Enkä sellaista jolta tulee lyhyitä myötäilevä vastauksia. Siinä tuntee olonsa tyhmäksi.
Haluan sellaisen jonka kanssa voi jutella.
42
393
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa ajatellut. Tai vastaukset on pelkkää reagointia eikä toinen oikeastaan sano mitään. Ei se ole pelkästään toisen homma pitää keskustelua yllä.
- Anonyymi
Sitä ei kiinnosta keskustella jostain syystä tai on muita ajatuksia.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan ensin. 🤣
- Anonyymi
Kappas joo myötäileviä piti kirjoittaa.
Prkl autotype kun korjaa sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas joo myötäileviä piti kirjoittaa.
Prkl autotype kun korjaa sanoja.Onks se suomeks automaattinen korjaus? Automaattinen sanojen korjaus? Tms.
- Anonyymi
Tuossa☝️on kirjoittelija joka ei tod.näk. osaa keskustella, kun kirjoitusvirheisiin keskittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa☝️on kirjoittelija joka ei tod.näk. osaa keskustella, kun kirjoitusvirheisiin keskittyy.
Kirjoitusvirheistäkin voi keskustella.
- Anonyymi
Sekö on enää ainoa mihin voit palstasedän tekstien kautta takertua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on enää ainoa mihin voit palstasedän tekstien kautta takertua?
Ps webbana koitahan pysyä kärryillä että on jotain ulistavaa, vaikket sinä mistään läpästä tai vitsistä tajua mitään kunhan pyörit täällä suurentelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps webbana koitahan pysyä kärryillä että on jotain ulistavaa, vaikket sinä mistään läpästä tai vitsistä tajua mitään kunhan pyörit täällä suurentelemassa
Poikahan osaa kirjoittaa! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheistäkin voi keskustella.
Niin voi, vaikka vitsailla.
- Anonyymi
Itse olen ehkä edelleen hieman ujo. Se näkyy siinä, että etenkin kiinnostavan ihmisen kanssa jännitän alkuun ja vastaukset ovat lyhyitä. Kun tutustun paremmin, keskustelu soljuu.
Enkä varmaankaan ole ainoa tämän tyyppinen ihminen. Kannattaa siis antaa mahdollisuus myös lyhyiden vastausten keskustelijalle. 😊- Anonyymi
Kyllä tyhmä on tyhmä ja häviäjät selittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tyhmä on tyhmä ja häviäjät selittää
Pysykää kaukana ihmisistä jotka näkevät itsensä palkintona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai liian arvokkaina sulle esim? Kuhan jotain heitin guben monologiin märisijälle
- Anonyymi
Siis mä meen ihan lukkoon itse! Sit vasta jos tutustuu paremmin ja saa varmuutta toisenkin tunteista niin asia on eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käänsit tämänkin asian ihan väärinpäin. Oot kyllä Idiootti.
- Anonyymi
Kunhan juttelu ei tapahdu ainakaan pitempiaikaisesti linjoja pitkin. Ihan oikeasti, sellaisessa pitkittyneestä tilanteessa on lähes mahdotonta saada henkilökohtaista touchia tai tunnetta mukaan. Siinähän heitellään sanoja toisilleen, itse persoonat lymyää jossain linjojen takana. Kun tiedetään ihmisen kommunikoinnissa lähes kaikki on muuta kuin sanallista yhteyttä, niin hyvin kapea-alaisen rihman kautta sitä suhdetta ylläpidetään (jos ei ole seassa irl-tapaamisia).
- Anonyymi
Joo mutta siinä saa paljon selville toisesta, esim. onko siellä korvien välissä yhtään mitään tai onko toisella minkälainen huumori tai onko ollenkaan. Kyllä se paljastaa suht paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta siinä saa paljon selville toisesta, esim. onko siellä korvien välissä yhtään mitään tai onko toisella minkälainen huumori tai onko ollenkaan. Kyllä se paljastaa suht paljon.
Riippuu vähän siitä millainen ihminen on kyseessä. Väittäisin et realistinen ihminen ei edes halua antaa itsestään kovin syvällistä kuvaa linjoja pitkin kun tajuaa - kaikki merkityksellinen tapahtuu irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa susta noin ilkeän kiusaajan? Mikä on taustalla? Tiedän monia älykkäitä ihmisiä jotka eivät vain ole puheliaita.
Tässä on nyt mustamaalaus menossa. Sinä mustamaalaat.
- Anonyymi
joo rakas voi -jankata- mulle ..ei haittaa yhtään
- Anonyymi
Olet mies, joka sanoo kyllä rakas, teen rakas jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies, joka sanoo kyllä rakas, teen rakas jne?
No yhyy mitä heittoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yhyy mitä heittoja
Onko tapahtunut rikos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapahtunut rikos
Ei, eikä sitä oikein etukäteenkään voi kehrätä sieltä jostain anuksesta
- Anonyymi
Ikävä kyllä kohdallani sujuu kaikenlainen juttelu muiden kuin hänen kanssa josta tykkään. Tiedän, että se johtuu tunteista, epävarmuudesta ja jännityksestä. Olisi helpompaa ilman voimakkaita tunteita. Hän saa minusta näin ihan väärän kuvan, mutta ei voi mitään:(. -sivusta n
- Anonyymi
Ei se palstasetä niiden naisten kohdalla jännityksestä johdu, vaan ällötyksestä todnäk. Lopetahan sinäkii jo itsepetos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se palstasetä niiden naisten kohdalla jännityksestä johdu, vaan ällötyksestä todnäk. Lopetahan sinäkii jo itsepetos.
Oot skitso
- Anonyymi
Suomalainen on pohjimmiltaan ujo. Itse olin nuorena hyvin ujo mutta eräs traaginen tapahtuma elämässäni käänsi uuden sivun.
Traagisen tapauksen jälkeen kun olin saanut uuden elämän katosi ujous, tiedostin että olen mikä olen enkä sitä hävennyt.
Nykyään puhetta tulee ja paljon tuiki tuntemattomillekin.- Anonyymi
Voisinko minä olla uusi ystäväsi? T redaattor
- Anonyymi
Minusta ujous tulee monesti siitä, että kokee tarvetta näyttäytyä toisenlaisena kuin on. Kannattaa olla rohkeasti vain oma itsensä.
- Anonyymi
Ainahan ne myötäilee kun haluavat päästä pälkähästä- yhtä juu juu juuta
- Anonyymi
Mitähän tämäkin kryptinen lause tarkoittaa? Mitähän se sulle kuuluu, mitä jos meet vaan elämässä eteenpäin joomies myös
- Anonyymi
Niin tietenkin niin niin- jatkaa hän, mies ahdingossa ns mitä tahansa lausetta
- Anonyymi
Samoin, rakastan ihmisiä jotka keskustelee, analysoi, pohtii. Saa tunnin mittaisen analyysin kärpäsen p*skasta, ei lyttää toisia, ei juoruile, on rehellinen ja huumorintajuinen. Mutta osaa olla myös hiljaa ja antaa toiselle tilaa.
- Anonyymi
Muutoin kuin minä, että osaisinko olla myös hiljaa ja hyvä kuuntelija, sitä en tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin kuin minä, että osaisinko olla myös hiljaa ja hyvä kuuntelija, sitä en tiedä!
Kaikkeen voi oppia yhdessä. Jos tarvii omaa aikaa hetken rauhassa, voin poistua vaikka vessaan. Se riittäisi sille puhumattomuus hetkelle, jos tarvis. Tai voin sulkee sun suun suudelmilla.
- Anonyymi
En pysty avautumaan, kun en tunne itseäni täysin varmaksi.
Jos toinen jollain tapaa on satuttanut niin ei hirmusti huvita keskustella. Olen aika kovakin väittelijä/keskustelija ja ajatusten vaihtaja. Taisi mennä meidän una ohi muutenkin jo. Miksi nähdä vaivaa?
Jos tunnen itseni mukavaksi niin olen avoin ja vapaa.- Anonyymi
Miten se nainen satutti sua?
- Anonyymi
Ja siis tämä, että ei loukkaannu jokaisesta toisen antamasta väitteestä tai toisin ajattelusta pitäen vain omaa tietoa totuutena. No ehkä voin antaa joissain asioissa periksi ja myötäillä ;) älä huoli. Ja juna ei tosiaankaan mennyt vielä.
- Anonyymi
Kiva
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224