Äänestämisestä tulisi tehdä kansalaisvelvollisuus kaikille 18 vuotta täyttäneille.
Mikäli ei äänestä, valtio perisi 200 euron ulosottokelpoisen seuraamusmaksun.
Äänestäminen pakolliseksi!
10
125
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä idea. Mitä puoluetta äänestit?
- Anonyymi
Äänestyspakko. Sepä "älykästä".
Koska kukaan ei olisi kopissa vahtaamassa, niin minä äänestäisin Aku Ankkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestyspakko. Sepä "älykästä".
Koska kukaan ei olisi kopissa vahtaamassa, niin minä äänestäisin Aku Ankkaa.Ihanko totta haluaisit aku ankan päättävän sinua koskevista asioista...? 😮
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Miksi minun ihmisoikeuksiani vastaan toimitaan päättäjien toimesta?
Miksi minulle syötetään valhe totena ja viha oieutettuna ?
Miksi mediamme on valjastettu vihaamaan ja minua vaaditaan yhtymään tähän ?
Miksi pitäisi puolustaa väkivaltaa ja tappamista ja uskoa pahuus ja vale kun se ytitetään perustella perusteettomilla selityksillä ?
Luulevatko päättäjät että ihmiset ovat tyhmiä ? Tyhminähän tässä meitä pidetään.
Miksi halutaan että hyväksyn ihmioikeuksien vastaisen toiminnan vaikka se hyödyttäisi vallanpitäjiä ja heidän päättömiä ja mielipuolisia pyrkimyksiään ? - Anonyymi
Totta 40% kansasta ei äänestä köyhät siksi etteivät usko että mikään muuttuu ja suht keskituloiset kun kaikki on hyvin näinkin.
Juuri köyhien tulee nyt äänestää ja viisaasti- Anonyymi
Äänestämättä jättäminen on ääni kokoomukselle, sillä kokoomuksen kannattajat äänestävät aina!
- Anonyymi
Köyhillä ei ole varaa lähteä äänestämään koska se maksaa liikaa liikkua paikasta A pisteesewn B ja takaisin.
Rahat ei vaan riitä koska valtio on nussinut rahat ja tulevaisuuden.- Anonyymi
Niin se persu-bensa on lupauksista huolimatta sen 2 euroa. Ei sillä persujen perse penkistä jaksa nousta äänesteleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se persu-bensa on lupauksista huolimatta sen 2 euroa. Ei sillä persujen perse penkistä jaksa nousta äänesteleen
Oletko ikinä tankannut?
Marinin aikaan bensa maksoi 2,6 €/litra, nyt 1,70 - 1,80 €...
Mikä siinä sinusta on vialla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554554
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492293
- 412164