Miksi Suomessa uhkapelaaminen ja pikalainat on laillisia?

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011136081.html

Halutaanko ihmiset tarkoituksella tuhota?

"Noin 150 000 suomalaista pelaa rahapelejä kohtalaisen riskin tai ongelmapelaamisen tasolla, ilmenee THL:n vuonna 2023 toteuttamasta kyselystä. Erityisesti vakavat rahapeliongelmat ovat kasvussa.

Tästä huolimatta hallitus ajaa pikatahtia läpi uutta rahapelilakia, joka lukuisten asiantuntijoiden mukaan johtaa pelihaittojen kasvuun entisestään. Tämä myönnetään myös itse lakiesityksen alkuperäisessä versiossa:"

17

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syytä itseäsi. Eivät persut pakottaneet sinua.

    • Anonyymi

      Se on yksi tapa köyhdyttää ihmiset.

      Köyhällä ei odoteta olevan mielipidettä.

      EU ei halua, että suomalaisilla olisi enää mielipidettä.

      • Anonyymi

        Kaikkiko on jo yhteiskunnan syytä? Olette te, no jääkööt sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiko on jo yhteiskunnan syytä? Olette te, no jääkööt sanomatta.

        Ei ole kaikki yhteiskunnan syytä,
        mutta verkon kautta tarjotaan ”palveluita”
        joista osa ei vaan osaa kieltäytyä.

        Elämme ihmeellistä aikaa.
        OPETETAAN TULEVAT SUKUPOLVET SANOMAAN EI TÄLLAISILLE
        ANSOILLE.

        Suomen talous on romahtamassa ja se lisää epätoivoisia
        ratkaisuja.


    • Anonyymi

      Edellinen hallitus vesitti kaiken: Jopa peliautomaatti piti saada pois vanhankodista ja Veikkauksen väki työttömäksi

      Jos tuokin aika, olisi ajateltu vanhuksien ja vähäosaisten asioita saati velanottoa
      Mutt EHEI!
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c826790e-ef4c-44b9-b90c-6c8856f5b4d5
      RIEMUIDIOOTIT käytti aikansa tähän, ja vielä SOME kohun takia?

      Edelline hallitus oli katafobi
      Halutaanko ihmiset tarkoituksella tuhota?

      Aikaa käytettiin perkeleen turhuuteen kuten LIIKENNEMERKKIEN TARRAT

      • Anonyymi

        Olen suuri ja Julkku

        Minua kiinnosti biletys ja vieras m-u

        Sanna Marin ei osannut prirosoida

        Pelikoneetkin piti sulatukseen laittaa voida

        Sillähän se ilmasto pelastuu kun katovalot vaihdetaan juu

        Ja Katuliikennemerkkien ukot pallopäistyy, huolet maaimasta väistyy

        Missä ne ovat LET_katuvalot ja uudet tarraukot ei oo näkynyt ja latauspiesteet säköhautolle


    • Hallitus tekee hyvää työtä monessa muussa asiassa, mm laittomien muslimimamujen palautuksessa, mutta tämä on typerä päätös. Koko uhkapeli touhu on vastenmielistä, mutta vielä typerämpää on että ihmisten häviämät rahat menevät ulkomaille.

    • Anonyymi

      Mutta koska missään uutisessa ei puhuta itse pihvistä,
      tarkastellaan asiaa myös Veikkauksen monopoli näkökulmasta.

      Miksi lainsäätäjä haluaa estää kansalaisten pelaamisen
      muiden maiden verkkopeleissä?

      EU estää myös yksityisiä kansalaisia tilaamasta lääkkeitä
      EUn ulkopuolelta. JA TÄMÄ ON TODELLA OUTOA.

      • ”Miksi lainsäätäjä estää kansalaisten pelaamisen muiden maiden verkkopeleissä?”

        Suomalaiset tarvitsevat ulkomaisia rahapelejä yhtä paljon kun sotaa, uutta valtionvelkaa, EU:n rahanjakopaketteja Etelä-Euroopalle, syöpää, sukupuolitautia, pandemiaa tai uutta vasemmistohallitusta.


    • Anonyymi

      Jos tehdään riskikartoitusta,
      tuo on myös maanpuolustuksellinen ongelma.

      Ihmiset rosvotaan peleillä, joissa ei voi voittaa.

    • Anonyymi

      Siellä on tietokone, joka on
      ohjelmoitu ”talo voittaa, asiakas häviää”.

      • Anonyymi

        Talo voittaa aina.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nämä superrikkaat, joilla on rahaa sijoittaa, sijoittavat rahojaan sellaiseen, jolla voi helposti lypsää köyhiltä viimeisetkin omaisuudet. Itsepähän vapaaehtoisesti pelasivat. Sanovat sitten. Peliluolat, pikavipit, perintätoimistot, toiset pikavippifirmat, toiset perintätoimistot.

    • Anonyymi

      Kun on peliriippuvainen se on vakava sairaus se hallitsee koko elämää.
      siinä menee rahat aika ,ruokahalut, uni .kunto romahtaa,

      • Anonyymi

        Ei se ole sairaus.


    • Anonyymi

      Jos haluat kunnolla lähtemättömästi koukuun nopeasti, pelaa jokerjewelsiä. Maailman koukuttavin slotti. Veikkauksella taitaa olla suositumpien kärki sijoilla ja veikko on hyvin hyvin pahoillaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe