Tarvitsen 1500e lainan .Takaisinmaksu aika 36kk
Rahat menevät muuttokustannuksiin
Luottotietoja ei ole
Vakituiset tulot
Maksan kohtuullisen koron.
Tarvitsen laina yksityishenkilöltä
9
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jahas ja taasen on liikkeellä huijausyritys.
Turha alkaa sitä nyyhkyjuttuja että kun nyt on pakko muuttaa kun kela käskee jne.
Vinkkinä, yleensä tutuilta kysytään paku lainaan ja itse pakataan ja kannetaan ne laatikot pakuun, isommat huonekkalut sitten peräkärryyn.
Sukulaiset ja tutut jeesaavat muutossa.
Ei siihen saa mitenkään 1500€ uppoamaan. - AnonyymiUUSI
Ei tämä ole mikään lainahakusivusto. Tee ylitöitä niin sillä pääset muuttamaan.
- AnonyymiUUSI
Olen sairaseläkkeellä eli työt ei tällä hetkellä mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Olen valmis maksamaan 17% koron laina summasta
- AnonyymiUUSI
36kk ja 1500€ on aivan järjetön yhtälö.
Aiemmin olen jo sanonut ettei lainanhakija sanele korkoa tai maksuaikaa vaan sen sanoo se joka lainaa..... 36kk on sen verran pitkä aika, että lainanantaja kerkiää unohtamaan rahan tai kuolla ennenkuin edes pääomaa on maksettu takaisin.....Ymmärrän sen täysin ettei aloittajan kaltainen kusettaja hae pankista lainaa. Pankki ei anna ja toisaalta yleisesti 1500€ summa on niin pieni ettei pankki anna edes sellaista pääomaa. Minimi järjestelypalkkiokin taitaa olla jo 500€. Ainakin oma pankkini on sellainen etteivät anna tuon kokoisia lainoja vaan ohjaavat pankin omaan luottokorttifirmaan joka antaa, jos antaa, minimissään 1000€ kortin jossa on muuten vitun korkea korko ja käsittelymaksu.
Ja mitis uudelleen tuota 36kk maksuaikaa! Sehän maksaa aivan vitusti korkoa. VOi olla jopa toiset 1500€ jos huonosti käy. Minulla on kaksi käsitystä tastä asiasta muutenkin. Joku toinen sanoo, että yksityinekin ihminen voi viedä saatavan ulosottoon ilman käräjää, mutta kuitenkin... Kahden yksityisen keskinäinen velka on kuin huono vessapaperi, ei sitä velkakirjaa saa laittaa edes vessanpyttyyn. Toisaata tuo koron otto voi olla siinä ja siinä.... Itsellä on vähän huono kokemus aiemmassa elämässä markka-aikana lainoista joihin on yhteyksiä ja toivon ettei kukaan muukaan mene tälläiseen kusetukseen.- AnonyymiUUSI
Juu voi viedä käräjille velkomustuomiota varten mutta sitten tuleekin se iso mutta, mistä otetaan jos velallinen persaukinen?
Eli vaikka kuinka menee ulosottoon niin pitää olla jotakin ulosmittattavaa.
Itse vein kahden henkilön 500€ saatavan käräjille, no toinen maksoi ennen käräjiä ja toinen ei vaivautunut paikalle asianosaisena ja asia meni ulosottoon.
Ulosotto teki kertapidätyksen velallisen tilille ja maksoi mulle pääoman korkoineen ja perintäkuluineen.
Mutta minä tiesin että noilla kavereilla oli rahaa maksaa velkansa, olivat vain muuten vellihousuja. - AnonyymiUUSI
Ei aina pidä olla kyse kusetuksesta. Velkakirja ja lainaa arvokkaampi vakuus velalle, unohtamatta henkilöllisyyden vahvistamista.
- AnonyymiUUSI
Ei aloittaja mitään lainaa kaipaa. Eihän hän ilmoita, mihin mahdollinen lainan antaja voisi ottaa yhteyden. Vai huutamallako asia muka hoidetaan? 😁
- AnonyymiUUSI
Oletko ? Nainen ? koko ? ikä ? Oletko äiti / parisuhde ? . Korosta voidaan sopia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985