Että yhteytemme katkeaa. Emme enää koskaan näe toisiamme. Sitten monen vuoden päästä kohtaamme taas toisemme. Muistammekohan enää toista vai onko hän vieras. 10 vuoden päästä. Vai nouseeko hymy edelleen huulille.
Jos tilanne päättyykin niin
32
633
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ne hetket ovat käsillä. Ratkaisun hetket. Hiljalleen….
- Anonyymi
En varmasti unohda häntä ikinä. Itku tulee pelkästä ajatuksesta, ettei nähtäisi. Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
En tahdo vain jaksaa 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tahdo vain jaksaa 😥
En minäkään. Muistutan lähinnä msanisdepressiivistä unenpuutteesta kärsivää.
Oletko mies?
- Anonyymi
Nämä on asioita jotka huomaa kokiessa.
- Anonyymi
Ei kannata ainakaan luottaa et noin tapahtuisi ja tavallaan jättää sen varaan.
- Anonyymi
Ole onnellinen siitä, että yhteys ei vielä ole katkennut ja tee jotain ennen kuin niin tapahtuu.
- Anonyymi
Nousee hymy kasvoille! Tietty!
- Anonyymi
Hymy nousee huulille
- Anonyymi
Tuskin siinä mitään epäselvää on, jos kummallakin vielä tunteita tallella.
- Anonyymi
Meidän yhteys on jo katkennut, kun ei enää koskaan nähdä missään.. Mutta kun lopulta joskus näemme (ja kyllähän me näemme, ei tämä niin iso kylä ole), niin kyllä minä muistan sinut (vaikka siihen menisi 10 vuotta, mitä en voi uskoa) ja näkemisesi varmasti sykähdyttää minua aina. Elämäni loppuun asti :) Vaikka peli oli vähän likaista, niin siitäkin huolimatta jätit minulle kuitenkin hyvät muistot.
- Anonyymi
No niinkö oli
Ootko mies tajunnut et oon peluri ... Ihan todella?
Naiselta
- Anonyymi
Niin. Peluri ja perseenjakaja.
- Anonyymi
Jos kymmenen vuoden päästä nähdään, niin ehkä sitten kaikki onkin yksinkertaisempaa? Ehkä silloin kumpikin voi jo myöntää, että fyysinen vetovoima välillämme on käsinkosketeltavan valtava? Nythän sitä ei ole mahdollista sanoa ääneen, vaikka molemmat sen tunnemme.
- Anonyymi
Vetovoima oli valtava, sen huomasimme molemmat, ja on ihan hyvä että ei olla vähään aikaan nähtykään, niin ei tule turhia sähläyksiä enää. Pitäis muistaa että me ei olla enää nuoria. Ja molemmilla on elämä jo valmis, ainakin minulla. Jos kymmenen vuoden päästä nähtäis niin en tiedä olisiko silloin enää mitään tunteita, kaksi ryppyistä "vanhusta" vaan.. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetovoima oli valtava, sen huomasimme molemmat, ja on ihan hyvä että ei olla vähään aikaan nähtykään, niin ei tule turhia sähläyksiä enää. Pitäis muistaa että me ei olla enää nuoria. Ja molemmilla on elämä jo valmis, ainakin minulla. Jos kymmenen vuoden päästä nähtäis niin en tiedä olisiko silloin enää mitään tunteita, kaksi ryppyistä "vanhusta" vaan.. :D
Että mä rakastan tota sun inhorealismi ajatelmia mies välillä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän muistaa! Tiettyjä asioita ei pidä aina sanoittaa, ne täytyy kokea. Sielussa asti. Vaikka vanhenemme tai ehkä juuri siksi, rakkaus on jalompaa ja puhtaampaa ilman turhaa krääsää. Elämä on tarkoitettu elettäväksi. Joskus on parempi olla hiljaa ja antaa sanojen mennä. Tämä meidän juttu on Jumalamme käsissä. Hän tietää että haluamme ja tarvitsemme toisiamme. Toivoisin, että laittaisit viestin minulle. Kirjoittavan. Ihan mikä tuntuu luontevalta. Olet ajatuksissani, sydämessäni ja sielussani. Olet kultainen enkä pääse yli sinusta en millään! Nyt hyvää yötä ja enkeleitä uniisi.💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori toi ylhäällä oli tarkoitettu omalle kaivatulle 💕
- Anonyymi
Vaikka olemassa oleva yhteys katkeaakin
ihan just, niin ite en unohda ikinä.
Se tarkoittaa myöskin sitä ettei tule enää koskaan eteen tilannetta että mukamas vielä
kohdattaisiin jossain.- Anonyymi
En mäkään unohda .
En sitä miten pitkään rakastin
halusin ja unelmoin ..
En sitä miten joskusIkävän ollessa kovimillaa heräsin yöllä itkien huutamaan nimeäsi tyhjyyteen mies
Olit elämäni rakkaus.❤️
Mut mun on pakko lähteä taas
Niin kaiken särkevää kun se onkin
Sun onnenesi on jo toisaalla 💔😢🥺
- Anonyymi
Meidän yhteys on jo katkennut.
Pieniä häntiä enää palstalla.
En usko enää yhteyden rakentumiseen ja kohtaamiseen.
Joskus ajattelin, että kohtaisimme vielä keväällä.
Olisin vienyt sinut minulle tärkeään paikkaan.
Nyt tuntuu etten jaksa ylläpitää sitä toivetta enää.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Muistan sinut ikuisesti!💕
- Anonyymi
Ei kannata pelleillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata pelleillä.
Samaa voin sanoa hänelle
niehelle että kummalakin meni vähä pelleilyksi sittenkin...
NaiseltA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voin sanoa hänelle
niehelle että kummalakin meni vähä pelleilyksi sittenkin...
NaiseltAMinä en pelleillyt ikinä.
Hän käytti 🎭 enkä ymmärtänyt sitä silloin.
Valehtelua alusta asti.
Stna.
Miten menin niin halpaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pelleillyt ikinä.
Hän käytti 🎭 enkä ymmärtänyt sitä silloin.
Valehtelua alusta asti.
Stna.
Miten menin niin halpaan?Kuka käytti ja ketä
Kuinka monta kertaa sanoitkssn et boishan sua iho panna yms halventavaa minusta..
Oudoksi kuvailua sun muuta ..
En pidä sun kanltaistein tyyppien
Haluan olla oikeassa kommunikointi
Tyylistä ..
Nytkin kummassakin on vikoja
Ja hyväksikäytöstä on oikeastaan turha
Jauhaa..
Koska kiltinä ihmisenä palasin sun luo .
Ei olisi saanu olla kiltti !
Eikä varsinkaan ihan hölmönä ❤️
Sun lähistöllä kun sulla oli niin oudot fetissit ...
Nyt tiedän et suua olis pitäny vain varoa ja häipyä jo vuosia sitten Eikä yhtään mennä siihen hulluuteen ja sun juttuihin ..
Ihan tyhmää multa kyllä.
Nyt Häivytään kumpikin eri suuntii
Mulle riittää se oppi ettei saa valehdella
Se on menny jakeluun asti
Mut muuten en tarvi lisä draamaa kyllä
NAiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käytti ja ketä
Kuinka monta kertaa sanoitkssn et boishan sua iho panna yms halventavaa minusta..
Oudoksi kuvailua sun muuta ..
En pidä sun kanltaistein tyyppien
Haluan olla oikeassa kommunikointi
Tyylistä ..
Nytkin kummassakin on vikoja
Ja hyväksikäytöstä on oikeastaan turha
Jauhaa..
Koska kiltinä ihmisenä palasin sun luo .
Ei olisi saanu olla kiltti !
Eikä varsinkaan ihan hölmönä ❤️
Sun lähistöllä kun sulla oli niin oudot fetissit ...
Nyt tiedän et suua olis pitäny vain varoa ja häipyä jo vuosia sitten Eikä yhtään mennä siihen hulluuteen ja sun juttuihin ..
Ihan tyhmää multa kyllä.
Nyt Häivytään kumpikin eri suuntii
Mulle riittää se oppi ettei saa valehdella
Se on menny jakeluun asti
Mut muuten en tarvi lisä draamaa kyllä
NAiselta.Tekstisi on ihan outoa settiä.
En ymmärtänyt mitään viestistäsi.
Panemiset ovat vain mielessäsi.
Sekoitat minut johonkin omaan hoitoosi.Koitahan selvittää tilanteesi.
Olen tosi pahoillani tilanteestasi.
Ja siitä, että jos olit ihminen vuodelta 5/2014.
- Anonyymi
Mua ei enää oikein jaksa kiinnostaa mikään, sen verran on usko koetuksella. Se on anti olla ihan just.
- Anonyymi
Mä en oo uskonut meihin tai yhteyteen enää sen jälkeen
Kun kyseinen mies ilmoitti et muuttaa toiselle puolelle maapalloa ...
Siinä meni kyllä loppuki kiinnotus muutenki ihan hulluun juttuu.
Hei hei...👋
NAiselta
- Anonyymi
Ihan kun jostain pitkäveteseistä rakkausdraamasta. Toivottavasti meille ei käy noi.
- Anonyymi
Käy ihan varmasti kun olet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ihan varmasti kun olet täällä.
Tiedetään. Käyny jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875