Löytyy sinusta vielä tuota vauvapyöreyttä poskista

Anonyymi-ap

Mutta ihan aikuinen olet ollut jo kauan.

54

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vielä on muutama rilluvuos

• Anonyymi

Joo 😊

• Anonyymi

Juu👶🏻

• Anonyymi

Pyöreät posket kertoo, että silavaa on muuallakin kehossa kuorrutteena.

Aikuisella pitää olla posket vähän lommolla ja lihakset piirtyä näkyville nahan alta.

Veltot läskit on inhottavia.

• Anonyymi

Varsinkin kun ne on joillain korvien välissä 🙄😏

• Anonyymi

En ole samaa mieltä, neitosen pyöreät posket kertoo terveellisistä elämäntavoista. Lihakset naisella on vastenmieliset, minulla on niitä meidän molempien puolesta.

• Anonyymi

Onhan ne veltot läskit epämiellyttäviä, mutta oma pää ja jaksaminen on nyt tärkeämpää levolla, ettei ressi ja kortisoli lisäänny.

• Anonyymi

Ihan kaikille se puhelin myydään.

• Anonyymi

Pyöreät posket eivät todellakaan kerro muusta kehosta mitään.

Joillakin ne pyöreät posket katoavat viimeisenä.

Muuten samaa mieltä.

• Anonyymi

Olehan lommoposki hiljaa, sen tietää koska sulla on posket lommolla, makkarissa. Ainoastaan nisteillä on posket lommolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole samaa mieltä, neitosen pyöreät posket kertoo terveellisistä elämäntavoista. Lihakset naisella on vastenmieliset, minulla on niitä meidän molempien puolesta.

Mulla on aika paljon lihasta.. Pehmeys päällä hämää. Se tulee muuttumaan. 😃

• Anonyymi

Ikuisesti vauvaposki😂

• Anonyymi

Tulen vielä olemaan lommoposkinen, muttei roomaakaan rakennettu yhdessä yössä.

• Anonyymi

Älä nyt, tuo tervepyöreys poskissa oli asia johon ihastuin.

• Anonyymi

Ja sulla se on edelleen käytös kuin ala-aste ikäisellä. Vaikka aikuinen olet ollut iäisyyden.

• Anonyymi

Paraskin sanoja, menisit pesulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen aikuisempi kuin sinä ikinä tulet olemaan. Oot jotenkin pilkusen simppa. 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen aikuisempi kuin sinä ikinä tulet olemaan. Oot jotenkin pilkusen simppa. 🤢

Fiksu ja asiallinen olet, en sitä kiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksu ja asiallinen olet, en sitä kiellä.

Mä en arvostelijoille ole tippaakaan asiallinen 🖕 Aikuinen ihminen pidä turpasi kiinni jos ei ole mitään hyvää sanottavaa muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en arvostelijoille ole tippaakaan asiallinen 🖕 Aikuinen ihminen pidä turpasi kiinni jos ei ole mitään hyvää sanottavaa muista.

Et varmaankaan itse edes tajua kuka se arvostelun aloittaja oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaankaan itse edes tajua kuka se arvostelun aloittaja oli.

En varmaan. Koska en tunne sinuakaan. Pidän tuollaisia ihmisiä ylipäätään ala-arvoisina tyyppinä. Anonyyminä huudellaan toisten ulkonäöstä. Hemmetin vajukit. Muutenkin pitää olla idiootti että käyttää ikävä palstaa toisten haukkumista tarkoitukseen ja muka keskustelee jonkun kanssa täällä henkilökohtaisesti. Täällä kehtaa edes kaivata tämmöisten ihmisten takia kuin ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En varmaan. Koska en tunne sinuakaan. Pidän tuollaisia ihmisiä ylipäätään ala-arvoisina tyyppinä. Anonyyminä huudellaan toisten ulkonäöstä. Hemmetin vajukit. Muutenkin pitää olla idiootti että käyttää ikävä palstaa toisten haukkumista tarkoitukseen ja muka keskustelee jonkun kanssa täällä henkilökohtaisesti. Täällä kehtaa edes kaivata tämmöisten ihmisten takia kuin ap.

Kuitenkin provoon vastasit .Itse myös anonyyminä haluat kommenttisi pistää vaikka et tiedä mistä kyse. Aloitus oli ihan hyvätahtoinen ja humoristinen. Katsele sieltä alta kulmien edelleen, mutta harvoilla on sitä hauskempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin provoon vastasit .Itse myös anonyyminä haluat kommenttisi pistää vaikka et tiedä mistä kyse. Aloitus oli ihan hyvätahtoinen ja humoristinen. Katsele sieltä alta kulmien edelleen, mutta harvoilla on sitä hauskempi.

Juu todella humoristinen ja hauska. Jollakin on läskinaama. Kiva kiva. Hassua joo. Ehkä jos sen osoitat suoraan ihmiselle. Täällä se on vaan tulkittavaksi v* ttuiluna. Niin saa kait näihin vastailla sen takia kait tänne kirjoitetaan. Mua nyt vit* ttaa nää ihmiset lähinnä täällä. Ei ole yhtään hyvää sanottavaa kenestäkään. Aina täällä vaan joku pään aukominen käynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tommosen ihmiset suhteessakin niitä toisen itsetunnon nakertajia. Muka vitsin varjolla kuittallaan toisen ulkonäöstä. En arvosta yhtään tuollaista käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tommosen ihmiset suhteessakin niitä toisen itsetunnon nakertajia. Muka vitsin varjolla kuittallaan toisen ulkonäöstä. En arvosta yhtään tuollaista käytöstä.

Eikö tuollainen pyöreä- ja sileäposkinen neito ole mitä viehättävin. Se kertoo terveistä elämäntavoista ja meille miehille se meidän alitajunnassa myös että hedelmällinen. En minä ole kyllä lapsenteossa ollut, mutta minkä sitä vaistoilleen voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuollainen pyöreä- ja sileäposkinen neito ole mitä viehättävin. Se kertoo terveistä elämäntavoista ja meille miehille se meidän alitajunnassa myös että hedelmällinen. En minä ole kyllä lapsenteossa ollut, mutta minkä sitä vaistoilleen voi.

Just joo. Ihan vaan v* ttuilua et ootpa läski naamaltasikin. Porukalla pääsee täällä nauramaan ihmisille Mä jättäsin heti joksikin vauvanposkiseksi kutsuja sama kuin pullanaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tulee vaan mieleen että taitaa enemmän lapset kiinnostaa kuin naiset. Jos tuollaisesta viehättyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tulee vaan mieleen että taitaa enemmän lapset kiinnostaa kuin naiset. Jos tuollaisesta viehättyy.

Omapa on taipumuksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kameran kans ottamassa? H*mooooo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapa on taipumuksesi.

Kuinka niin? En minä viehäty vauvaposkisista/ pullaposkisista miehistä. Miehen pitää kaikkea muuta kuin babyface mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin? En minä viehäty vauvaposkisista/ pullaposkisista miehistä. Miehen pitää kaikkea muuta kuin babyface mielestäni.

Siihen tartuit eli miksi? Pysyisitte omalla foorumilla. kun tuo järkikin on jättännä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kameran kans ottamassa? H*mooooo!

Sinun huumekuva. Miksi kiellät itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen tartuit eli miksi? Pysyisitte omalla foorumilla. kun tuo järkikin on jättännä.

Missä ihmeen foorumilla? En käy missään foorumilla. Tartuin mihin? Kenellä tässä järki hävinnyt.

• Anonyymi

Kai nyt kun olen ihan turvoksissa

• Anonyymi

Mikä turvottaa

• Anonyymi

Lupsakka pikkusen pullukka mies ois ihana. Namnam.

• Anonyymi

Ooksää jo eläkkeel

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooksää jo eläkkeel

Pian sairauseläkkeellä

• Anonyymi

Eräs pitkä, vaalea mies jolla on pikkusen pullea vain poskista vois tulla antamaan ihanat kyydit tänään kun ei eilen tullut vaikka lupasi.

• Anonyymi

🎩
      🌝
      👚🤚
      🩲
      ‼️
      🧦

• Anonyymi

Joillekin muuten sopii pieni pyöreys paremmin kuin hoikkuus. Iän myötä monet ei onneksi oo enää niin itsekeskeisiä kuin nuoret on. Nuorillehan itseensä keskittyminen on kehityksen kannaltakin luonnollista. Iän myötä siis ulkonäön tuijottaminen on monilla melko vähäistä ja ikä kyllä tuo haasteita monella muullakin saralla, että helpompaa on olla armeliaampi niin itselle kuin muillekin.

• Anonyymi

Järkevä kommentti vaihteeksi.

• Anonyymi

En yleensä vastaile näihin ulkonäköjuttuihin ja tuskin koskee mua. Mutta mummilta on pyöreäposkisuus vissiin peritty :) Ehkä muutakin..

• Anonyymi

Hienoa aina sitä peritään jotakin.

• Anonyymi

Ei ole koskaan olleet lapsuuden jälkeen pyöreät ja nyt laihdutuksen jälkeen meinaa olla lommoposket vaikka 10 kiloa vielä pudotettavaa. En tykkää lommoposkista mutta pakko hyväksyä tilanne.

• Anonyymi

Mulla on lommoposket ollu aina paitsi ehkä lapsena ei oo ongelma, liikalihavuus on.

• Anonyymi

Kiva juttu.

• Anonyymi

Minulla on vauvapyöreyttä vähän joka paikassa liikaakin eikä vaan poskissa.🙄

• Anonyymi

älä ressaa. nää täällä on sydämettömiä mulk*uja. Älä ikinä mieti et sussa ois joku vika voin sanoo ei oo. Naiselta

• Anonyymi

Kaljaa ja possumunkkia niin pysyy lapsenpyöreys poskissa ei katoa ihan heti.

• Anonyymi

Rypyt suoristuu myös. Ootapa ku lähtee 30 kg. 😂 Tulee silmäjuonteet esiin.

• Anonyymi

🙄🙄🙄

• Anonyymi

Korkeat poskipäät olleet aina.

• Anonyymi

Huom! Tosta voi joku loukkaantua

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      121
      2779
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2451
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1830
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1817
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      399
      1337
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe