🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjastosta mukaani. Tuskin sellaista nykyisten leikkelyiden aikana enää julkaistaan. Sitä ei ollut suomenkielisenä, mutta ajattelin ruotsinkielen tuovan lisäjumppaa aivoille.
Kirjasessa on jokaiselle kuukaudelle harjoituksia yksin tehden ja kaverin kanssa. Joulukuulle on kivoja ohjeita miten aivoja voi harjoitella syömisen kanssa. Suosikkini on "Ät efterrätten först och salladen sist" eli jälkkärin saa syödä ekana ja salaatin viimeksi. Tärkein siis ensin. Uusien ruokien kokeilu on myös aivojumppaa. Mulla on tapana kurkkia eineshyllyt joskus läpi, jotta saan vinkkejä uusiin ruokiin. Aurajuustorisoton kokeilu on vielä kesken, kun söin sen aurajuuston ennenkuin ehdin laittaa siitä risottoa.
Hjärngympa
18
139
Vastaukset
- Anonyymi
Aina löytyy kaikkea vanhaa/uutta kun siivoilee, jonka oli jo unohtanut.
Sanos muuta. Mulla menee papereiden järjestelyssä aina aikaa, kun alan lueskelemaan niitä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sanos muuta. Mulla menee papereiden järjestelyssä aina aikaa, kun alan lueskelemaan niitä.
Sama on vika rahikaisellaki. .Aina kun pirtinuunia korvessa lämmitän laitan halkojenalle vanhan sanomalehden jotta helppo siivota. Ihan joka kerta jään niitä vanhoja juttuja aina lukemaan.
- Anonyymi
Sähän oot siivonnut kaappejas jo kolme kuukautta. Mahtaako nekää olla omia. Jump alla kolmoisleualle ja vatsamakkaroille lisäkyytiä. Sienikirja viel messiin, ni tietää mitä syö. Ja ennenkaikkea mitä ei todellaka kannata sisäänsä ahtaa.
- Anonyymi
Gubbe tarvii oppaan erektio-ongelmiinsa.
Suosittelen sulle jotakin kehittävämpää harrastusta, kuin mun kirjoitusten seuraaminen. Se näyttää huonontavan ajattelukykyä melkoisesti. Hyvä kun sentään olet huomannut millä saat makkarasi pienennettyä. Kannattaa liikkua myös ulkona enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe tarvii oppaan erektio-ongelmiinsa.
Ei sullakaan muuta miettimistä ole kauniina kevätpäivänä! Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin olemiset?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei sullakaan muuta miettimistä ole kauniina kevätpäivänä! Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin olemiset?
Ei oo mun kommentoima, mut aivan samat sanat sulle. Ketä kiinnostaa kaappies sisältö tai sun päiväkirjas? Ei oo pakko lukea, ei, mut tää on ikävä palsta, joka ei tarkota sitä että sun ikävät kirjoitukset helpottaisi jonkun ikävöivän ihmisen päivää millään tavalla. Noi höpinäs ku ei liity palstaan millään lailla. Mee vaikka nukkekotiosioon jorisemaan, sinne sopisit paremmin, vai onko sut sieltki jo pois potkittu?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ainakin sinua, kun peräti kommentoimaankin vaivauduit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mun kommentoima, mut aivan samat sanat sulle. Ketä kiinnostaa kaappies sisältö tai sun päiväkirjas? Ei oo pakko lukea, ei, mut tää on ikävä palsta, joka ei tarkota sitä että sun ikävät kirjoitukset helpottaisi jonkun ikävöivän ihmisen päivää millään tavalla. Noi höpinäs ku ei liity palstaan millään lailla. Mee vaikka nukkekotiosioon jorisemaan, sinne sopisit paremmin, vai onko sut sieltki jo pois potkittu?
Harrastaako tää aloittajagubbe nukkekotejakin?
- Anonyymi
Oletko varastanut kirjastosta kirjan
Suosittelen käymään kirjastossa. Se muuten on tuossa aivojumppaohjeessakin neuvottu. Jos olisit käynyt kirjastossa niin tietäisit, että siellä on erilaisia kaupungin julkaisuja ilmaisjakeluna. Kuvittelin, että vähintään kaksi aivosolua omaava olisi aloitukseen kirjoittamastani leikkelystä älynnyt asian.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Suosittelen käymään kirjastossa. Se muuten on tuossa aivojumppaohjeessakin neuvottu. Jos olisit käynyt kirjastossa niin tietäisit, että siellä on erilaisia kaupungin julkaisuja ilmaisjakeluna. Kuvittelin, että vähintään kaksi aivosolua omaava olisi aloitukseen kirjoittamastani leikkelystä älynnyt asian.
Olen täällä korvessakin huomannut, että kirjastonnaisten kanssa kannattaa olla hyvissä väleissä. Sieltä löytää kaikenlaista ja ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä korvessakin huomannut, että kirjastonnaisten kanssa kannattaa olla hyvissä väleissä. Sieltä löytää kaikenlaista ja ihan ilmaiseksi.
Palstasetä haaveilee jo kirjaston akoistakin😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä haaveilee jo kirjaston akoistakin😂
Kannattaisi vaihtaa jo harrastusta sinulla kommentaattorilla, ei tuo hyvään johda.
- Anonyymi
Lue siitä kirjasta palstasetä ihanista ihanimmalle jumppaohjeita.
- Anonyymi
Älä yritä, mikään ilmaisjakelu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223