Eli tiedätkö kaivattuusi nimen? Oletko selvittänyt sen jostain?
Jos, et tiedä, miksi et ole selvittänyt sitä?
Tiedätkö kaivattuusi nimen
35
635
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi kaivata jos ei edes nimee tiedä?
- Anonyymi
Kyllä niitä on, ainakin tuolla kommenteissa näitä nähnyt.
- Anonyymi
Ehkä aloittajasetä on sellainen ns pikarakastuja marketin pikakassoilla ym? Oliko muuta mitä päivitellä hänen teksteistään?
- Anonyymi
Selvitin traficomista.
- Anonyymi
:D eli tiedät sitten osoitteen ja puhnumeronkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tien suunnilleen ja siinä on miljoona asuntoa. En tarkoituksella halunnut muistiini osoitetta, enkä puhelinnumeroa.
- Anonyymi
Näit auton ja selvitit syystä että?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olin hänestä kiinnostunut ja halusin tietää, että on ihan "kunnollinen" ihminen tai toivoin oikeastaan, että kiinnostus menisi pois jos ei olis, eikä tarvitsisi haikailla.
Sitten kävikin niin että ihastuin ja varmaan enemmänkin ja haikailen silti siis turhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olin hänestä kiinnostunut ja halusin tietää, että on ihan "kunnollinen" ihminen tai toivoin oikeastaan, että kiinnostus menisi pois jos ei olis, eikä tarvitsisi haikailla.
Sitten kävikin niin että ihastuin ja varmaan enemmänkin ja haikailen silti siis turhaan.Eli oli "kunnollinen" ihminen vai ei ollut enää mitään merkitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä taitaa nyt viitata rekisterinumeroon. Niiden elinkaari menee muuten siten että VHL painaa ne ja kyybelit poistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä palstasedän tarinallisuus sinulle sellainen, että jommassa kummassa päässä joutilasta nytkähti? Get real insane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä taitaa nyt viitata rekisterinumeroon. Niiden elinkaari menee muuten siten että VHL painaa ne ja kyybelit poistaa
Joskus traagisesti vielä juuri niiltä, jotka on hiki hatussa niitä painaneet. So sad nyyh
- Anonyymi
En tiedä enkä ole viitsinyt mitenkään yrittää selvittää. Itselle nyt jollain nimellä ei kovin suurta merkitystä ole. Voin uskoa, että juorutaan jodeleissa ihmisistä, itseä ei jaksa kiinnostaa. Epäsosiaalisuuden hyviä puolia😄
- Anonyymi
Mä luulin selvittämisellä pääseväni eroon kiinnostuksesta... Toisin kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulin selvittämisellä pääseväni eroon kiinnostuksesta... Toisin kävi.
No ei se nyt niin suuri rikos ole selvittää, ellei ilkeitä juoruja kuuntele. Itseä ei haittaa, kun ei ole mitään salattavaa. Oikein toivon, että tekoäly alkaa vahtimaan ihmisten tekosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se nyt niin suuri rikos ole selvittää, ellei ilkeitä juoruja kuuntele. Itseä ei haittaa, kun ei ole mitään salattavaa. Oikein toivon, että tekoäly alkaa vahtimaan ihmisten tekosia.
Niinkö? Minä taas toivon lisää oikeuksia viranomaisille, että voivat tryskata tunkilla sisään ihan fiilispohjalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Minä taas toivon lisää oikeuksia viranomaisille, että voivat tryskata tunkilla sisään ihan fiilispohjalta
Olenko minä nyt hyvä tukari iso tukari pikku tukari
- Anonyymi
Tiedän, mutta sillä ei taida enää olla mitään merkitystä. Olen tiennyt sen kauan.
- Anonyymi
Mistä sait tietoosi?
- Anonyymi
Tietääkö hän sun nimen?
Ois aika ikävää jos eräs ajattelisi noin :(
- Anonyymi
Ei aavistustakaan. Ei halunnut tulla tunnetuksi. Raukkis. En häntä kaipaa mutta paria häntää sen sijaan.😿
- Anonyymi
Tiesin nimen jo ennenkuin oltiin nähnyt kertaakaan livenä. Kävin mm facebookissa katsomassa kuvansa ennen kuin nähtiin ja taisin pikkasen ihastua jo silloin tai siis arvelin että saatan ihastua ku näen ;)
- Anonyymi
ja etunimen kuulin jo ennen kuin hän itse laittoi minulle viestiä :)
- Anonyymi
Sitten kun en tiedä, olen jossain hoitokodissa varmaan, eli toivottavasti joskus 2070. 🙄
- Anonyymi
Itse toivon lähtöä saappaat jalassa, ei kiitos mihinkään hoitokotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse toivon lähtöä saappaat jalassa, ei kiitos mihinkään hoitokotiin.
Voithan sä saappaita siellä pitää. Ei kaikki tarvii olla samiksii ainoil ja reinoil.
- Anonyymi
Tiedän nimen, koska olen sitä suoraan kysynyt.
- Anonyymi
Kysyminen häneltä itseltään oli ajatuksena. Jos olisi ollut alusta asti tiedossa, olisin lähettänyt viestin jo aiemmin ja monilta ihmettelyiltä olisi säästytty.
- Anonyymi
Etkö aio enää kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö aio enää kysyä?
Hyvä pointti, muotoilu ei onnistunut. Tarkoitin "on ollut ajatuksena" enkä ole vielä jättänyt ideaa mihinkään.
12:33:57
- Anonyymi
Auton rekkarista otin tiedot.
- Anonyymi
Niin minäkin 🤭 eikä mua haittaa, jos mun tiedot on samoin selvitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin 🤭 eikä mua haittaa, jos mun tiedot on samoin selvitetty.
Näin minäkin olen tehnyt, eikä muakaan haittaa.
- Anonyymi
Joo, tiedän. On itse esitellyt itsensä.
- Anonyymi
En tiedä, hän ei nimeään ole kertonut, enkä kehtaa kysyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224