Olen 63-vuotias pääkaupukiseudulla asuva, naimisissa oleva bi-mies, joka viihtyy kypsän naisten ihanissa aluasuissa, rintaliiveissä, alushameessa, pikkareissa ja sukkahousuissa. Olisi todella mukavaa tavata toinen kypsässä iässä oleva mies pukeutumisen ja yhteisen nautinnon merkeissä.
Vanhempi bi-mies alusasuissa
14
459
Vastaukset
- Anonyymi
Hei täällä olisi tyttöilijä joka tykkää pukeutua sexy asuihin ja tykästynyt vanhemmista miehistä. Itse olen 50v 186/82
- Anonyymi
58 ukm samoissa puuhissa . Kaveri olisi kiva
- Anonyymi
Kiinnostaisko tavata ja näin aluksi vaihtaa yhteystietoja
- Anonyymi
Kyllä tekis mieli tavata ja kosketella?
- Anonyymi
Mahtavaa milloin sulle sopis ja missä
- Anonyymi
Olen kaukana ei tapaaminen onnistu, 08 alueella.
Kiihottaa ajatus, vois myös pukeutua, nautittas kosketella ajattelen tilannetta, kiihotun!- Anonyymi
Kiihottaa myös 08 alue. M60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa myös 08 alue. M60v
Kiihottaa olen 70v, mitä haluaisit?
08 alueella olen, mistä pidät, koskettelu ja muukin.
Täällä oisi 54 biukm kiinnostunut myös asuista pk seudulla
- Anonyymi
Täällä päijät-hämeessä on myös yksi joka viihtyy kivoissa asuissa. Asu valikoimaa onkin jo ehtinyt kertyä aika valikoima.
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Laita sähköpostia
Voisin laittaakin, mistä saisi osoitteen?
- Anonyymi
Meitä taitaa olla useempiakin samalla seudulla😉
Lahden seudulta seuraa😉
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319