Että pussailin yhtä miestä.
Mies, tein silleen tyhmästi tänään
33
421
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla olisi ollut tilaisuus vaikka mihin, mutta kun kaivattu istuu olkapäällä, niin jouduin kieltäytymään
- Anonyymi
En olisi selvinpäin halunnut. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa naisille katkera mies kiinnostavaa kerrontaa esim muille naisille katkerille sukupuolesta riippumatta. Get a life😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa naisille katkera mies kiinnostavaa kerrontaa esim muille naisille katkerille sukupuolesta riippumatta. Get a life😄
Ps nämä palstaäijän aloitukset ei edelleenkään ole kenenkään asia tai keissi🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps nämä palstaäijän aloitukset ei edelleenkään ole kenenkään asia tai keissi🥱
Teillä on aikamoinen taaperoiden tarinakerho siellä piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalatila ei ole mikään tekosyy. Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Minkälaisen vastauksen haluat tähän? Mieleisen vai ei mieleisen? Mun tekis mieli vastata niin ku sä haluut tähän vastattavan mut toisaalta mun tekis mieli jo herätellä suaki todellisuutee.
- Anonyymi
No kerro naisia esittää aloittaja ne sinun suuret vuorosanat näihin torella inVormatiivisiin aloituksiisi kuten ennenki
- Anonyymi
Hauskaa kun he ohittavat aina sellaiset kommentit joista...
Jätin lauseen kesken koska en halua kertoa enempää.
- Anonyymi
Jokaisella on polkunsa.
- Anonyymi
Ihan hyvä havainto esim niille riemupiippiip ja piip -lle jotka vahtaa yhden äijän showta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä havainto esim niille riemupiippiip ja piip -lle jotka vahtaa yhden äijän showta
Miksi te obsessiiviset teette näin- onko henkistä sairautta tai muuta? Kotona asiat huonosti? Ja töissä vasta onkin? Siccee
- Anonyymi
Mä en kyllä sit oo pussaillut ketään. Oon kyllä harkinnut, et jos pussailisi ihan ketä tahansa. Menisi baariin ja iskisi jonkun. Välillä mua huvittaa tää tilanne. Mulla on tavallaan kaksi miestä, mutta ei ketään, kuka koskisi muhun. Yksi ei koske eikä pussaa, vaikka voisi ja toinen, joka haluisi ehkä, mutta ei voi. Oikea ratkaisu olisi etsiä joku kolmas. Mä tiedän sen, mut kun mä tykkään siitä toisesta.
- Anonyymi
oi rakas, ei se mitään 😔 on sua ikävä 😥💔 haliystäväiseni 🤗 kaipaan sua 💖🥀🎗
- Anonyymi
Pussailitko gubbe sitä miestä sovituskopissa?
- Anonyymi
Joo minä se olin myönnän 🤣
- Anonyymi
Aivan hänellä aloittajaäijällä oli ilmeisesti joku raikas fantasia tästä, kuten esim bussipysäkeistä sekä marketeista. Liikkuva mies ainakin omassa päässään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hänellä aloittajaäijällä oli ilmeisesti joku raikas fantasia tästä, kuten esim bussipysäkeistä sekä marketeista. Liikkuva mies ainakin omassa päässään
Ps miksi teitä webollareita kiinnostaa sotasiskon kommentit esim vinoilu miesten kismailusta? Jos näet itsesi tsi jonkun tekstin sisällä, niin vika on omassa päässä. Terkuin T nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps miksi teitä webollareita kiinnostaa sotasiskon kommentit esim vinoilu miesten kismailusta? Jos näet itsesi tsi jonkun tekstin sisällä, niin vika on omassa päässä. Terkuin T nainen
Koittakaa myös hyväksyä että palstasedän nemesiksistä äänekkäimmät on naisia. Sori siitä ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koittakaa myös hyväksyä että palstasedän nemesiksistä äänekkäimmät on naisia. Sori siitä ny
Naiset, nuo amazonin soturit joita setä ihailee, pelkää ja vihaa. Gubbe kattonu liikaa Xenaa aikoinaan ja sekoilu jääny päälle vähän pahemmanlaatuseilla tavalla hyyyh
- Anonyymi
Juu ei kiitos jatka vain valitsemallasi polulla.
- Anonyymi
Tulistuitko sinä palstasedän aloituksessa siitä utopististesta ajatuksesta käsin, että tämä aloittaja on joku nainen, jolla olisi muka jotain syytä, motivaatiota tai vastaavaa raportoida sinulle uusia käänteitä elämässään? Get hjälppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulistuitko sinä palstasedän aloituksessa siitä utopististesta ajatuksesta käsin, että tämä aloittaja on joku nainen, jolla olisi muka jotain syytä, motivaatiota tai vastaavaa raportoida sinulle uusia käänteitä elämässään? Get hjälppi
Ei mulle ihan sama kuka hän on, en halua häntä.
- Anonyymi
Huuleni on varattu, kummatkin.
- Anonyymi
Kerro nyt aloittajasetä se alahuulivitsi tähän erittäin uskottavaan avaukseesi
- Anonyymi
Mitäs miehesi tästä sanoi ?
- Anonyymi
Onks gubbella vielä omakin mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks gubbella vielä omakin mies?
Pusuteltiin tänään uimakopeilla salaa naapurin penan kaa t. Gubbe
- Anonyymi
Oliks fiksuu kertoo niille urpoille sun h meiningistä? Jos mä oisin ollu sä, olisin jättänyt kertomatta, ja muuten vain jutellut niiden urpojen kanssa hetken.
Ehkä vihjannut jotain välillä mutta olisin jättänyt tärkeimmän kertomatta... - Anonyymi
Mää tein sillei tymästi et näytin yhelle tytölle kikkeiä
- Anonyymi
🤗🤭mul kävi sillee et oli terveystarkistus ja kuunneltiin sydäntä niin en muistanu et mul oli just sinä päivänä vähä liia pienet tissiliivit ja avasin paidan niin pelkkää tissiä pursus. Luulikohan lekuri et tahallaan oli nappuvalinta. 😂
- Anonyymi
Ehkä pussailu ei ole maailman loppu.
- Anonyymi
Siis daa niinku pussaks joku jotain siis OMG ei voi olla totta siis kielarii iik kääk muisk nam.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289