Olen vaan sellainen hyypiö, josta puhutaan pahaa ja paljon. En kiellä etteikö ne puheet olisi tottakin. On vain tullut sössittyä niin lahjakkaasti moni asia. Sen kanssa on vaan elettävä.
Epäilen että sinua ei kiinnosta pätkääkään...
16
343
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko edes yrittänyt?
- Anonyymi
Haethan apua jotain kautta.
Hyvä kerryttää hyvää ja paha pahaa.
Autan jos voin kaikin tavoin.
Kuin hänelle.- Anonyymi
En nyt oikein tiedä mihin tarvitsen apua. En voi muuttaa ihmisten mielipiteitä minusta. On vain oltava välittämättä. Siinäpä jauhavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mihin tarvitsen apua. En voi muuttaa ihmisten mielipiteitä minusta. On vain oltava välittämättä. Siinäpä jauhavat.
Okay. Tuli vaan mieleen, että pahat puheet ja oma sössimisesi oisivat asioita joista haluat puhua jonkun kanssa. Relax jos kerran oot ok.
- Anonyymi
Oletko ihan varma, että kaivattusi kuuntelee juoruja? Fiksut ihmiset eivät harrasta juoruilua.
- Anonyymi
Joo sama täällä mutta eipä kiinnosta antaa puhua vaan koska loppupeleissä pilkka osuu aina omaan nilkkaan tavalla tai toisella.
- Anonyymi
En tunne sinua, koska emme ole koskaan puhuneet. Mikään palstakirjoitus ei kerro sitä minkälainen olet!
- Anonyymi
Minä en pidä juoruilusta ollenkaan!
- Anonyymi
Mikä teidän tilanne on? Ei kannata heti luovuttaa ennen alkua.
- Anonyymi
Älkää perustako niin paljon sen varaan. Mitä ihmiset puhuu, on mieltä tai kirjottaa.
Eikö sillä ole väliä millä on itsellenne väliä.
Ihan pakko kysyä näin?- Anonyymi
Minä en ole perustanut päätöksiäni täällä oleviin kirjoituksiin. Elän omien tuntemuksieni perusteella. Se mitä olen joutunut kokemaan palstan ulkopuolella, kaikki se kautta rantain kertominen ja esitys on tuntunut todella ahdistavalta ja se on on ollut isoin pilaaja niin kauan kuin projekti. Se saa minut tuntemaan vihaa ja raivoa yhä vieläkin jossain määrin! Jos sitä ei olisi ollut elämäni olisi ollut paljon parempaa! Kuka tai ketkä sen keksivätkään tekivät mielestäni projektin lähes mahdottomaksi kestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole perustanut päätöksiäni täällä oleviin kirjoituksiin. Elän omien tuntemuksieni perusteella. Se mitä olen joutunut kokemaan palstan ulkopuolella, kaikki se kautta rantain kertominen ja esitys on tuntunut todella ahdistavalta ja se on on ollut isoin pilaaja niin kauan kuin projekti. Se saa minut tuntemaan vihaa ja raivoa yhä vieläkin jossain määrin! Jos sitä ei olisi ollut elämäni olisi ollut paljon parempaa! Kuka tai ketkä sen keksivätkään tekivät mielestäni projektin lähes mahdottomaksi kestää?
Nytkin kun ajattelen sitä niin alkaa ahdistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä on selväksi käynyt. Kirjoitin joskus. Että olet ollut mielesssäni. Koska joskus ne hulluimmilta tuntuvat ihmiset saattavat olla oikeassa, kukaan ei vain tajua. Ja yritin pelotellakkin. Saadakseni jotakin irti. Joskus sanoin böööööööööööööööööööööööööööö...
Toivon kuitenkin. Ettet ottanut sitä pahalla. Sillä minä olen tuntematon. Ja sinä olet ihan rauhassa. Enkä halua kenellekkään mitään pahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä on selväksi käynyt. Kirjoitin joskus. Että olet ollut mielesssäni. Koska joskus ne hulluimmilta tuntuvat ihmiset saattavat olla oikeassa, kukaan ei vain tajua. Ja yritin pelotellakkin. Saadakseni jotakin irti. Joskus sanoin böööööööööööööööööööööööööööö...
Toivon kuitenkin. Ettet ottanut sitä pahalla. Sillä minä olen tuntematon. Ja sinä olet ihan rauhassa. Enkä halua kenellekkään mitään pahaa.En ole ajatellutkaan sinun haluavan pahaa. Sen näki sinusta kun usein ohitimme toisemme. En minäkään ole halunnut sinulle pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ajatellutkaan sinun haluavan pahaa. Sen näki sinusta kun usein ohitimme toisemme. En minäkään ole halunnut sinulle pahaa.
No hyvä niin.
- Anonyymi
Sinä itte pidät teatteria yllä kymmenillä alotuksilla pitkin yötä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224