Tarvitsen 1500e lainan .Takaisinmaksu aika 36kk
Rahat menevät muuttokustannuksiin
Luottotietoja ei ole
Vakituiset tulot
Maksan kohtuullisen koron.
Tarvitsen laina yksityishenkilöltä
15
306
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas ja taasen on liikkeellä huijausyritys.
Turha alkaa sitä nyyhkyjuttuja että kun nyt on pakko muuttaa kun kela käskee jne.
Vinkkinä, yleensä tutuilta kysytään paku lainaan ja itse pakataan ja kannetaan ne laatikot pakuun, isommat huonekkalut sitten peräkärryyn.
Sukulaiset ja tutut jeesaavat muutossa.
Ei siihen saa mitenkään 1500€ uppoamaan. - Anonyymi
Ei tämä ole mikään lainahakusivusto. Tee ylitöitä niin sillä pääset muuttamaan.
- Anonyymi
Olen sairaseläkkeellä eli työt ei tällä hetkellä mahdollista.
- Anonyymi
Olen valmis maksamaan 17% koron laina summasta
- Anonyymi
36kk ja 1500€ on aivan järjetön yhtälö.
Aiemmin olen jo sanonut ettei lainanhakija sanele korkoa tai maksuaikaa vaan sen sanoo se joka lainaa..... 36kk on sen verran pitkä aika, että lainanantaja kerkiää unohtamaan rahan tai kuolla ennenkuin edes pääomaa on maksettu takaisin.....Ymmärrän sen täysin ettei aloittajan kaltainen kusettaja hae pankista lainaa. Pankki ei anna ja toisaalta yleisesti 1500€ summa on niin pieni ettei pankki anna edes sellaista pääomaa. Minimi järjestelypalkkiokin taitaa olla jo 500€. Ainakin oma pankkini on sellainen etteivät anna tuon kokoisia lainoja vaan ohjaavat pankin omaan luottokorttifirmaan joka antaa, jos antaa, minimissään 1000€ kortin jossa on muuten vitun korkea korko ja käsittelymaksu.
Ja mitis uudelleen tuota 36kk maksuaikaa! Sehän maksaa aivan vitusti korkoa. VOi olla jopa toiset 1500€ jos huonosti käy. Minulla on kaksi käsitystä tastä asiasta muutenkin. Joku toinen sanoo, että yksityinekin ihminen voi viedä saatavan ulosottoon ilman käräjää, mutta kuitenkin... Kahden yksityisen keskinäinen velka on kuin huono vessapaperi, ei sitä velkakirjaa saa laittaa edes vessanpyttyyn. Toisaata tuo koron otto voi olla siinä ja siinä.... Itsellä on vähän huono kokemus aiemmassa elämässä markka-aikana lainoista joihin on yhteyksiä ja toivon ettei kukaan muukaan mene tälläiseen kusetukseen.- Anonyymi
Juu voi viedä käräjille velkomustuomiota varten mutta sitten tuleekin se iso mutta, mistä otetaan jos velallinen persaukinen?
Eli vaikka kuinka menee ulosottoon niin pitää olla jotakin ulosmittattavaa.
Itse vein kahden henkilön 500€ saatavan käräjille, no toinen maksoi ennen käräjiä ja toinen ei vaivautunut paikalle asianosaisena ja asia meni ulosottoon.
Ulosotto teki kertapidätyksen velallisen tilille ja maksoi mulle pääoman korkoineen ja perintäkuluineen.
Mutta minä tiesin että noilla kavereilla oli rahaa maksaa velkansa, olivat vain muuten vellihousuja. - Anonyymi
Ei aina pidä olla kyse kusetuksesta. Velkakirja ja lainaa arvokkaampi vakuus velalle, unohtamatta henkilöllisyyden vahvistamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina pidä olla kyse kusetuksesta. Velkakirja ja lainaa arvokkaampi vakuus velalle, unohtamatta henkilöllisyyden vahvistamista.
Juu ei aina mutta jos 99% on kyse kusestuksesta niin kannattaako edes harkita tuollaisia ehdotuksia?
- Anonyymi
Ei aloittaja mitään lainaa kaipaa. Eihän hän ilmoita, mihin mahdollinen lainan antaja voisi ottaa yhteyden. Vai huutamallako asia muka hoidetaan? 😁
Ei tietenkään huutamalla. Meili ilmoon mukaan , muita omia tietojahan ei kannata tänne laittaa. Tokihan siellä meilissä kannattaa sitten sopia jatkoneuvottelut puhelimitse tai vaikka videopuheluina eikä meilussä suuna päänä jakaa heti henk koh tietoja. Videopuhelussa molemmat voi lusäksi todistaa henkilöllisyytensä esittämällä henkkarit toisilleen.
- Anonyymi
Oletko ? Nainen ? koko ? ikä ? Oletko äiti / parisuhde ? . Korosta voidaan sopia
- Anonyymi
Ok, vakuudeksi tarvitsen 2 X kertaisen omaisuuden. Ja haluan sen pantiksi itselleni maksu hetkellä.
Laina 1500€, 36kk. Korko näin riskiselle lainalle 20%.- Anonyymi
Omaisuutta ei ole. Jos olisi, niin menisi panttilainaamoon tai olisi vielä fiksumpi ja myisi sen ennen kuin antaa vuosiksi toisen haltuun panttina ja silti maksaa kovia korkoja.
Aiempiin viesteihin: tällaiset on aina kusetuksia. Nykypäivän luottotiedottomalla on jo hoitamatonta velkaa omiksi tarpeiksi. Uusikin velka olisi hoitamatonta velkaa. Vähävaraisen tulee elää niin, ettei 1500€ yllättävää menoa edes voi tulla. Näin moni tekee. Vaikka olisikin se 1500€ - Anonyymi
Noissa ehdoissa tökkii kaikki. Ensinnäkin lainan määrä suhteessa takaisinmaksuaikaan on järjetön. Korko rikkoo lakia vaikka kuinka olisi p2p laina. Pantti merkitään velkakirjaan jolloin pantti siirtyy laillisesti sinulle mikäli lainaa ei makseta takaisin ja pantin arvon toki pitää kattaa lainasumma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisuutta ei ole. Jos olisi, niin menisi panttilainaamoon tai olisi vielä fiksumpi ja myisi sen ennen kuin antaa vuosiksi toisen haltuun panttina ja silti maksaa kovia korkoja.
Aiempiin viesteihin: tällaiset on aina kusetuksia. Nykypäivän luottotiedottomalla on jo hoitamatonta velkaa omiksi tarpeiksi. Uusikin velka olisi hoitamatonta velkaa. Vähävaraisen tulee elää niin, ettei 1500€ yllättävää menoa edes voi tulla. Näin moni tekee. Vaikka olisikin se 1500€Eli voit estää kaiken mahdollisen yllättävän tapahtumisen ja luottotiedottomalla ei voi olla tuloja? Arvaas paljonko Suomessa on töissä käyviä ihmisiä joiden palkasta UO ottaa osansa ja silti heille jää rahaakin, mutta eivät saa lainaa rahalaitoksista. Vastaan itse että paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539