Kävin äänestämässä. Löysin huippuehdokkaan, joka on asioista paremmin perillä kuin nykyinen valtionjohto. HO HOO, HO HOO!
Huippuehdokas löytyi
17
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän puolueesta sen löysit, kun et ainakaan oppositiopuolueista sellaista voinut löytää?
- Anonyymi
Kuuntelin Niinistöä töllöstä ja totesin, ettei kummoisilla eväillä hosupetteri liiku. Ei kyennyt malttamaan.
Ossi, oikea SOTILAS
- Anonyymi
Saako "huippuehdokkaasi" toisenkin äänen?
- Anonyymi
Saa nähdä. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Itseäsi äänestit.
- Anonyymi
Ei voi olla, koska hän puhui huippu ehdokkaasta.
- Anonyymi
Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.
Millä perusteella olet muka paras?
- Anonyymi
Onnea vaan. Kyllä sinä enemmän kuin yhden äänen saat, mutta edellisten vaalien tulosta aluevaaleissa et saavuta. Kuntavaaleissa voit pärjätä jopa hieman paremmin kuin edellisissä vaaleissa, kun porukka taitaa olla eri? Jos veikata pitää, niin 14 ja 8 ääntä? Ihan edellisten vaalien pohjalta näin veikkaan. VKK ei kuitenkaan enää samanlainen puolue kuin vielä 2022 oli.
- Anonyymi
Jos Ossi olisi huippuehdokas, Ossi menestyisi. Vaan kun ei ole. Eipä ole menestystä nähty.
- Anonyymi
Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.
Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.
Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS"huippujohtaja ja oikea SOTILAS"
Onko sinulla muitakin harhoja?
- Anonyymi
Miten tulkitset saamaasi äänimäärää?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!
Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?
Munakarva nauraa vaan ihan vapaasti, kuten minäkin. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Katsoin tuosta yhden ensikertalaisen äänimäärää Pirkanmaalla. Erittäin vastuullinen ihminen; hoitaa lastamme päiväkodissa ja tarttuu asioihin ja huoliin tarmolla. Kuntavaaleissa yli sata ääntä ja aluevaaleissa kolmisensataa. Hänen tuntemisensa sai luottamuksen siihen, että hän todella hoitaisi yhteisiä asioita, ja niinpä sai meidän perheestä vähintään yhden äänen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781911
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591656Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461636- 1231433
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1251150Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501022Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58970- 15859
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26846- 69842