Onko se läsimaissa kehitettyä tasa-arvoa, myös muissa kohteissa !?
Kateus ja terrorismi, on nykyaikaa,kuin oikeuden voi lännessä ostaa , meidioiltakin!?
Trumpin ja Suomen Ydinasetasa-arvo, Israelilla lähes 200 ja iranille ei oikeutta yhteen !?
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ydinaseet edellyttää järkeä eikä mitään sekopäiden tasa-arvoilua.
- Anonyymi
EI OLE MITÄÄN KATEUTTA!!! JA Suomella ei ole yhden ainuttakaan ydinasetta joten lopetas pietarin trolli se PASKANJAUHAMINEN!!
- Anonyymi
Kukahan venäjämielinen tiltu tätä aloitusta on äänestänyt??
- Anonyymi
Onko jenkki ja israeili mielinen,jo niin pitkällä Venjä rasismissaan,kouluko kasvatttajana !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jenkki ja israeili mielinen,jo niin pitkällä Venjä rasismissaan,kouluko kasvatttajana !?
MINÄ en ole rasisti vaan te venäläiset olette itse rasisteja! LAKATKAA syyttelemästä muita siitä mitä itse olette!!!
- Anonyymi
Niin oli KATEUS maakaasusta ja nyt öljystä,joka halpana seilaa,Suomen ja Vironkin ohi !?
- Anonyymi
EDELLEENKÄÄN EI ole mitään venäjäkateutta!!!
- Anonyymi
Yhdysvallat tappoi , Persian Saahin pääministerin,toisinajatteliana !? (Nykyinen Iran )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16811561- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586056Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1665007- 244775
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074303- 1063702
- 803290
- 481801