Todellisuudessa porvari on pahin loinen joka kuppaa valtiolta yritystukia ja orjuuttaa työntekijät kun porsaat makaa rahakasojen päällä. Porvarit pitää poistaa yhteiskunnasta ja antaa rahat ja valta kansalle. Kokoomus ja perussuomalaiset lakkautettava fasistisina
Totuus porvareista
11
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, veronmaksajien rahaa kuppaavat upporikkaat porvarit ovat yhteiskunnan syöpä!
- Anonyymi
Riistäjän lait
https://www.youtube.com/watch?v=ldmU2HopAa8 - Anonyymi
Kenenkäs rahoilla sitten eläisit jos ei olisi porvareita!
Ruokkivaa kättä ei pidä poistaa!- Anonyymi
Minä olen tehnyt pitkän työuran opettamalla sivistystä lapsille ja nyt eläkkeellä. Sen sijaan porvariloiset vetää rahansa työntekijöiden selkänahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tehnyt pitkän työuran opettamalla sivistystä lapsille ja nyt eläkkeellä. Sen sijaan porvariloiset vetää rahansa työntekijöiden selkänahasta.
Niin tämä maailma pyörii: yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä maailma pyörii: yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.
Yrittäjät ei tee muuta, kun rikastuu riistämällä työntekijää. Opettajan työ on arvokasta. Riistäjä on se todellinen loinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät ei tee muuta, kun rikastuu riistämällä työntekijää. Opettajan työ on arvokasta. Riistäjä on se todellinen loinen
yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.
Tiedän kuka olet ja sinun opetuksesi on ollut kaikkea muuta kuin arvokasta saayo hyödyllistä. Loinen mikä loinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yrittäjät luovat työpaikkoja ja täten tuloja valtiolle, jotta valtio voi palkata loisia opettajiksi.
Tiedän kuka olet ja sinun opetuksesi on ollut kaikkea muuta kuin arvokasta saayo hyödyllistä. Loinen mikä loinen.Yrittäjät on loisia jotka riistää työläisiä. Niiden rahat kuuluu kansalle ja valtio olisi kaikille reilu työnantaja. Siis porvarisikoja lukuun ottamatta
- Anonyymi
Pääasia, että demarit on lyöty!
- Anonyymi
PerusSS-natsit ja sekoomushan se lyötiin
- Anonyymi
Tuohan on ollut aina tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914341Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1453780PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621470Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3651441Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn421202En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O111110Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8941Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45918En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔91753