Eivät aja kuin omaa määrän päätä!! Tuhota Lapinlahden vero tulot karkottamalla tuulivoiman ja siitä seurauksena maksetaan veroja sen edestä että ne tippuisivat. Ei ole nämä naamat ennen olleet pyrkimässä ja toivottavasti eivät pyri tämän jälkeen!!!!
Meidänkö Lapinlahti
22
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Alennus vastaamaan tähän someen jota kukaan ei lue omanedun tavoittelijat löytyy sieltä kunnanhallituksessa vallanhimoista paskaporukkaa kaikki.no ymmärtää kun lapsuutensa viettäneet varpasjärvellä.
- Anonyymi
On aika saada uutta verta päättäjiin.
Tulevaisuudessa valtio vie myllyjen kiinteistöverot. On väläytelty jo sellaista hallituksessa! - Anonyymi
Tuulivoimaa lisää Suomeen!
- Anonyymi
Joku viinan perään oleva ehdokas täällä mesoaa? Pistä se korkki kiinni
- Anonyymi
Kossu ruokakauppaan !
- Anonyymi
Se on se yhden asian liike. Höpö höpö.
- Anonyymi
Hyvin meni, kaksi valtuustoon 💕
- Anonyymi
nuunpä Lapinlahden kehityksen jarruttajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuunpä Lapinlahden kehityksen jarruttajat
Salakuuntelijat sykähtelevät jännästi radioaaltojen tahdissa, en minä.
- Anonyymi
Täysin sopimattomia tehtäväänsä!! Muuta ei päähän sovi kuin oma aate!! Pitäisi langettaa korvaus velvollisuus heille jos torppaavat tuulivoimaa!!!
- Anonyymi
Hallitus ei ymmärrä että päätökset tehdään valtuustossa varajäsenet puheenjohtajan varsinki ihan pallipää vastustaa kunnanjohtajan päätöksiä
- Anonyymi
Teidän kunnanjohtajanne romuttaa lapinlahden lopullisesti vihreällä siirtymällään. Tuuli ja aurinkovoima alueet ei kiinnosta ketään. Heipparallaa aku ankka.
- Anonyymi
Muuta pöytyälle asumaan🤣🤣
- Anonyymi
Lisää nimbyilyä!!
Jättihanke Lapinlahdella järkyttää nuorta talonomistajaa – "Näkymä tuhoutuu ja omaisuuden arvo romahtaa"
Kolmikymppinen Miika Lilja osti talon maalta viisi vuotta sitten. Nyt hän ihmettelee, miten tavallinen ihminen voi jäädä jalkoihin ison yrityksen projektissa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011474559.html - Anonyymi
Joka helvetin asiasta pitää vali vali.
Tehkää niitä tuulivoimaloita. - Anonyymi
Änkyrä känkyrä!
- Anonyymi
Eikö talojen arvo nouse jos noita tullooo.Voi puuta pensasta istuttoo ei näy härveleitä. Oon nähnyt tuulimyllyjä siis noita uusia peräkkäin oli muual suomes.Hyvin ne sinne sopi.Eihän nuo aurinkopaneeli pellot kaaniita oo.Keväällä syksyyn toimii suap sähkköö..sitte huonommin??
- Anonyymi
Mieluummin tuulivoimaa kuin aurinkovoimaa.
- Anonyymi
Oon kanssa nähnyt monta tuulivoimala mastoa peräkkäin. Eipä ollut ruma. Sopi luontoon ihan hyvin.
- Anonyymi
Muutama akka vain haraa vastaan... häätö Lapinlahdelta
- Anonyymi
Kiiltänee virkkuukouku jo liiaksi toisten asioista sunnuntaitasolla ensin hei ja sitten heihei.
- Anonyymi
Myllyt pystyyn ja äkkiä!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998