Tiedätkö kaivattuusi nimen

Anonyymi-ap

Eli tiedätkö kaivattuusi nimen? Oletko selvittänyt sen jostain?
Jos, et tiedä, miksi et ole selvittänyt sitä?

35

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten voi kaivata jos ei edes nimee tiedä?

• Anonyymi

Kyllä niitä on, ainakin tuolla kommenteissa näitä nähnyt.

• Anonyymi

Ehkä aloittajasetä on sellainen ns pikarakastuja marketin pikakassoilla ym? Oliko muuta mitä päivitellä hänen teksteistään?

• Anonyymi

Selvitin traficomista.

• Anonyymi

:D eli tiedät sitten osoitteen ja puhnumeronkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tien suunnilleen ja siinä on miljoona asuntoa. En tarkoituksella halunnut muistiini osoitetta, enkä puhelinnumeroa.

• Anonyymi

Näit auton ja selvitit syystä että?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olin hänestä kiinnostunut ja halusin tietää, että on ihan "kunnollinen" ihminen tai toivoin oikeastaan, että kiinnostus menisi pois jos ei olis, eikä tarvitsisi haikailla.
        Sitten kävikin niin että ihastuin ja varmaan enemmänkin ja haikailen silti siis turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olin hänestä kiinnostunut ja halusin tietää, että on ihan "kunnollinen" ihminen tai toivoin oikeastaan, että kiinnostus menisi pois jos ei olis, eikä tarvitsisi haikailla.
        Sitten kävikin niin että ihastuin ja varmaan enemmänkin ja haikailen silti siis turhaan.

Eli oli "kunnollinen" ihminen vai ei ollut enää mitään merkitystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä taitaa nyt viitata rekisterinumeroon. Niiden elinkaari menee muuten siten että VHL painaa ne ja kyybelit poistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä palstasedän tarinallisuus sinulle sellainen, että jommassa kummassa päässä joutilasta nytkähti? Get real insane

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä taitaa nyt viitata rekisterinumeroon. Niiden elinkaari menee muuten siten että VHL painaa ne ja kyybelit poistaa

Joskus traagisesti vielä juuri niiltä, jotka on hiki hatussa niitä painaneet. So sad nyyh

• Anonyymi

En tiedä enkä ole viitsinyt mitenkään yrittää selvittää. Itselle nyt jollain nimellä ei kovin suurta merkitystä ole. Voin uskoa, että juorutaan jodeleissa ihmisistä, itseä ei jaksa kiinnostaa. Epäsosiaalisuuden hyviä puolia😄

• Anonyymi

Mä luulin selvittämisellä pääseväni eroon kiinnostuksesta... Toisin kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulin selvittämisellä pääseväni eroon kiinnostuksesta... Toisin kävi.

No ei se nyt niin suuri rikos ole selvittää, ellei ilkeitä juoruja kuuntele. Itseä ei haittaa, kun ei ole mitään salattavaa. Oikein toivon, että tekoäly alkaa vahtimaan ihmisten tekosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se nyt niin suuri rikos ole selvittää, ellei ilkeitä juoruja kuuntele. Itseä ei haittaa, kun ei ole mitään salattavaa. Oikein toivon, että tekoäly alkaa vahtimaan ihmisten tekosia.

Niinkö? Minä taas toivon lisää oikeuksia viranomaisille, että voivat tryskata tunkilla sisään ihan fiilispohjalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Minä taas toivon lisää oikeuksia viranomaisille, että voivat tryskata tunkilla sisään ihan fiilispohjalta

Olenko minä nyt hyvä tukari iso tukari pikku tukari

• Anonyymi

Tiedän, mutta sillä ei taida enää olla mitään merkitystä. Olen tiennyt sen kauan.

• Anonyymi

Mistä sait tietoosi?

• Anonyymi

Tietääkö hän sun nimen?
        Ois aika ikävää jos eräs ajattelisi noin :(

• Anonyymi

Ei aavistustakaan. Ei halunnut tulla tunnetuksi. Raukkis. En häntä kaipaa mutta paria häntää sen sijaan.😿

• Anonyymi

Tiesin nimen jo ennenkuin oltiin nähnyt kertaakaan livenä. Kävin mm facebookissa katsomassa kuvansa ennen kuin nähtiin ja taisin pikkasen ihastua jo silloin tai siis arvelin että saatan ihastua ku näen ;)

• Anonyymi

ja etunimen kuulin jo ennen kuin hän itse laittoi minulle viestiä :)

• Anonyymi

Sitten kun en tiedä, olen jossain hoitokodissa varmaan, eli toivottavasti joskus 2070. 🙄

• Anonyymi

Itse toivon lähtöä saappaat jalassa, ei kiitos mihinkään hoitokotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse toivon lähtöä saappaat jalassa, ei kiitos mihinkään hoitokotiin.

Voithan sä saappaita siellä pitää. Ei kaikki tarvii olla samiksii ainoil ja reinoil.

• Anonyymi

Tiedän nimen, koska olen sitä suoraan kysynyt.

• Anonyymi

Kysyminen häneltä itseltään oli ajatuksena. Jos olisi ollut alusta asti tiedossa, olisin lähettänyt viestin jo aiemmin ja monilta ihmettelyiltä olisi säästytty.

• Anonyymi

Etkö aio enää kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö aio enää kysyä?

Hyvä pointti, muotoilu ei onnistunut. Tarkoitin "on ollut ajatuksena" enkä ole vielä jättänyt ideaa mihinkään.

12:33:57

• Anonyymi

Auton rekkarista otin tiedot.

• Anonyymi

Niin minäkin 🤭 eikä mua haittaa, jos mun tiedot on samoin selvitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin 🤭 eikä mua haittaa, jos mun tiedot on samoin selvitetty.

Näin minäkin olen tehnyt, eikä muakaan haittaa.

• Anonyymi

Joo, tiedän. On itse esitellyt itsensä.

• Anonyymi

En tiedä, hän ei nimeään ole kertonut, enkä kehtaa kysyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe