🥰🐥🐣 valmiiksi. En kuitenkaan vienyt niitä kauppareissulla postilaatikkoon. Pelkäsin, että paikalliset jyrsijät syövät niissä olevat suklaat. Kirjeet lähtisivät kumminkin liikkeelle vasta maanantaina. Korteista tuli vahingossa niin kivan näköiset, että tein niitä enemmän kuin mitä aluksi suunnittelin. Irtosilmiä 👀 olisi vielä muutama pari jos intoudun tekemään lisää tipukortteja.
Tarkistin postin jakelupäivät sinne sukulaisiin. Ensi viikolla jaetaan vain maanantaina ja keskiviikkona. Sitten vasta seuraavana keskiviikkona. On mennyt huonoksi nuo jakeluhommat. Paketit automaattiin kulkevat nopsemmin kuin kirjeet. Harvoinhan ihmiset mitään toisilleen enää postiluukkuihin lähettävät, kun on digiyhteydet.
Tämä digiyhteys ikäväpalstan kautta ei oikein ole mistään kotoisin. Usein haaveilen ihan tavallisesta face to face suhteesta kaivatun kanssa. Vai olisiko se yhtään tavallinen?
Sain tehtyä pääsiäistervehdykset
4
148
Vastaukset 4
- Anonyymi
Säleikön unelma.
- Anonyymi
Olisi kiva jo nettiä voisi käyttää vain yhtenä päivänä viikossa ja puhelin olisi lankapuhelin. Tekisi ihmisille hyvää
- Anonyymi
Minä en vietä pääsiäistä kun en ole kristitty.
- Anonyymi
Ihanaa gubbe on myös askartelu ihminen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448