkiä et vaivut muiden seurassa ajatuksiin häntä ihanaa ajatellessa ja yhtäkkiä havahdut todellisuuteen?
- Anonyymi
Vielä.
Rakkain ja tärkein kaikista. - Anonyymi
Et edes tiedä miten rakas 🫂 ja tärkeä.
- Anonyymi
Pidähän pankkikortti visusti tallessa!
- Anonyymi
P❤️ ota yhteyttä
- Anonyymi
Ikävä kyllä hän on vieläkin tärkeä ja rakas.
Täytyy saada se muuttumaan.
En enää halua turhaan tuntea näin.
En silti kadu tunteitani enkä varsinkaan sitä
että kerroin miehelle ne.
Jos en olisi kertonut niin sitä katuisin ikuisesti. - Anonyymi
Sä et oo mut joku toinen on livessä❤️
- Anonyymi
ei ole rakasta nytten eikä varmaan vuodenkaan päästä 🙂 olen erittäin hyvä sosiaalisesti ja muutenki mainio 🙂 niin näin se menee sitten ..elämä 🙂🥲
- Anonyymi
Kaikkein tärkein ja rakkain.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet, joten vastaan "ei".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611748Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
- 15899
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897