Mutta sinulla ei ole sitä karismaa.
Anteeksi, jos sanon tämän,
37
553
Vastaukset
- Anonyymi
Mitsubishi karisma on aika vanha automalli. Ei kiitos.
- Anonyymi
Ottaisin kyllä heti, Mitsubishi Pajero, oli hyvä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin kyllä heti, Mitsubishi Pajero, oli hyvä..
Hyviä on Mitsut, kokemusta on täällä laitakaupungillakin. Kuitenkin minä itse mieluimmin syön sen mitä auto.
- Anonyymi
Tiedän. Siksi en saanut havaintojani läpi tässä apinalaumassa. 😔🤷♀️
- Anonyymi
Ei sitä tarvikkaan olla, kun on kemiaa. :-)
- Anonyymi
Ajatella!
- Anonyymi
Kun ei rationaaliset perustelut kelpaa niin on aika poistua ryhmästä.
- Anonyymi
Hitto sä olet yksinkertainen joka tällaisessa kirjoittelussa tulee ilmi. Onko tullut mieleen että ihminen jota seuraat puuttuu kokonaan konteksteistanne yhteisistä, tai elämästä…. Tässä tilanteessa
- Anonyymi
Itse on saamaton ryssijä, niin syyttää toisen karisman puutetta 🤣
- Anonyymi
Tuskin niitä enää kellään. Serkkupojalla tuo mitsu carisma oli eikä sillä naisia kyytiin saanut. Tämmöisiä on kokemusperäiset tiedot täällä korvessa. Saabillakin yritti, mutta edelleen poikamies.
- Anonyymi
Sillä olis pitänyt olla Ford.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä olis pitänyt olla Ford.
Kaverillani oli Ford ja mitä varmin peli. Täällä korvessa pitää auton pelata ja hän sanoi sen toimivan. Ainut mukanaoleva korjaussarja oli rautalankaa ja tongit eikä koskaan tielle jättänyt.
- Anonyymi
Ei se mitään. Tiiän sen..
- Anonyymi
Mulla on valtava karisma kun olen moderni eurooppalainen mies ja rento.
Tiedoxi.- Anonyymi
Sinulla on sitä karismaa ja charmia muidenkin edestä.
Tiedoxi :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on sitä karismaa ja charmia muidenkin edestä.
Tiedoxi :DNo on. Olen valovoimainen tähti ja vähän kansainvälinen myös.
- Anonyymi
Harvalla on.
- Anonyymi
joillaki on joillaki ei vtun yhtään :”). he joilla sitä on vetää yleensä puoleensa ihmisiä
- Anonyymi
Itse hehkun karismaa ja itseluottamusta kun olen miehekäs ja moderni eurooppalainen mies.
Ihan tiedoxi.- Anonyymi
:D :D one more time.
- Anonyymi
Kyllä mä sen tiedän tavoitteeni ei ole koskaan ollutkaan olla karismaattinen jos jotain niin mahdollisimman rasittava pienellä vaivalla
- Anonyymi
Oletko itse sellainen pohdiskeleva tyyppi?
- Anonyymi
Jos ei ole kemiaa niin ei ole karismaakaan simple as that.
- Anonyymi
Kemia ja karisma ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemia ja karisma ovat kaksi eri asiaa.
Juuri noin se on.
- Anonyymi
Kaikki on suhteellista, useimmissa tilanteissa oon antisosiaalinen ,koska en hyödy siitä että olisin yhtään enempää mukana.
- Anonyymi
Eikä sinulla töitä.
- Anonyymi
Hyvin näyttää olevan kalenterissa.
- Anonyymi
Oma kaalimaa on vaikka ei karismaata
- Anonyymi
Oon kari taalasmaa
- Anonyymi
No nyt on karismaa on on
- Anonyymi
Se on mielipiteesi, silti jotain on joka puskee kateuden pintaan… olisiko kuitenkin karisma, älykkyys ja itsevarmuus.
- Anonyymi
Onko paha olo palstalla?
- Anonyymi
Se on piilossa. Olet siis väärä.
- Anonyymi
Ehkä ei ole. Kaltaisesi ihmiset tukahduttavat todellisen minäni jota maalaan, jotta en olisi muiden mielestä liian outo. Häpeän siis itseäni juuri kaltaistesi lyttääjien vuoksi.
Kun löydän itseni uudelleen, en katsokaan suuntaasi - Anonyymi
Outo kommentti. Mitä sekin kellekin on. Minusta karismaa voi olla rauhallisilla ja ujoillakin. Ei ne jatkuvasti pälpättävät tyypit ole karismaattisia automaattisesti.
Eräs rauhallinen ja hiljainen on ihan riittävän valovoimainen omana ittenään.😌😎
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223