Totuus porvareista

Anonyymi-ap

Todellisuudessa porvari on pahin loinen joka kuppaa valtiolta yritystukia ja orjuuttaa työntekijät kun porsaat makaa rahakasojen päällä. Porvarit pitää poistaa yhteiskunnasta ja antaa rahat ja valta kansalle. Kokoomus ja perussuomalaiset lakkautettava fasistisina

11

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, veronmaksajien rahaa kuppaavat upporikkaat porvarit ovat yhteiskunnan syöpä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kenenkäs rahoilla sitten eläisit jos ei olisi porvareita!
      Ruokkivaa kättä ei pidä poistaa!

• Anonyymi

Minä olen tehnyt pitkän työuran opettamalla sivistystä lapsille ja nyt eläkkeellä. Sen sijaan porvariloiset vetää rahansa työntekijöiden selkänahasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tehnyt pitkän työuran opettamalla sivistystä lapsille ja nyt eläkkeellä. Sen sijaan porvariloiset vetää rahansa työntekijöiden selkänahasta.

Niin tämä maailma pyörii: yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tämä maailma pyörii: yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.

Yrittäjät ei tee muuta, kun rikastuu riistämällä työntekijää. Opettajan työ on arvokasta. Riistäjä on se todellinen loinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjät ei tee muuta, kun rikastuu riistämällä työntekijää. Opettajan työ on arvokasta. Riistäjä on se todellinen loinen

yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.

Tiedän kuka olet ja sinun opetuksesi on ollut kaikkea muuta kuin arvokasta saayo hyödyllistä. Loinen mikä loinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.

Tiedän kuka olet ja sinun opetuksesi on ollut kaikkea muuta kuin arvokasta saayo hyödyllistä. Loinen mikä loinen.

Yrittäjät on loisia jotka riistää työläisiä. Niiden rahat kuuluu kansalle ja valtio olisi kaikille reilu työnantaja. Siis porvarisikoja lukuun ottamatta

• Anonyymi

Pääasia, että demarit on lyöty!

• Anonyymi

PerusSS-natsit ja sekoomushan se lyötiin

• Anonyymi

Tuohan on ollut aina tiedossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe