Muistelin täs just

Anonyymi-ap

Et se viis tais tulla 2018 eikä 2017? Ja minä niin odotin 2022 enkä ollut yhtään valmistautunut 2023.
Ihmettelin silloin -23 miksi kuusi, eikä viisi, ja nyt vasta tajuan sen olleen varmaan sittenkin viisi. Olin silloin -23 jo ihan varma kaiken menneen enkä enää koskaan tule näkemään joten suunnittelin kaikkea muuta.
Kyllä harmittaa se kun huomasin sen silloin -23 myöhässä, enkä voi enää mitään tehdä asialle.

11

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina olisit voinut korjata asian, halusit eteenpäin..

• Anonyymi

Muistelua.

• Anonyymi

Jaha. Ja mihin tämä palstasedän muistelu voisi liittyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha. Ja mihin tämä palstasedän muistelu voisi liittyä?

Niin. Minähän esitit tässä johdattelevan kysymyksen kuten elämäntapataitoihin kuuluu, hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minähän esitit tässä johdattelevan kysymyksen kuten elämäntapataitoihin kuuluu, hih

Keskustelun voisi siis katsoa interaktiiviseksi mitä se sinä tuolla tarkoitat jne

• Anonyymi

Mitä vielä keksisin millä etsiä sinua.

• Anonyymi

You Know what you have To do.

• Anonyymi

Chrystalball says no bro

• Anonyymi

Yhdet hautajaiset ja synttärit siinä välillä oli.

• Anonyymi

Onko tää aloittaja, muuten noi luvut/ajat koskien kun viesteilty ( minulta -18 ja sinulta -23 ) silti -17 ollut myös muttei toisilta jonkinlaista varmistamista. Mä nimittäin oon miettinyt näitä kun katselin miksi -23 yllättäen sain viestisi, varsinkin kun v. -22 mietin paljon sinua ja sydäntäni järisytti viestisi ja en ole edelleenkään päässyt yli. Kuulostaako tutulta ?

• Anonyymi

Huomasin myöhässä ja olin varma et olit jo lähteny. Oli kuitenkin useampi tunti jo mennyt eikä sinne enää päässyt kun sen huomasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      468
      3597
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      24
      2128
    3. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      139
      1987
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      108
      1577
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1470
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      36
      1264
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1236
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      84
      1215
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1165
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      1000
    Aihe