Olen 63-vuotias pääkaupukiseudulla asuva, naimisissa oleva bi-mies, joka viihtyy kypsän naisten ihanissa aluasuissa, rintaliiveissä, alushameessa, pikkareissa ja sukkahousuissa. Olisi todella mukavaa tavata toinen kypsässä iässä oleva mies pukeutumisen ja yhteisen nautinnon merkeissä.
Vanhempi bi-mies alusasuissa
26
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Hei täällä olisi tyttöilijä joka tykkää pukeutua sexy asuihin ja tykästynyt vanhemmista miehistä. Itse olen 50v 186/82
- Anonyymi
58 ukm samoissa puuhissa . Kaveri olisi kiva
- Anonyymi
Kiinnostaisko tavata ja näin aluksi vaihtaa yhteystietoja
- Anonyymi
Kyllä tekis mieli tavata ja kosketella?
- Anonyymi
Mahtavaa milloin sulle sopis ja missä
- Anonyymi
Olen kaukana ei tapaaminen onnistu, 08 alueella.
Kiihottaa ajatus, vois myös pukeutua, nautittas kosketella ajattelen tilannetta, kiihotun!- Anonyymi
Kiihottaa myös 08 alue. M60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa myös 08 alue. M60v
Kiihottaa olen 70v, mitä haluaisit?
08 alueella olen, mistä pidät, koskettelu ja muukin.
Täällä oisi 54 biukm kiinnostunut myös asuista pk seudulla
- Anonyymi
Täällä päijät-hämeessä on myös yksi joka viihtyy kivoissa asuissa. Asu valikoimaa onkin jo ehtinyt kertyä aika valikoima.
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Laita sähköpostia
Voisin laittaakin, mistä saisi osoitteen?
- Anonyymi
Meitä taitaa olla useempiakin samalla seudulla😉
Lahden seudulta seuraa😉
- Anonyymi
Kiinnostas kyl tavata. Mä 50v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostas kyl tavata. Mä 50v.
Miten saa yhteyttä?
- Anonyymi
Täällä pitsipöksy, punaiset tiukat
pullotus kova.- Anonyymi
Haluisko joku riisua?
- Anonyymi
Piukat liivit ja sukat. Sellaisissa on kiva liikkua.
Rohkeuden mukaan täytettä. - Anonyymi
Täällä CDtyttöilijä 47 Satakunta etsin fiksua liveseuraa
- Anonyymi
Minäkin käytän naisten asuja lähinnä vaimon pöksyjä,nyt mulla valkoiset sloggimaxi runkkaan niihin,on tainnut jonkun muunkin spermat niihin päätyä
- Anonyymi
Pk seudulla olis tarjolla yksi 61v ukm joka rakastaa asuja.
- Anonyymi
Täällä myös yksi 60+ pk seudulta, asuissa nytkin....
- Anonyymi
Viihdyn paitsialushousuissa punaisissa, verkkosukat ja stayupit
myös, kyllä kulli tykkää! - Anonyymi
Muistakaa " tytit" käydä helssaamassa Heinolan setää sen salainen pahe Päijät-Hämeessä niin ikään on tyttömäiset asusteet minihame ja legginssit!
Ihkuu. - Anonyymi
Sama täällä. Missä päin pks vaikutat? Ehkä voitaisiin törmätä jossai baaris aluks? mä 55v.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817