Mä oon vaan väsynyt. Varmaan säkin oot. Kyllä mä tykkään, ei se tunne niin vaan katoa. Harmi sinänsä, helpottaisi elämää aika paljon, jos se katoaisi. Oon miettinyt paljon kaikkea. Sua, mua, meitä. Mitä sä haluat? Kuka mä oon? Millainen ihminen mä oon? Miksi sä? Miksi me? Onko tää tunne aito? Mä mietin kaikkea niin paljon, että mä väsyn. Eikä mulla ole ketään, kenelle puhua. Sit mä kirjoittelen tänne ja meen vaan pahemmin sekaisin. Kun ainut reitti selvyyteen olisi puhua sulle.
Oon väsynyt
23
719
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat sanoisin T miehelle.....
- Anonyymi
Mä sanon miehelle H että soita! Haluan selvittää tämän rakkaus hommelin🩷🙏😘
- Anonyymi
Sit sun täytyy puhua. Väsyt muuten vielä lisää.
- Anonyymi
Kuin mun kirjoittama, jokainen sana koskettaa muakin! Oon vaan nainen, kuten aloittajakin taitaa olla?
- Anonyymi
Ihan samat tuntemukset mullakin. En yksinkertaisesti jaksa enään tätä tilannetta 🩷
- Anonyymi
Itse halusin eräälle sanoa olevani väsynyt, mutta en ehtinyt kun hän halusi mennä piiloon. Onhan tuosta parisen vuotta aikaa
- Anonyymi
Rakastan sua T(m)
- Anonyymi
Niin olen sanonut ,muistatko?
- Anonyymi
M-nainen?
- Anonyymi
Ei mua väsytä.
- Anonyymi
Puhu hänelle jooko!
- Anonyymi
Miksi et puhu?
- Anonyymi
Puhu suoraan niin ei tarvii arvuutella ja sekoittaa päätä palstalla
- Anonyymi
Puhu minulle. Puhu että tiedän sinun olevan olemassa.
Puhu että tiedän mitä haluat.
Rakkaudella minä. - Anonyymi
Miksi et puhu kaivatullesi?
Rakastan miestä niin paljon, ei hän taida ymmärtää sitä. - Anonyymi
Reitti on selvä jos niin haluat. Harkitse ja kokeile. Pakkoa ei ole mihinkään Amen
- Anonyymi
Sait mut hymyilemään kiitos. 🩷
- Anonyymi
Kokeile purkaa ajatuksia tähän? Mitä pelkäät tai epäilet
- Anonyymi
Valtavan suuret onnittelut rakas
- Anonyymi
En pelkää hyvää yötä ihanuus
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen
- Anonyymi
Onko aloittaja mies vai nainen?
- Anonyymi
Aloittaja on nainen.
Aika moni luuli tai toivoi, että mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849