Sinä vain olet tunteitteni määränpää.
Ihan turhaan tyttöni taas kyynelehdit
15
358
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kyynelehdin vaan sisäisesti
- Anonyymi
En niihin onneksi kuulunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin…en kyynelehdi ihmisten takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiiks me tänään?😌
- Anonyymi
Suurin osa palstalla kirjoittelevista naispuolisista taitaa olla liian vanhoja olemaan mitään tyttöjä enää. Ehkä kannattaa mennä johonki teinien palstalle kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Ei tytöttely ole niin pahasta, kuin esim. neidittely, jota pitäisi käyttää vain tarjoilijoihin. Itsekin pojittelen miehiä, eikä kukaan ole pahastunut.
- Anonyymi
Oon 34 v tyttö. En loukkaannu.
Sivukommentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tytöttely ole niin pahasta, kuin esim. neidittely, jota pitäisi käyttää vain tarjoilijoihin. Itsekin pojittelen miehiä, eikä kukaan ole pahastunut.
Näin naisena oon just päinvastaista mieltä. Ennemmin neiti kuin tytöttelyä. Ja tarjoilijalle sanoa ihan vain tarjoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehille se on tosiaan eri asia. Minäkin oon pojitellu 70-80 vuotiaita miehiä joskus huoltsikalla, nehän vain tykkää siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 34 v tyttö. En loukkaannu.
Sivukommentti.Minä taas lakkasin olemasta tyttö 19-vuotiaana.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehille se on tosiaan eri asia. Minäkin oon pojitellu 70-80 vuotiaita miehiä joskus huoltsikalla, nehän vain tykkää siitä.
Ihan oikea on asenne, kukapa se itsekkään ei tuosta pitäisi.
- Anonyymi
Mikset kerro hänelle sitä. 🥺
- Anonyymi
En ole kyynelehtinyt tänään. Tosi juttu.
- Anonyymi
Välillä mietin, missä hän on, voisinko jossain törmätä häneen. Hän on kaunis.
- Anonyymi
Pyyhi kyyneleesi tyttö pieni ja tule mukaan palstasedän välilehdelle🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224