Huippuehdokas löytyi

Anonyymi-ap

Kävin äänestämässä. Löysin huippuehdokkaan, joka on asioista paremmin perillä kuin nykyinen valtionjohto. HO HOO, HO HOO!

17

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistähän puolueesta sen löysit, kun et ainakaan oppositiopuolueista sellaista voinut löytää?

• Anonyymi

Kuuntelin Niinistöä töllöstä ja totesin, ettei kummoisilla eväillä hosupetteri liiku. Ei kyennyt malttamaan.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Saako "huippuehdokkaasi" toisenkin äänen?

• Anonyymi

Saa nähdä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Itseäsi äänestit.

• Anonyymi

Ei voi olla, koska hän puhui huippu ehdokkaasta.

• Anonyymi

Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.

Millä perusteella olet muka paras?

• Anonyymi

Onnea vaan. Kyllä sinä enemmän kuin yhden äänen saat, mutta edellisten vaalien tulosta aluevaaleissa et saavuta. Kuntavaaleissa voit pärjätä jopa hieman paremmin kuin edellisissä vaaleissa, kun porukka taitaa olla eri? Jos veikata pitää, niin 14 ja 8 ääntä? Ihan edellisten vaalien pohjalta näin veikkaan. VKK ei kuitenkaan enää samanlainen puolue kuin vielä 2022 oli.

• Anonyymi

Jos Ossi olisi huippuehdokas, Ossi menestyisi. Vaan kun ei ole. Eipä ole menestystä nähty.

• Anonyymi

Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.

Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.

Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS

"huippujohtaja ja oikea SOTILAS"

Onko sinulla muitakin harhoja?

• Anonyymi

Miten tulkitset saamaasi äänimäärää?

• Anonyymi

Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!

Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?

Munakarva nauraa vaan ihan vapaasti, kuten minäkin. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
      UUSI

Katsoin tuosta yhden ensikertalaisen äänimäärää Pirkanmaalla. Erittäin vastuullinen ihminen; hoitaa lastamme päiväkodissa ja tarttuu asioihin ja huoliin tarmolla. Kuntavaaleissa yli sata ääntä ja aluevaaleissa kolmisensataa. Hänen tuntemisensa sai luottamuksen siihen, että hän todella hoitaisi yhteisiä asioita, ja niinpä sai meidän perheestä vähintään yhden äänen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1911
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1656
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1636
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1433
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      125
      1150
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1022
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      970
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      859
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      846
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      842
    Aihe