Oli pakko kirjoittaa vielä koska olen nyt niin tunteellinen... En ole koskaan nähnyt mitään niin kaunista kuin sinä. Vaikka viis veisaat minusta ja se on ok koska eihän kaikista voi pitää. Minusta sinä olet maailman kaunein eikä kukaan muu kiinnosta pätkän vertaa oli kyse julkkiksista jne. vain sinä olet mielessäni... Kaikki katseet hymyt ja kuiskaukset on mielessäni eikä lottovoitto eikä mikään tuntuisi miltään siihen verrattuna jos katsot hymyilet tai kuiskaat jotain... Koskaan en ole tuntenut onnellisuutta ja iloa elämässä jonka sinä minulle toit tietämättäsi... Rakastan sinua niin paljon...
Suukko sinulle H olet niin ihana
11
334
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota en usko, että koskaan et ole tuntenut onnellisuutta. Sinulla on ollut parisuhteita, tai toivon ainakin että on ollut. Jokainen suhde on tietenkin omanlaisensa.
- Anonyymi
Kaikki mitä muut kuvittelee että olisin oikeasti onnellinen on näyttelemistä ja pelkkää kulissia siis minä näyttelen muille... Ainakaan tämmöistä onnellisuutta en ole kokenut mitä sinä saat minussa aikaan... Ajattelen vain sinua kokoajan.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä muut kuvittelee että olisin oikeasti onnellinen on näyttelemistä ja pelkkää kulissia siis minä näyttelen muille... Ainakaan tämmöistä onnellisuutta en ole kokenut mitä sinä saat minussa aikaan... Ajattelen vain sinua kokoajan.
apLisäys joskus kerroit että olen mysteeri niin nyt halusin olla rehellinen. Olen surullinen ilman sua.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEikö ole melko raskasta näytellä, sen sijaan että olisit oma itsesi.
- Anonyymi
😍 kiitos paljon ihanalle! ehkä vielä joskus kuulet minua taas
- Anonyymi
Ihanaa rakas... :) Kivaa viikonloppua...
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa rakas... :) Kivaa viikonloppua...
apsamoin sulle<3
- Anonyymi
No voi, ihana kun olet löytänyt jotain mikä tekee sut noin onnelliseksi...eiku tunteelliseksi...tai siis rakastuneeksi💖. Minusta on hienoa jos joku on noin varma tunteistaan, varmasti hyvä itsetunto sulla. Aiotko kertoa hänelle?
- Anonyymi
Onpa kiva, kun Hohhoot ovat tehneet vaikutuksen :)
- Anonyymi
Jee, ja sä oot varmaan joku M:ä😂
- Anonyymi
Kiitos rakas kauniista sanoistasi. Kyl mä sua rakastan ja vain sua. Sitä ei tartte epäillä❤️🔥🤗🥰😍😘🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223