Tunteensa vaikka olisi epävarma toisesta?
Kannattaako IRL sanoa
20
284
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata jos toinen on epäinhimillisen kylmä
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Itse kans, en suosittele, jos vähänkin epäilyttää mielikuva toisesta tai jos lupaa liikoja?
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti.
- Anonyymi
Kannattaa jos et ole ätmi. Ätmit saavat aikaan vain mahalaukun nousemista ruokatorveen ja oikean koukun valmiiksi saapumaan kohteeseen.
- Anonyymi
Joo ja ei. Jos kerrot, ei tarvi enään arvuutella.
Jos et, ei ainenkaan tarvi pettyä vastaukseen, ja voit jatkaa haaveilua. - Anonyymi
En tiedä. Tunnet vissiin tyypin kovin hyvin kun sinulla on oikeita tunteita häneen. Muutenhan kyse on vain kuvitelmastasi. Voithan aina sanoa että toinen on muodostunut tärkeäksi sinulle ja että arvostat häntä kovin.
- Anonyymi
Muut sabotoi aina, muista se.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei hitto tätä
- Anonyymi
Sabotoi mitä?! Mitä ihmiset seuraa?? Missä on mukana tekemässä mitä?
- Anonyymi
Aloittaja, jos ette aiemmin jutelleet, niin alkuun voi jollai osoittaa kiinnostustasi ja toinen jos jää tai vastaa kiinnostukseesi niin voi paljastaa tunteesi.
Näettekö ja millä tavalla oisit kertonut?? - Anonyymi
Kannattaa. Sillähän niistä tarvittaessa pääsee..
- Anonyymi
Höpötystä. Ei toimi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä. Ei toimi niin.
Mitenkäs toimii?
- Anonyymi
Minä en sano. Kerron naiselle että haluan hänet vaimokseni, vain jos olen aivan varma että sitä hänkin haluaa.
- Anonyymi
Kannattaa, itse en sanonut ja harmittaa vieläkin vuosien jälkeen.
- Anonyymi
Kannattaa
- Anonyymi
Tarkoittaako ap, että on epävarma omista vai toisen tunteista?
- Anonyymi
No kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289