Koulujen lakkauttamiset

Anonyymi-ap

Millainenkahan keskustelu alkaa sitten vuonna 2027, kun Jyri gin koulun ovet sulkeutuvat lopullisesti.
Ainakin Järvikylällä keskustelu on ollut kiihkeää.

20

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa nähdä saavatko tulevat valtuutetut ihmeitä aikaiseksi vai jatkuuko kunnan palvelujen näivettyminen jatkossakin. Uusia ideoita ja uutta verta tarvitaan valtuustoon.

• Anonyymi

Facessa ryhmässä "Sievissä keskustellaan " saa kannatusta kirjoitus, jossa suhtaudutaan positiivisesti koulujen sulkemiseen.
      Kyllä keskusta ja demarit osaa tyhjentää kyliä ja maaseutua.

• Anonyymi

Älä viitti. Persu polo yrittää syöttää väärää tietoa ja kun asia sitten korjataan alkaa paskanjauhanta. Eipä ollut ennen persuja, mutta Suomessa oliki silloin kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti. Persu polo yrittää syöttää väärää tietoa ja kun asia sitten korjataan alkaa paskanjauhanta. Eipä ollut ennen persuja, mutta Suomessa oliki silloin kaikki hyvin.

Inpä se on öersut on tehny laman .muuta ei ole saaneet aikaan . Laman Työttömyys senku kasvaa.

• Anonyymi

Miksi ei säästetty Järvikylän koulua ja tuotu sinne koululaisia Leppälästä ja Jokikylältä. Kysympä vain.
      Keskusta ei taida ymmärtää miten pettyneitä kaikkien näiden kylien asukkaat ovat.
      Tarkoituksellako näivetään kylät.
      Koko Sievin tilanne on surkea. Kyllä keskusta on saanut suhmuroida vuosikymmenet omassa piirissään ja he ovat päättäneet täällä kaikista asioista.
      En ole persu, mutta olen kyllä täysin pettynyt sieviläinen asukas.
      Toivon kuntaliitosta mahdollisimman pian. Kaikki asiathan pitää nykyään jo hoitaa Ylivieskassa.
      Kauppapalvelut tulevat siellä tulevaisuudessa huomattavasti paranemaan lisää.

• Anonyymi

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Koko Sievi kuihtuu pois, ei vain sivukylät, eikä siinä auta yhtään politikointi. Sama on tilanne koko Suomen maaseudulla, joten uutta majaa etsimään kaupungeista.

• Anonyymi

Tuossa voisi olla ideaa, että Järvikylälle tulisivat myös parin lähikylän lapset. Onkohan asiaa mietitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa voisi olla ideaa, että Järvikylälle tulisivat myös parin lähikylän lapset. Onkohan asiaa mietitty.

Itse mietein samaa jo silloin kun Järvikylän koulua ja Leppälää oltiin sulkemassa.

• Anonyymi

Kaikki sivukylien koulut kiinni nyt, kun arvoisa hallituksemme vähentää niin paljon valtion rahoitusta koulutukseen.

• Anonyymi

Persu ja kokomus nuot etelän kaupunkipuolueet. Siinä se

• Anonyymi

Suomessa leikataan nyt koulutuksesta. Kohta kaikki sivukylien koulut lopetetaan.

• Anonyymi

Perusopetukseen satsataan 200 milj e

Mikä on syynä, että täällä kerrotaan toisin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Uutisoinnissa juttu siitä kuinka nykytodistuksen kasilla olisi saanut 20v sitten vain kutosen. Kannattaa hyssytellä ja silitellä vain lisää niin ei tarvita kohta kouluja enää ollenkaan, riittää kun syntyy kännykkä kämmenessä.

• Anonyymi

Jyringin ja Kiiskilän vois yhdistää johonkin muualle kuin Lauri Haikolan kouluun....

• Anonyymi

Tiina ei anna jyringin koulun mennä kiinni!

• Anonyymi

Eikö se jo jouda eläkkeelle

• Anonyymi

Mitä nuilla kouluilla tekee jos ei oo oppilaita? Lukioonki haalitaan Kiinasta oppilaita. 😄

• Anonyymi

Muuttakaa koko sievistä, vuokratkaa asuntonne ja maksatte sillä toisenpaikkakunnan asuntoa siten säästytte omaisuutenne arvon romahduksesta joka on kaikkien sievi tyylisten asuinsijojen kohtalo.

• Anonyymi

Todella hyvä idea vuokrata, jos joku vain vuokraa. Me ajattelimme jättää talon tyhjäksi ja muuttaa pois. Uuden kodin vuokraamme. Emme osta enää koskaan mitään asuntoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe