Mies, tein silleen tyhmästi tänään

Anonyymi-ap

Että pussailin yhtä miestä.

33

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla olisi ollut tilaisuus vaikka mihin, mutta kun kaivattu istuu olkapäällä, niin jouduin kieltäytymään

• Anonyymi

En olisi selvinpäin halunnut. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa naisille katkera mies kiinnostavaa kerrontaa esim muille naisille katkerille sukupuolesta riippumatta. Get a life😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa naisille katkera mies kiinnostavaa kerrontaa esim muille naisille katkerille sukupuolesta riippumatta. Get a life😄

Ps nämä palstaäijän aloitukset ei edelleenkään ole kenenkään asia tai keissi🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps nämä palstaäijän aloitukset ei edelleenkään ole kenenkään asia tai keissi🥱

Teillä on aikamoinen taaperoiden tarinakerho siellä piireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalatila ei ole mikään tekosyy. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Minkälaisen vastauksen haluat tähän? Mieleisen vai ei mieleisen? Mun tekis mieli vastata niin ku sä haluut tähän vastattavan mut toisaalta mun tekis mieli jo herätellä suaki todellisuutee.

• Anonyymi

No kerro naisia esittää aloittaja ne sinun suuret vuorosanat näihin torella inVormatiivisiin aloituksiisi kuten ennenki

• Anonyymi

Hauskaa kun he ohittavat aina sellaiset kommentit joista...

Jätin lauseen kesken koska en halua kertoa enempää.

• Anonyymi

Jokaisella on polkunsa.

• Anonyymi

Ihan hyvä havainto esim niille riemupiippiip ja piip -lle jotka vahtaa yhden äijän showta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä havainto esim niille riemupiippiip ja piip -lle jotka vahtaa yhden äijän showta

Miksi te obsessiiviset teette näin- onko henkistä sairautta tai muuta? Kotona asiat huonosti? Ja töissä vasta onkin? Siccee

• Anonyymi

Mä en kyllä sit oo pussaillut ketään. Oon kyllä harkinnut, et jos pussailisi ihan ketä tahansa. Menisi baariin ja iskisi jonkun. Välillä mua huvittaa tää tilanne. Mulla on tavallaan kaksi miestä, mutta ei ketään, kuka koskisi muhun. Yksi ei koske eikä pussaa, vaikka voisi ja toinen, joka haluisi ehkä, mutta ei voi. Oikea ratkaisu olisi etsiä joku kolmas. Mä tiedän sen, mut kun mä tykkään siitä toisesta.

• Anonyymi

oi rakas, ei se mitään 😔 on sua ikävä 😥💔 haliystäväiseni 🤗 kaipaan sua 💖🥀🎗

• Anonyymi

Pussailitko gubbe sitä miestä sovituskopissa?

• Anonyymi

Joo minä se olin myönnän 🤣

• Anonyymi

Aivan hänellä aloittajaäijällä oli ilmeisesti joku raikas fantasia tästä, kuten esim bussipysäkeistä sekä marketeista. Liikkuva mies ainakin omassa päässään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hänellä aloittajaäijällä oli ilmeisesti joku raikas fantasia tästä, kuten esim bussipysäkeistä sekä marketeista. Liikkuva mies ainakin omassa päässään

Ps miksi teitä webollareita kiinnostaa sotasiskon kommentit esim vinoilu miesten kismailusta? Jos näet itsesi tsi jonkun tekstin sisällä, niin vika on omassa päässä. Terkuin T nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps miksi teitä webollareita kiinnostaa sotasiskon kommentit esim vinoilu miesten kismailusta? Jos näet itsesi tsi jonkun tekstin sisällä, niin vika on omassa päässä. Terkuin T nainen

Koittakaa myös hyväksyä että palstasedän nemesiksistä äänekkäimmät on naisia. Sori siitä ny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koittakaa myös hyväksyä että palstasedän nemesiksistä äänekkäimmät on naisia. Sori siitä ny

Naiset, nuo amazonin soturit joita setä ihailee, pelkää ja vihaa. Gubbe kattonu liikaa Xenaa aikoinaan ja sekoilu jääny päälle vähän pahemmanlaatuseilla tavalla hyyyh

• Anonyymi

Juu ei kiitos jatka vain valitsemallasi polulla.

• Anonyymi

Tulistuitko sinä palstasedän aloituksessa siitä utopististesta ajatuksesta käsin, että tämä aloittaja on joku nainen, jolla olisi muka jotain syytä, motivaatiota tai vastaavaa raportoida sinulle uusia käänteitä elämässään? Get hjälppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulistuitko sinä palstasedän aloituksessa siitä utopististesta ajatuksesta käsin, että tämä aloittaja on joku nainen, jolla olisi muka jotain syytä, motivaatiota tai vastaavaa raportoida sinulle uusia käänteitä elämässään? Get hjälppi

Ei mulle ihan sama kuka hän on, en halua häntä.

• Anonyymi

Huuleni on varattu, kummatkin.

• Anonyymi

Kerro nyt aloittajasetä se alahuulivitsi tähän erittäin uskottavaan avaukseesi

• Anonyymi

Mitäs miehesi tästä sanoi ?

• Anonyymi

Onks gubbella vielä omakin mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks gubbella vielä omakin mies?

Pusuteltiin tänään uimakopeilla salaa naapurin penan kaa t. Gubbe

• Anonyymi

Oliks fiksuu kertoo niille urpoille sun h meiningistä? Jos mä oisin ollu sä, olisin jättänyt kertomatta, ja muuten vain jutellut niiden urpojen kanssa hetken.
      Ehkä vihjannut jotain välillä mutta olisin jättänyt tärkeimmän kertomatta...

• Anonyymi

Mää tein sillei tymästi et näytin yhelle tytölle kikkeiä

• Anonyymi

🤗🤭mul kävi sillee et oli terveystarkistus ja kuunneltiin sydäntä niin en muistanu et mul oli just sinä päivänä vähä liia pienet tissiliivit ja avasin paidan niin pelkkää tissiä pursus. Luulikohan lekuri et tahallaan oli nappuvalinta. 😂

• Anonyymi

Ehkä pussailu ei ole maailman loppu.

• Anonyymi

Siis daa niinku pussaks joku jotain siis OMG ei voi olla totta siis kielarii iik kääk muisk nam.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      121
      2779
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2451
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1830
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1817
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      399
      1337
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe