Tämä oli kyllä odotettavissakin.
Menetin sut nainen
42
636
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Tuntuu vaan siltä nyt :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät vielä paremman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tehnyt edistääksesi puhunut edes tunteista kieltänyt vaan kun omista puhuin 😔
- Anonyymi
Ai kenet?
- Anonyymi
No, en kuvittele enää mitään. Näenhän...
- Anonyymi
Kai olet hän...
- Anonyymi
Älä välitä sehän näytti ihan kotkalta sen nosen kanssa. Ei tissejä edes päällä. Et ole menettänyt siinä n naisessa mitään. Anna olla ja mene eteenpäin. Tuollaisia varattuja hupakoi on joka nurkalla ainaki viis.
- Anonyymi
🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟onkohan nää piraijoja🤭
- Anonyymi
Mitä teit, että menetit?
- Anonyymi
En mitään mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitään mielestäni.
Aha. Nainen ei syyttä suotta häivy.
- Anonyymi
Mihin menetit naisen?
Veikö toinen?
Vai jäikö nainen sivummalle?
Paljon asioita jotka valtaavat alaa, voisko kuitenkin tykätä susta salaa?? Tiiäks sä, vai tietääks toi?? Voi,voi...
Kukapa sen voisi tietää??? - Anonyymi
Älä huoli. Meillä oli ”vain” ei arvot. Sinä uiskentelet kuin kala vedessä. Sinun on siis paljon helpompaa löytää uusia ehdokkaita. Olen mieluummin itse yksin. Onnea ja menestystä ( mikä lie mittari) sinulle 🩷
- Anonyymi
Mitä se toinen mies tekee kun puhut minusta?
- Anonyymi
Oletko kuitenkaan hän..
- Anonyymi
Ei hän ainakaan mua menettänyt. Mä kaivoin ainakin vain selkärankani esiin. Hommat on hoidettava, vaikka miten ihastuttaisi.
- Anonyymi
Näittekö tänään?
Ei hän mua ole menettänyt. Mä kyllä mietin, paljastinko liikaa itsestäni heikolla hetkellä. Toisaalta pitäähän hänen tietää, millainen olen oikeasti. Jos hän ei pidä minusta sellaisena kuin olen, on hyvä, että se selvisi. - Anonyymi
Ei ole menettänyt vielä. Mutta kohta myöhästä, jos ei yhteyttä.
- Anonyymi
Ota yhteyttä itse mies !
- Anonyymi
Saanko ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko ottaa yhteyttä?
Saat, jos haluat sitä todella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko ottaa yhteyttä?
Saat mies tee se!
Sivusta nsinen
- Anonyymi
En vain halua satuttaa itseäni enempää, jokin itsekunnioitus minullakin.
- Anonyymi
Meinaat ettei minuun satu tämä? - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siltä vaikuta, minä olen ainoa johon sattuu niin se vain on :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas täydellinen esimerkki siitä kuinka sinulla ei leikkaa yhtään korvien välissä...
Ei lanttu leikkaa vai miten se sanonta meni? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas täydellinen esimerkki siitä kuinka sinulla ei leikkaa yhtään korvien välissä...
Ei lanttu leikkaa vai miten se sanonta meni?Tämän kommentin kun tuo lukee niin sillä ehkä saattaa välähtää jokin ajatus korvien välissä.
Eikä sille tarvinnut kuitata kuin kymmenkunta kertaa ennen kuin tuli pieni välähdys...
Ja muut palstalla olevat ovatkin kuitanneet/vttuilleet jo ainakin sata kertaa, eikä silti ole vieläkään välähtänyt.
On siinä kyllä ÄLYKÄS ihminen.
- Anonyymi
Tämä nainen väsähti, niin kuin ehkä hänkin.
Ei pystytty nyt siihen, mitä Veskukin lauloi ystävän tuntemisesta. Eihän me tavallaan edes tunnetakaan, mutta kuitenkin tunnetaan, ja toive oli muuhunkin. Pitkä ajanjakso elämästäni kuitenkin.
Voimia aloittajalle, ja muillekin, rakkaan ihmisen menettäneille tähän kevääseen. Yritetään myös iloita kauniista asioista elämässä. 🪷Jos on mahdollista, tahtoa ja rohkeutta, niin voithan yrittää kertoa tärkeälle ihmiselle, että välität hänestä.
Sivusta.- Anonyymi
Miksiköhän sä esiinnyt eri henkilönä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän sä esiinnyt eri henkilönä?
Vai eri henkilönä esiinnyn. Ei kuulu tapoihini. Jos liittyy tuohon kukkaan, niin ei kai sitä ole kukaan itselleen ominut.
- Anonyymi
On mahdollista,että ufoukot ovat siepanneet hänet,ja hän saattaa palata vasta sadan vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Täällä mä oon. Sekopäisellä palstalla etsimässä mahdollisia merkkejä hänestä.
- Anonyymi
Niin mäkin😆
Olin jo hylkäämässä, mut sit jotenkin taas tuntui ihanalta. Mieskulta ihan väkisin tunki mieleen ja sydämeen💞
https://youtu.be/EseMHr6VEM0?si=iscn7h7mMaqMYk7B - Anonyymi
Tätä voi verrata sienestykseen. Älytön rämpiminen ja löydät juttuja joiden haitallisuudesta ei voi olla varmuutta. Et ehkä tunnista niitä mutta vahvasti ne voi joltain tietyltä näyttää.
- Anonyymi
Minäkin menetin naisen ja se oli yhtälailla odotettavissa.
- Anonyymi
Minäkin miehen en siis kirjanmellisesti mutta muutoin varmaan on sen toisen kanssa nyt onnellinen kun ei halunnut minua tai suoraan sitö sanonut mutta toiminta oli sitä nähdessäni
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, etten merkitse sille miehelle mitään, niin pakko ottaa etäisyyttä. Myötätuntoa olisin kaivannut häneltä, läheisyyttä, välittämistä. Hän tiesi, etten ollut henkisesti kunnossa. Kun kerran olisi kysynyt, että mikä vointi. Tunnen olevani yhdentekevä hänelle.
- Anonyymi
"Tunnen olevani yhdentekevä hänelle."
Ei se ole tunne vaan fakta. Et ole mitään hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tunnen olevani yhdentekevä hänelle."
Ei se ole tunne vaan fakta. Et ole mitään hänelle.No sh!t Sherlock
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sh!t Sherlock
Älä! Joten miksi purkaa mitään tuollaista? Ainiin, koska olet varma hänen luulevan tuota kirjoitusta juuri kaivattunsa kirjoittamaksi.
- Anonyymi
Hakkeroimalla minut? Kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223