touhuta vaikka mitä, ehkä vielä joskus. En jaksa stressata, jätän universumin voimien haltuun.
Kaksin olisi kivempi
20
480
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö kvanttimekaniikkaa yhtään?
- Anonyymi
🤍🫂
- Anonyymi
❤️🤗
- Anonyymi
Miten universumi jätetään voimien haltuun? 😬
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä.
- Anonyymi
Vai tarkoititko että jättää universumin päätettäväksi tuleeko jotain vai ei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tarkoititko että jättää universumin päätettäväksi tuleeko jotain vai ei...
*vai tarkoittiko
- Anonyymi
Minulla on samoja ajatuksia ja ensijaisesti ajattelen sen olevan ystävyyteen perustuvaa.
- Anonyymi
Kaksin olossa pääsäntöisesti mun mielestä muuta kivempaa ole kun se ettei tartti joka yö yksin mennä/käydä nukkumaan
- Anonyymi
Ei nukkumiseen tarvita toista ihmistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, jos on tottunu toiseen vieressä kyllä outoa on ,mutta toki pakon edes onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. En edes osaisi nukkua kenenkään vieressä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, jos on tottunu toiseen vieressä kyllä outoa on ,mutta toki pakon edes onnistuu.
Aikoinaan tapahtuneen eron jälkeen ei ollut mitään vaikeuksia nukkua yksin, se ihan paras tapa nukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte niin.
- Anonyymi
Universumi on ihan pska ja ilkeä tiedät kyllä.... 😪
😤😡 - Anonyymi
Mäkin jätin kaiken universumin voimien haltuun, kun vaikutti niin vaikealta. Samoin , en jaksa stressata. Naiselta.
- Anonyymi
Kyllä ne voimat pitää itsestä lähteä. Vain kulkemalla unelmaa kohti, voi saavuttaa sen. En kyllä itse ole oikea henkilö puhumaan, mutta noin se on niin kuin ainakin teoriassa. Itse yritän selviytyä päivän kerrallaan. Menneisyyttä ei ole, on vain tämä hetki. Yritän tehdä siitä parhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni on ansaittua, parhainta ansaittua yhdessä.....
https://m.youtube.com/watch?v=CR4z7FX3-k4Kyllä tästäkin kohta pikkuhiljaa menossa unille. Hyvää yötä, "nyt" sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216