Laineen johtamistyyliä kuvailtiin raportissa vanhanaikaiseksi, nöyryyttäväksi ja alistavaksi. Lainetta kuultiin valiokunnan toimesta ja hän itse kiisti itseään koskevat nostot. Laine on toiminut kaupunginjohtajana vuodesta 2006. Iltalehti uutisoi 2024, että Laine tienaa parhaiten Suomen kaupunginjohtajista. Hänen tulonsa olivat toissa vuonna 230 000 euroa.
Kepuli kaupunginjohtaja sai kenkää Savonlinnassa
15
298
Vastaukset
- Anonyymi
Epäonnistuja, niin kuin keskustalaiset yleensä.
- Anonyymi
Jos Laine on tosiaan saanut potkut on se hyvä asia. Ainakin eläkeläisten ja sairaiden kannalta. Olen nähnyt ja kokenut Laineen politiikan käytännössä. Varsinkin eläkeläiset ja sairaat ovat kokeneet Laineen politiikan huonoksi, nimenomaan heitä kohtaan. Terveydenhoito ja sairaiden hoito ei ole ollut Laineen politiikassa suosiossa.
Siinä on pyritty vain säästämään, ja nimenomaan eläkeläisten ja sairaiden kustannuksella. Juuri niin on tapahtunut Savonlinnassa. Tämä saattaa olla askel parempaan suuntaan sairaiden, eläkeläisten ja vanhusten kannalta. Toivotetaan Laineelle onnellisia eläkepäiviä! Se oli hyvä teko jos se on totta!- Anonyymi
Hyvästi!
- Anonyymi
Huvittavaa!
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja mono vaan vilahti
- Anonyymi
👞👟🥾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👞👟🥾
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä savonlinnalaiset tietää.
Ossi, asiantunteva sotilas- Anonyymi
De facto
- Anonyymi
Kenkää vaan! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Kyllä näitä epäonnistujia riittää! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Epäonnistui sähköyhtiössä myös.
Lakimies. - Anonyymi
Mites ne matkalaskut menikään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807