Minä olen nelikymppinen, naisten kanssa aina parisuhteessa ollut mies. Aina on peppuseksi kiinnostanut ja se reikä on minulle mitä suurimmassa määrin kiihottava paikka. Mutta itse en kyllä sinne ottamisesta kiksejä saa. Miehen kanssa en ole ollut, mutta puolisoiden sauvoja takapuoleen olen monia kertoja kokeillut. Mutta ikinä en ole siitä mielihyvää saanut. En vaikka olisi päättänyt, että nyt otetaan oikein kunnolla, muna seisoo ja mälli lentää. Päin vastoin, kulli vetäytyy kyllä sauva perseessä pienemmäksi kuin avantouinnista tullessa. Nyt ajattelin, että jos mulla ei perusmunan kokoinen sauva sitten ole se riittävä ja kokeilin puolisoni isointa sauvaa. Kyllä se sinne liukkarin kanssa lopulta aika työstämisen jälkeen meni, 18cm ympärysmitta. Mutta vielä vähemmän se hyvältä tuntui kuin ne normaalin munan paksuiset sauvat. Ei ole näköjään mun juttu, uskottava on. Olisi vaan parempi, jos ei kiihottaisi yhtään koko juttu. Ja kateellinen olen niille, jotka siitä munan pyllyyn ottamisesta kiksejä saavat.
Mikä ihme joillain miehillä peppuun ottamisessa tuntuu hyvälle?
8
315
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hyvä mies sinne silloin mitään tunge, jos ei hyvältä tunnu!
- Anonyymi
väärä asenne. Ei se tunnu hyvältä eikä tarvitsekaan. Kiksit tulee kivusta ja alistumisesta.
- Anonyymi
naiselle alistuminen on jotain maagista
- Anonyymi
Pitäisi kai jokaisen ymmärtää, että se vaatii sen halun. Joillakin miehillä se on geeneissä, joten tottakai silloin haluttaa saada.
- Anonyymi
Nelikymppinen myös. Ei se itsellenikään sooloseksissä oikein maistu, mutta kun tyttis nussii isolla strap-on dildolla ja runkkaa kullia samaan aikaan, niin ei voi kuin suositella :)
- Anonyymi
mahtavia orkkuja vaimo tuottanut sauvojensa kanssa
- Anonyymi
vaimoni aloitti sormella nykyään tykkää straponilla nussia mun peppua niin kauan että saan anaali-orkun upeeta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647