Tunteeko Suomen historia toista maalaismiestä joka on nostettu lähes ikoniksi ja kansallissankariksi edes kenenkään tietämättä miksi?
Naiset lähettelevät hänelle kauniiksi kirjailtuja kiitoskortteja ja kirjeitä joissa todistelevat rakkauttaan ja kertovat puolisonsa myös ihailevan metsämania, metsämanin isää ja heidän kissojaan.
Yksinäiset miehet lähettelevät tavaralahjoja ja juomia, joita metsäman esittelee ohjelmissaan.
Metsäman myös keikkailee autollaan kaupallisiin tapahtumiin.
Mutta kukaan ei osaa kertoa miksi, metsäman ei soita, ei laula eikä tee taikatemppuja.
Mikä mies metsäman oikeasti on, kertokaa?
Metsäman ja Suomen historia
8
327
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri yleisö uottaa että se tekee tempun ja näyttää pempun. Se on sellainen pemppupoika.
- Anonyymi
Tämä mies on savon kieroin mies ja luulee olevansa jottain
- Anonyymi
Terveppä terve! Eipä ole Kosulan paras tupettaja.
- Anonyymi
Pemppu pian esiin
Alkaako nahka kesiin - Anonyymi
Konemänni on vielä isompi ikoni, jos siltä itseltään mänet kysymään...
- Anonyymi
Mikä hiivatin metsäman? En ole koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Konemanni leeteineen on tosiaan merkittävämpi hahmo kuin mehtätonttu. Konemannilla on sydäntä jäljellä,mikä mehtätontulta puuttuu. Tämän myöntää myös mehtätonttu itsekkin ,kieltäessään kommenttikentällä tietävänsä kuka konemanni on,kokee hänet suureksi uhaksi.
- Anonyymi
Kyllä metsäman laulaa varmasti joka päivä omissa oloissaan ollessaan. Ja se riittää. Lyömäsoittimiakin hallitsee, milloin milläkin kättä pitemmällä tahtia hakkaa.🤣Taikatemppuja joutuu tekemään vanhojen työkoneidensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668