Kiitän astraalitason rakasteluista ja mielikuvituspoikaystävänä olosta. Nyt löysin uuden ja hän on loirin vesku, menimme jo naimisiin taivaallisessa kokoontumisessa ja lauloin häissämme paranoidin ja nauravan kulkurin. Nyt tämä oli tässä, hyvästi sinä mies rakkauteni! Hyväääästiiiiiii *katoaa sumuun uunon kanssa
Jätän sinut mies
34
457
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko se sinä Unelma säleikkö.
- Anonyymi
Miiinäääö se oleeeeeen. Sumu haittaa puhumista
- Anonyymi
1313, toiveesi toteutukoon.
- Anonyymi
Fantsua hei...
- Anonyymi
On tää nyt fiksumpi kun guben itkut 😂 aihe toki pysyy lähes samana
- Anonyymi
onnee
- Anonyymi
Sepäshauskaa
- Anonyymi
Siistii astraalii…
- Anonyymi
Traumapallon astraali-anaalinen törähdys kuuluu ja haisee varmasti kuuhun asti.
- Anonyymi
Totta. Guben kalma leviää pitkin rappukäytävää jo nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Guben kalma leviää pitkin rappukäytävää jo nyt
Prööt 🚽💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prööt 🚽💩💩💩💩
🩷🩷
- Anonyymi
Mene teini kasvamaan niin ehkä joku päivä onnistut itse jossain parisuhteessa. Toivottavasti joku nettikiusaa sinua yhtä idioottimaisesti joku päivä.
- Anonyymi
Gubbea kiusataan koko ajan irl, siinä sitä karmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsytgubbe ja parisuhdeneuvot oh the paradoxx. Kuolis pska pois jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsytgubbe ja parisuhdeneuvot oh the paradoxx. Kuolis pska pois jo
👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kyllä mikään ihme oo......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sekään ole ok. On tämä hullu paikka ja hullu maailma. Pakko lopettaa tämän lukeminen, pahalle tuntuu kaikkien täällä olevien puolesta. Huhhuh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sekään ole ok. On tämä hullu paikka ja hullu maailma. Pakko lopettaa tämän lukeminen, pahalle tuntuu kaikkien täällä olevien puolesta. Huhhuh.
No lähde vaikka äänestämään sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍👍👍👍
👍🙂
- Anonyymi
Joo. , ehkä sä haluat vertaisesi suuren taiteilijan.
Haluan sanoa sulle, että sun rakkaus on aivan ihanaa ja täynnä ihmeellistä valoa ja kun sä kosketat mua.. musta todella tuntuu että oon pelkkä kolistelia ja sinä taas, todellinen muusikko.
Vaeltelenhaan minä jään kuin Ozzy, jos en sua omakseni saa. - Anonyymi
Uuno Turhapuro
- Anonyymi
Uuno on muuten yks laiva ja se on nro1
- Anonyymi
Hienoa kun sinuun ei uhraa yhtään ajatusta, ei sekunnin vertaa koskaan, ja saat siitä astraalitason rakastelua kuvitellen poikaystäväksi.
Tiedätkö mitä teet sillä minulle? 🤪- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰
- Anonyymi
Se katosi aika vilkkaasti 🤭😀
Lääkärikin otti aika vakavasti,
kun kerroin et laukean ihan oudoissa
tilanteissa 🤣😂😅
Juuh, mun astraalitaso on aika herkkä 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se katosi aika vilkkaasti 🤭😀
Lääkärikin otti aika vakavasti,
kun kerroin et laukean ihan oudoissa
tilanteissa 🤣😂😅
Juuh, mun astraalitaso on aika herkkä 😀Mäkin laukean milloin missäkin. Outoa..❤️🔥
- Anonyymi
Mikä on astraaliseksi? Tai noh en mä halua tietää. Itse uskon sellaisiin oikeisiin kohtaamisiin ja suhteeseen, ihan fyysisesti paikalla.
- Anonyymi
No erään miehen kanssa koen "astraaliseksiä' aina kun haluan. Tunnen energian joka nai minua ja tiedän että se on hänen energiansa, koska koettiin jotakin niin ihmeellistä yhdessä. En kirjoita osastolta, mutta kommentoin sivusta. Ilmiöstä löytyy mm. telepathic sex tai astral sex hakusanoilla ihmisten kokemuksia aiheesta. Se on rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No erään miehen kanssa koen "astraaliseksiä' aina kun haluan. Tunnen energian joka nai minua ja tiedän että se on hänen energiansa, koska koettiin jotakin niin ihmeellistä yhdessä. En kirjoita osastolta, mutta kommentoin sivusta. Ilmiöstä löytyy mm. telepathic sex tai astral sex hakusanoilla ihmisten kokemuksia aiheesta. Se on rakkautta.
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus tästä samasta, voiko näitä olla monella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus tästä samasta, voiko näitä olla monella?
No eipä voi olla monella. Vain meillä voi haniseni. Lauetaan yhtäaikaa. Iha sama missä ollaa. jos on porukkaa ympärillä, ni y riitä siin nyt sitten pitää pokkaa ja olla ähisemättä. Se on se g-piste ja anaalirauhanen hommissa... Näin meillä❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä voi olla monella. Vain meillä voi haniseni. Lauetaan yhtäaikaa. Iha sama missä ollaa. jos on porukkaa ympärillä, ni y riitä siin nyt sitten pitää pokkaa ja olla ähisemättä. Se on se g-piste ja anaalirauhanen hommissa... Näin meillä❤️🔥
Näin se on Rakas😏❤️🔥
- Anonyymi
Olen aika mato kapoeiraamaan......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1356110Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan484073- 1813357
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42401702Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631476Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj141357- 791155
Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän191123Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391119Rönkön kurkut ja tomaatit
Onko tämä toiminta loppunut? Kasvitarhalla ei näy elämää ja tielle näkyvät kasvihuoneet : ovet auki ja tyhjinä.30861