Otin yhteyttä häneen ja hän vain piilotti itsensä viestisovelluksesta. Ajatuksia?
Mietin nyt jälkikäteen, että oliko hän se vihaisen oloinen ihminen joka joskus kommentoi aloituksiini, että häntä ei tarvitse kenenkään kaivata. Toinen asia mikä tulee mieleen on, että kokiko hän minun seuraavan häntä tai jotain sellaista? En ole seurannut. Ensimmäisen kerran näin hänet kun lähdin ulkoilemaan uusiin maisemiin, sinne missä asuin JO lapsena. Asuinpaikastani johtuen aiemmat ulkoiluni johtivat eri suuntaan. Muuton yhteydessä tuli tämä mahdollisuus toiseen alueeseen. Minulla oli monenlaisia syitä alkaa käydä siellä. Elämän muutoskohdissa usein käy niin. Kun hän tuli siellä vastaan niin olin ajaa pyörällä puuta päin. En edelleenkään tiedä missä hän asuu mutta voin tietysti nyt jo olettaa että sielläpäin.
Siltä varalta että hän pitää minua jotenkin omituisena nii haluan sanoa että ei ole hätää. Olen kyllä intuitiivinen ja lisäksi hän on ainoa ihminen jonka auran olen nähnyt. Että siinä mielessä olen varmasti outo. Kun kätemme koskettivat toisiaan niin näin myös sen. Olin jo nostamassa käteni pois kun tajusin että rakastan tuota kättä. Näin kun energia liikkui käsivarttasi pitkin alaspäin hetkeä ennen kuin molemmat havaitsivat kosketuksen. Laskin sormiasi ja kun pääsin kolmanteen sormeen niin energiasi oli ehtinyt kulkeutua käteesi. Minulla ei ole aavistustakaan mikä tämän kaiken tarkoitus on. Olen syvästi pahoillani jos olen antanut väärän kuvan itsestäni. Reaktiosi saa minut arvailemaan että tämän tarkoitus kai liittyy sitten vain minuun itseeni.
Näin unen puoli vuotta ennenkuin tapasin sinut. Uni oli mieleenpainuva. Katsoin kauas kesäiselle lammelle missä joutsenet uivat. Yksi joutsenista oli kauniin monivärinen ja se hypähti ilmaan muuttuen täydeksi kullaksi. Sinun katseessasi oli tuo sama tunnelma kuin unessa. Päivää ennenkuin tapasimme, tunsin ettei mikään voima voi estää minua tulemasta paikalle tapaamiseen. Näin on käynyt vain ehkä kerran aiemmin elämässäni ja silloin kyse oli todella rakkaasta asiasta. Ja sen yhden kerran kuljin sinun ohitsesi ja tunsin valkoisen aineen leviävän raajoihini peittäen minut suojalla ja sen päivän surulta. Liittyykö tämä sitten jotenkin Jumalaan?
Jos satut lukemaan tämän, niin ehkä ymmärrät tämän kautta miksi yhä ajattelen sinua. Toivottavasti et loukkaannu kun jaan nämä asiat.
Vanhemmalle naiselle
15
530
Vastaukset
- Anonyymi
Joo joo ja lehmät lentää. Vika on sinussa.
- Anonyymi
Ei minussa ole vikaa niinkuin ei ole hänessäkään. Tunteita ei voi pakottaa, ei kukaan meistä.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minussa ole vikaa niinkuin ei ole hänessäkään. Tunteita ei voi pakottaa, ei kukaan meistä.
apSivusta, itse huomannut sellaisen seikan näissä, että kaiken pitää lähteä naisen tahdosta, tuntematon mies on outo, jos hän on aloitteellinen? Vaikka olisi kohtaamisiakin useita, siltikään en luottaisi olettamuksiin siitä, että ne olisi jokin viesti siitä, että nainen on kiinnostunut sinusta?
Puhuminen kannattaa vain, jos nainen vaikuttaa helposti lähestyttävältä? Hymy voi olla avain mahdolliselle lähentymiselle? Mut ei sekään aina? Ajoituksella voi olla myös merkitystä. Toisia naisia on vaikea lukea, ehkä sama on miestenkin suhteen naisilla? Itse en lähestyisi netissä, enkä muutenkaan kirjallisesti, huonoja kokemuksia on.
Maltti on valttia monesti, anna naisten tehdä tilanne sellaiseksi, et sinun on siitä helpompi sen pohjalta tehdä päätelmiä, olettaa ei kannata, koska mielikuvia on helppo luoda oman fiiliksen pohjalta. Itse olen optimisti, mut tuntematon voi helposti minusta nähdä pessimistinä, koska olen vähän jörö olemukseltani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, itse huomannut sellaisen seikan näissä, että kaiken pitää lähteä naisen tahdosta, tuntematon mies on outo, jos hän on aloitteellinen? Vaikka olisi kohtaamisiakin useita, siltikään en luottaisi olettamuksiin siitä, että ne olisi jokin viesti siitä, että nainen on kiinnostunut sinusta?
Puhuminen kannattaa vain, jos nainen vaikuttaa helposti lähestyttävältä? Hymy voi olla avain mahdolliselle lähentymiselle? Mut ei sekään aina? Ajoituksella voi olla myös merkitystä. Toisia naisia on vaikea lukea, ehkä sama on miestenkin suhteen naisilla? Itse en lähestyisi netissä, enkä muutenkaan kirjallisesti, huonoja kokemuksia on.
Maltti on valttia monesti, anna naisten tehdä tilanne sellaiseksi, et sinun on siitä helpompi sen pohjalta tehdä päätelmiä, olettaa ei kannata, koska mielikuvia on helppo luoda oman fiiliksen pohjalta. Itse olen optimisti, mut tuntematon voi helposti minusta nähdä pessimistinä, koska olen vähän jörö olemukseltani.Niin pitäisikö kokeilla.. Olen kyllä sellainen romantikko että osaisinko tehdä niin. Se on aina tuntunut laskelmoinnilta.
En tiedä. Hymyilevän naisen olen tuntenut vahvasti ja aina on ollut tunne molemminpuolisesta välittämisestä. Kerran puhuimme puhelimessa, (en siis tiedä onko ohikulkija tämä kaipaamani nainen) ja kun oli aika päättää puhelu niin molemmat jäivät kuuntelemaan hiljaisuutta. Alkuun kiusallista mutta sitten se vaihtui iloiseen oivallukseen.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisikö kokeilla.. Olen kyllä sellainen romantikko että osaisinko tehdä niin. Se on aina tuntunut laskelmoinnilta.
En tiedä. Hymyilevän naisen olen tuntenut vahvasti ja aina on ollut tunne molemminpuolisesta välittämisestä. Kerran puhuimme puhelimessa, (en siis tiedä onko ohikulkija tämä kaipaamani nainen) ja kun oli aika päättää puhelu niin molemmat jäivät kuuntelemaan hiljaisuutta. Alkuun kiusallista mutta sitten se vaihtui iloiseen oivallukseen.
apVaikea arvioida, noi on sinun kokemuksia hänestä, olisi kiva kuulla miten toinen kokee sinut näistä? Kiinnostuneena aina haluaa ymmärtää toisen myönteisesti ja hyvällä tavalla, mut jos toinen on vähänkin jännitteisempi, pelokkaampi ja epåilevämpi sinusta niin enempi laskisin sen varaan enemmän, että aika muuttaisi tilanteen sinun kannalta varmemmaksi hyvään?
Jos toinen kokee sinut liian päälle käyväksi, voisi tilanne kääntyä sinua vastaan, vaikka olisit sille kokemalla täysin syytön? Naisen mennyt voi synnyttää niitä pelkoja, jotka tekee asiasta sinulle haastavamman. Puhuminen voi olla hyvästä irl, jos äänesi on hänelle tuttu esim. puhelimessa. Aina nämä ovat omanlaisia, kun mennyt vaikuttaa jännitteisiin välillänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea arvioida, noi on sinun kokemuksia hänestä, olisi kiva kuulla miten toinen kokee sinut näistä? Kiinnostuneena aina haluaa ymmärtää toisen myönteisesti ja hyvällä tavalla, mut jos toinen on vähänkin jännitteisempi, pelokkaampi ja epåilevämpi sinusta niin enempi laskisin sen varaan enemmän, että aika muuttaisi tilanteen sinun kannalta varmemmaksi hyvään?
Jos toinen kokee sinut liian päälle käyväksi, voisi tilanne kääntyä sinua vastaan, vaikka olisit sille kokemalla täysin syytön? Naisen mennyt voi synnyttää niitä pelkoja, jotka tekee asiasta sinulle haastavamman. Puhuminen voi olla hyvästä irl, jos äänesi on hänelle tuttu esim. puhelimessa. Aina nämä ovat omanlaisia, kun mennyt vaikuttaa jännitteisiin välillänne.Ymmärrän ajatuksen. Se että tilanne voi kääntyä minua vastaan toisen kokemuksen vuoksi, se on tuttua. Sitä on ollut niin paljon etten voi alkaa toimia sen mukaisesti. En aloita mitään missä minun täytyy hoivata, huomioida, parantaa, olla parannettavana, muuttua jomman kumman tms. Jos olen liian päällekäyvä ja hän pelästyy niin silloin se tapahtuu. Silloin meitä ei ole tarkoitettu toisillemme. Jos ottaisin sen huomioon niin edessä olisi suhde joka olisi aina samansisältöistä. Ja silloin se kävisi työstä.
Tänään voi todeta että jos lähetin viestin oikealle henkilölle, niin ei ole enää mitään mihin aika voisi vaikuttaa. Se oli sitten siinä. Jos hymyilevä nainen tulee vastaan niin pysähdyn tervehtimään jos tilanne on suotuisa. Viimeksi hänen ilmeensä näytti kutsuvalta mutta hänellä oli seuraa, ehkä poikansa? niin ajattelin ettei ole sopiva hetki. Ja yllättävää kyllä, vaikka hän ei olisi kaipaamani nainen niin pysähdyn tervehtimään. Tunsin hänet ennen kuin edes näin häntä. En paljasta mitä tarkalleen tunsin mutta hetken päästä hän ilmestyi puiden takaa ja käveli minua vastaan. Sama tapahtui kerran aiemmin, silloin tunsin saman voiman mutta vasta kun hän oli näköetäisyydellä ja kun käveli poispäin ohituksen jälkeen.
ap
- Anonyymi
Jos lukijoiden joukossa on millään tavalla ns näkeviä ihmisiä niin ajatukset ovat tervetulleita.
- Anonyymi
Olen se vanhempi nainen palstalta, mutta en ole varma kuka olet. Perjaatteessa nuo kuvailusi sopivat jopa kolmeen eri ihmiseen vuosien takaa tosin vain yhden heistä taisin nähdä pyöräilemässä viimevuonna kaupungissa jossa asun. Kertoisitko vuoden ja kaupungin jolloin tapasimme ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Liian paljon jo kerroin että voisin kysymykseen vastata.
Ehkä lähetin viestin jollekin toiselle, aloin miettiä 😂 En nimittäin muista miltä hän näyttää. Vastaan on tullut viimeisimpänä nainen joka hymyili minulle, suojatiellä ohitimme, mutta en ollut varma oliko se hän. Sitten on tullut nainen joka on aina vihaisen oloinen. Hymyilevän naisen aistin jo kaukaa, niin kävi kerran aiemminkin ja silloinkin hän hymyili. En ole varma onko kyseessä sama vai kaksi eri naista. Mutta, jos lähetin viestin väärälle, niin kai aikuinen nainen vastaisi ja kertoisi ettei ole etsimäni nainen?
ap - Anonyymi
No olkoon, 2021.
Näin hänessä kaksi erilaista voimaa. Se on syy miksi pidän mahdollisena että kyseessä voi olla sama ihminen.
Höpöksi menee 😒
ap
- Anonyymi
Minulla on whatsappissa asetus, jonka mukaan vain yhteystietoni näkevät tietoni sovelluksessa. Ei johdu kenestäkään henkilöstä, vaan siitä, että jossain vaiheessa tuli puheluita ulkomailta, varmaankin huijausyhteydenottoja, joten vaihdoin asetukset tiukemmiksi. En ole koskaan saanut häneltä yhteydenottoa, joten aloitus ei varmaankaan ole minulle.
Varmuudeksi vastaan kuitenkin, että en ole kokenut, että seuraat minua tai vainoat tai mitään muutakaan sellaista. Älä huoli siitä.
En tiedä, mikä merkitys unillasi tai näyilläsi voisi olla. En ole hengellinen ihminen. Olen kaiketi agnostikko - en suoranaisesti kiellä Jumalan olemassaoloa, mutta en myöskään usko Jumalaan, kun en näe sitä eikä sitä voi todistaa. En sulje pois sitä mahdollisuutta etteikö jonkinlaisia jumalia tai henkiä voisi olla olemassa. Minulle ne eivät ole näyttäytyneet enkä ole koskaan kokenut mitään hengellistä. Kokemuksesi ovat kaiketi sitä, miten itse ne koet ja minkä merkityksen itse annat niille.
Sen voin ainoastaan sanoa, niin ikävää kuin se onkin todeta, että suuresta rakkaustarinasta ja sielujen välisestä yhteydestä ei valitettavasti meidän kohdalla ollut kyse.
Kaikkea hyvää elämääsi. Toivottavasti löydät merkityksen kokemuksillesi.- Anonyymi
Arvostan ajatuksiasi mutta taidamme olla tuntemattomia toisillemme. Näin kyllä hänen kuvansa kunnes en enää nähnyt 😂 En tiedä mitä sanoa tähän päivään, jipii.
ap
- Anonyymi
Hei, alkaako nimesi S kirjaimella?
- Anonyymi
No hei, ei ala.
ap
- Anonyymi
Heti aloin etsiä itsestäni vikoja eilen. Ei se minun syyni ole jos toinen on epäkohtelias ja tyly.
Hyvää huomenta 👍🏻
ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1222798- 872461
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651900- 1771853
- 561827
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581606Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461596- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4011346Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289