Sen toisen vai minut jos olisi mahdollisuus?
Kumman sinä valitsisit
63
506
Vastaukset
- Anonyymi
Sen toisen tietenkin.
- Anonyymi
Mikset ole jo valinnut?
- Anonyymi
Tämä oli eka vastaus joten siihen pitää uskoa 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ole jo valinnut?
Olen valinnut, et sinä ole mikään vaihtoehto edes. Olen hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä sitten olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en ole hetero ja valitsisin hänet naisen.
- Anonyymi
Miksi juuri hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ole jo valinnut?
Mitä minä mietit vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä mietit vielä?
Minun mietintämyssy tippui lattiallenyt ei minä voi miettiäkkään ennää, ko ei oo...
- Anonyymi
Sut😉
- Anonyymi
Silmänisku, eli huijaus
- Anonyymi
Mut tietty😇
- Anonyymi
Heittäkää noppaa kumpi kelpaa
- Anonyymi
Ikävä alcatrazin huoriane vei kaikki massit ja shit vaihto maizemaa takazzkazakstaniaan ensin suominainen pettää sitten vielä huoratkin
- Anonyymi
Kysy
- Anonyymi
Valitaan sut gubbe koska olet selkeästi sopivin alibin kanteen
- Anonyymi
"Palstasetä" on kyllä jo sellainen nimitys että pitää päästä etusivulle. Saisko siihen pienellä kuvalla vielä jonkun näistä hehkeistä taltioinneista missä sedällä on mekko ja upea parin markan peruukki 🤩
Wau! On kaikkien reaktio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Palstasetä" on kyllä jo sellainen nimitys että pitää päästä etusivulle. Saisko siihen pienellä kuvalla vielä jonkun näistä hehkeistä taltioinneista missä sedällä on mekko ja upea parin markan peruukki 🤩
Wau! On kaikkien reaktio😂😂😂 kaunis nainen tuo gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 kaunis nainen tuo gubbe
Onko säärikarvat ajettu gubella, näyttää sukkikset kivemmalta kun kerjää kehuja eräällä sivustolla. Muista rankaista itseäsi kuten äitis teki gubee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko säärikarvat ajettu gubella, näyttää sukkikset kivemmalta kun kerjää kehuja eräällä sivustolla. Muista rankaista itseäsi kuten äitis teki gubee
Sedällä nousee jo höyry päästä 👇
Heikko mielenlaatu, mikä on aika hassua ottaen huomioon mitä netissä harrastaa, heh. Kyllä ne seurauksetkin pitää kestää vaan kun ei kestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sedällä nousee jo höyry päästä 👇
Heikko mielenlaatu, mikä on aika hassua ottaen huomioon mitä netissä harrastaa, heh. Kyllä ne seurauksetkin pitää kestää vaan kun ei kestä👍 just näin
- Anonyymi
Ei ole ikävä
- Anonyymi
Ei kukaan halua kolmekybästä joka ei ymmärrä kieltävää vastausta.
- Anonyymi
Tarkoittaa mitä?
- Anonyymi
APUAA!
LAA LAA LAA,
MITÄ ASIAA, EN KUULE MITAAN!
🙉 - Anonyymi
Ukko sanoi että minut, nuoren kanssa on se ongelma kuulemma että no, osaa puhua vaan autoista, asuntolainasta ja vähän mainitsi likaisuudesta! Joten ☕️
- Anonyymi
Ja sano et näytät samalta kun kaikki tytöt , jatka matkaas
- Anonyymi
Koiran omistaja ei kuulemma kelpaa joten kun sulla on puppe nii ei köy
- Anonyymi
Valinnat on tehty. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Jeeee😎🌞😘
- Anonyymi
Voihan se olla että kukaan valitse loppujen lopuks huijari miestä☕️
- Anonyymi
Jää yksin
- Anonyymi
Ei se yksin, lapsi katras jää mut lapset inhooo jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se yksin, lapsi katras jää mut lapset inhooo jo
tapa ittes
- Anonyymi
Valitse itsesi hyvä ihminen.
- Anonyymi
👍☕️☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍☕️☕️
☕👌
- Anonyymi
Se ” metsästäjä jää kyllä yksin, saa maistaa omaa soppaansa ja itkee sitten, antaa sen nyt kuvitella että on kingi….
- Anonyymi
Lihakset ja hurmaava ulkokuori ei riitä
- Anonyymi
Tarkoitatko vatsalihaksiani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko vatsalihaksiani?
🌞☕️ nauti kahvista, treenaa ihmeessä, ihmissuhteet sulta ei onnistu
- Anonyymi
😂😂😂😂 jalkojenväli lihas on ainut mistä osaat puhua ja heikosti käyttää koska ikä ja valheet saa sen jotenkin pieneks
- Anonyymi
Jaa niin mistä vaihtoehdoista omallatavallani mä olen oman elämäni osalta valintani tehny ikäväkseni siinäkin on vaan monta muuttujaa vanhemmaksi olisi välttis itse koskaan haluunnu edes jos en ois joskus aikoinaan vähintään puolivahingossa seukkaan alkan ja henkilökohtaisesti mulla kaksi tunnustettua on enempää en tee niin että mulla on velvollisuutta muuhun kuin kasvatukseen korkeintaan ellei si eron tullessa lapsi jää minunen huolettavakseni tai se ne kasvatetaan yhdessä ja vaihtoehtojahan on maailma täynnä jos vaihtoehto elämää haluaa elää vaihtaa välillä maata ja maan sisllä kaupunki ni kentties saa ne kaatojen kerääjätkin jotain jos ei muuta ni kupan ja kuuskyt muuta niiltä kun yleensä se kuminkäyttö jää tarkoituksella pois sellaisennkanssa ei si kannata takaapäin harrastaa ottavat kumin nää pois siitäkin huolimatta jotkut vaikka se jo voidaan tulkita raiskaukseksi nykylakien mukaan ainakin suomessa et helpompaa olis puhkoa neulalla niitä ja jättää aktin jälkeen tarkistamatta onko ehjä jos liukkaria käyttää pieni todennäköisyys edes että jää kiinni jälkeenpäin voi helposti si inttää et kyl mää sen tarkistin eikä ollu rikki kuinkas moni teistä uskaltaa myöntää moiseen syyllistyneensä mä olen aina käyttäny kumia jos nainen on pelkästään pyytäny ei ole tarvinnu vaatia niin kuin useimmilta
- Anonyymi
Mä laittaisin miehen vaihtoon 🙈🤣
- Anonyymi
Kannattaa jos tuntuu siltä🌞
- Anonyymi
Täällä myös, kostaa ei saa mutta leikitään leikkiä mitä tässä vuosia, sit yllätys yllätys, turhakkeelle heipat❤️🔥
- Anonyymi
Sen pidemmän.
- Anonyymi
Pitää mitalilla kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää mitalilla kai
Mittailla
- Anonyymi
Innokkaimman miehen tietenkin.
- Anonyymi
Ukkomiehelle ylläri,,,, vaimolle” myös
- Anonyymi
en ketään suomesta
- Anonyymi
Rasisti, sulla verkot vesillä jo pitkään, noh, tervemenoa😂☕️😎🌞
- Anonyymi
Ei suakaan halua, täällä eikä siellä… virtuaali rakkaus vaihtoehto kun suomalainen EU kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti, sulla verkot vesillä jo pitkään, noh, tervemenoa😂☕️😎🌞
joooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suakaan halua, täällä eikä siellä… virtuaali rakkaus vaihtoehto kun suomalainen EU kelpaa
niii
- Anonyymi
Pulterin
- Anonyymi
No, minut tieteenkin.
- Anonyymi
Sotamaan kansalaisena ei suomi tyttö kelpaa, pitää olla samaa maata niinpä
- Anonyymi
Valoa soturoimaan…. Virtuaali elämä on hauskempaa, saa leikkiä täällä Suomessa valonsoturia😎
- AnonyymiUUSI
Riippuu kuka aloittaja on?
- AnonyymiUUSI
Luulisin, että minulla on mahdollisuus kumpaankin, mutta en valitse kumpaakaan. Jokainen valitkoon jonkun uuden.
- AnonyymiUUSI
Olen jo uuden valinnut, toivottavasti hänkin minut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851907- 431489
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521092- 751064
- 721023
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22956- 34920
- 37819
- 38769