Olet kaivattuusi?
Kuinka rakastunut
38
715
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näitä jalsa, ei ollut mitään kivaa nyt. Muihin puuhiin!
- Anonyymi
Minusta rakkauden määrään vaikuttaa paljon myös toisen rakkauden määrä? Toteaisin vain, että riippuu paljon toisesta. En rakastu helposti varsinkaan, jollen saa vasta rakkautta toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta rakkauden määrään vaikuttaa paljon myös toisen rakkauden määrä? Toteaisin vain, että riippuu paljon toisesta. En rakastu helposti varsinkaan, jollen saa vasta rakkautta toiselta.
Näin se menee 🤣🩷🤩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. En saanut vastakaikua joten kaikki tunteet häneen loppui siihen.
- Anonyymi
Palstasetä bongattu👌
- Anonyymi
Yök ei hyvä
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Viimeinen ajatus iltaisin, ensimmäinen aamuisin, joskus jopa yöllä herätessä. Päivän mittaan mietin mitä on ollut, mitä voisi olla.. Käytännössä voisi sanoa että mies on ujuttautunut sieluuni eikä tähän näköjään auta aikakaan, päinvastoin kasvaa koko ajan tämä tunne!
- Anonyymi
Sen verran, että on ollut ainut mies mielessä yli 2 vuotta enkä vain voi sille mitään vaikka tiedän etten häntä saa.
- Anonyymi
Minulla nainen mielessä melkein vuoden joka ainut päivä,bja hän saisi minut jos vain haluisi. Me saisimme toisemme. Tiedän että meillä on yhteys ja tunteet. Hän ei vaan kieltää sen ilmeisesti. Terkut ihanalle.
- Anonyymi
Aina mielessä ja äärettömän rakastunut ❤️🩷🤍🩶
- Anonyymi
Auts! Välillä ei jaksaisi näin voimakkaita tunteita. Naisten sivusta 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts! Välillä ei jaksaisi näin voimakkaita tunteita. Naisten sivusta 💕
❤️🩷
- Anonyymi
En myönnä olevani, vaikka ajattelen häntä jatkuvasti. Oon varmaan seonnut, pitäisi mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan rakastumiselta. Ei siihen ammattilaiset auta, vain hän auttaa.
- Anonyymi
Mä voin olla sun "ammattilainen" 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin olla sun "ammattilainen" 😋
Sä et voi. Oot joku random ihminen netissä ja voin päätyä kilonpaloina kaatopaikalle.
Hän ei voi olla, koska siinä olisi eturistiriita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et voi. Oot joku random ihminen netissä ja voin päätyä kilonpaloina kaatopaikalle.
Hän ei voi olla, koska siinä olisi eturistiriita.Mä yritin vaan auttaa 😉😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan rakastumiselta. Ei siihen ammattilaiset auta, vain hän auttaa.
Rakkauden ammattilainen to the rescue!
- Anonyymi
Mitä sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Ei tämän enempää voi olla.
- Anonyymi
Olen. Ja voisi olla koko elämä ellei hän olisi niin jästipää.
- Anonyymi
On niin sekavat tunteet, ettei näistä ota selvää.
- Anonyymi
Kyllä se ns. rakkaus haalenee hyvin äkkiä jos arvostusta ei tule
- Anonyymi
Minä vaan voisi olla sen naisen halittavana ja silitettävänä enkä kaipaisi muuta. Kertoo varmaan kaiken oleellisen.
- Anonyymi
Voisin silitellä ja halitella sitä miestä 🥰
- Anonyymi
En ole ollut muuta kuin ihastunut, mutta nykyään pidän vain kaverina.
- Anonyymi
No joo.. näin taitaa olla asianlaita 🦢
naiselle 🦢- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Mikset sano sitä sitten 💔😢🦢
- Anonyymi
Rakas🦢🦢❤️🔥
- Anonyymi
Yrittäny välttää tuntemasta mitään ensisijaisesti itseni takia toissijaisesti että en häneen vaikuttaisi mitenkään tai estäisi häntä kohtaamasta jotain toista hänelle ehkä sopivampaa
- Anonyymi
Kannattaako sillon pysyä kokonaan poissa jos et voi olla hänelle mitä hän tarvitsee?
- Anonyymi
Välillä minäkin ajattelen noin välillä taas haluaisin vain itselleni. Tunteiden ristiriitoja! Pää mennyt rakkaudesta sekaisin! 💕
- Anonyymi
Todella epäreilua ja julmaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella epäreilua ja julmaa!
Väinpitämättömyys on julmaa.
Rakkaus ei ole julmaa.
- Anonyymi
En siitä tiedä, mutta ikävä on, kun ei taas nähty.
- Anonyymi
Siltä näyttää ja tuntuu että olen. Ollaankohan oltu pari viime elämässä koska nyt jo tuntuu tältä🤔
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851917- 431509
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!571132- 761090
- 721053
- 59991
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon23991- 34930
- 37829
- 38779