ei vttu tätä teidän työttömien luuserien hikkyjen sosiaalisen kontaktin simulointi pska sivustoa. ei ihme että kukaan ei halua olla teidän kanssa tekemisissä paitsi ehkä oma äiti!
Ketä kiinnostaa
18
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai ketään tarvikaan kiinnostaa.
- Anonyymi
No itse olen kyllä karismaattinen social butterfly.
Terveisin moderni eurooppalainen mies- Anonyymi
Jos olisit niin et viettäisi aikaasi, anteeksi siis tuhlaisi aikaasi täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit niin et viettäisi aikaasi, anteeksi siis tuhlaisi aikaasi täällä.
En ymmärrä nyt yhtään. Olen henkisesti notkea ja kansainvälinen influensseri.
- Anonyymi
Johan vitsin murjaisit 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan vitsin murjaisit 😂
Olen kantava voima.
Tiedoxi
Ja rakastan. Lämpöä riittää kaikille..
- Anonyymi
palstasedän harhaiset itsereflektiot sieltä jälleen kerran.
- Anonyymi
Setä on tänään ollutkin harvinaisen sekaisin.
- Anonyymi
Äitit on parhaita, harmi kun ei ole enää maan päällä.
- Anonyymi
Ja sulla pellellä on varaa päättää muittenkin tekemisistä ja tekemättä jättämisistä?
- Anonyymi
Sinä pelle voit pitää koko sirkuksen 😝🤡
- Anonyymi
Joidenkin työ on sotiminen ja maapallon saastuttaminen ja tuhoaminen. Aika paljon tuhlataan polttoainetta jota on vaivalla tehty lapselliseen sotimisen harjoitteluun. Lisäksi valmistetaan pommeja kovalla kiireellä ja sitten ammutaan ne paskaksi. Niitähän varten luonnonvarat on.
- Anonyymi
Kiva kun tulit kaltaistesi joukkoon 💋
- Anonyymi
Elämä opettaa. Pidä poika se mielessäsi.
- Anonyymi
Fru ei nyt hermostu. Frei on tällaista. Fryi sentään. Se meinaa puolituttuihin suuntaumista eli frytsausta. Friiaa iltaa vaan. Se on nyt tätä.
- Anonyymi
Fy fittan sua palstasetä 💩
- Anonyymi
Silti olet täällä.
- Anonyymi
Taidat olla sukua kuninkaallisille ja olet ilmeisen järkyttynyt kun olet kohdannut tavallisen kansan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224