Saman verran kuin sä, niin ei kai haittaa et alan sen kaa, kun et sä niin välitä ja oot Tinderissä?
Jos joku tykkää musta vähintään
7
232
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, se on ihan ok.
- Anonyymi
Mutta jos hän ei välitä, niin miten se joku toinen voi myöskään välittää? Miten ajattelit alkaa oleen sen kanssa? Kun sanoit "jos välittää saman verran kuin sä"
- Anonyymi
En oo käyttäny tinderii aktiivisesti kahteen vuoteen lmao
- Anonyymi
Mullakin taitaa olla profiili, mutta ei pitäisi olla aktiivisena.
- Anonyymi
Enpä ole siellä. En ainakaan ITSE ole itseäni sinne laittanut!!
- Anonyymi
Juu kaverit laitto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kaverit laitto
kiusaajat/vainoajat tekee aika paljon kaikkee paskaa! Kerran ne on ottanut mun korttitiedotkin ja laittunut mut johonkin ulkomaiseen deittipalveluun mistä sitten lähti parikybää kuusta sinne, vaikka itse en siis ollut tehnyt mitään"!!!! Ja sieltä kaikenmaailman naiset laitteli sähköposteja!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223