Pyydän anteeksi, että olen sylkenyt. Nyt poistuu kai este minua äänestämiselle?
Pyydän anteeksi sylkemistäni
9
519
Vastaukset
- Anonyymi
Typerä aloitus. Lapsellista.
- Anonyymi
Minä pierasin kepun edessä.
- Anonyymi
olipas todella ajattelematonta ja vulgääriä
- Anonyymi
Sylje vaan entiseen tapaasi, mutta katso, että ei osu keneenkään!
- Anonyymi
Nämä kirjoittajat itse ovat pahimpia törkyjen puhujia. Todella ala-arvoisia kirjoituksia ja ovat tuomitsevinaan toista törkypuheista. Todellakkan en tule antamaan koskaan ääntä keskustalle enkä vasemmistolle näistä syistä. Hävetkää! Olisi edes rohkeutta tulla omalla nimellä näkyviin.
- Anonyymi
Missäs SINUN nimesi näkyy?
- Anonyymi
Niinpä...tämä räkimiskirjoittelija tunnistettu epäonnistujapoliitikoksi joka pilaa oman vasuripuolueen muuten hyviä mahdollisuuksia ja mölisee edelleen
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sika räkii.
Huomenna on vaalit ohi ja tulos selvillä joten alappas keksimään uutta mantraa sillä tuo ei enää pure , ei edes nyt ennen vaaleja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929