Kaivattuasi? Miten paljon odotat sitä?
Toivoisinko joskus näkeväsi
35
591
Vastaukset
- Anonyymi
Toivoisitko
- Anonyymi
Kyllä me joskus harvoin nähdään.
- Anonyymi
Siis ei missään nimessä. Olen puol vuotta pyöritellyt häntä mielessäni, niin sehän ois tragedia kohdata hänet todellisuudessa. Haluan niin kovasti kuvitella hänet.
- Anonyymi
En tiedä odottaako hän enemmän sen toisen näkemistä? Taitaa odottaa
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Aina silloin tällöin nähdään, vaikka ei hän minua kaipaa. Kunhan moikkaillaan.
- Anonyymi
Toivonhan ja odotin paljon minä, vaikken nykyisin tiedä vältteleekö m läheltä. Tullut iso kynnys lähteä näkyilläkseen kun en tiiä haluaako edes nähdä ja moikkailla oikeesti enää. Yhä toivon positiivisena että jotain huomaisin.
- Anonyymi
Olen mielessäni tavannut niin monta kertaa, että en usko sitä enää todeksi.
- Anonyymi
Tavataan työpaikalla joka päivä. Odotan ja pelkään sitä. En tiedä yhtään missä mennään. n>m
- Anonyymi
Tuoksuuko vattu silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoksuuko vattu silloin?
vattu on päässäs!
- Anonyymi
Me nähdään arkisin. Odotan sitä, vaikka se myös jännittää, meitä molempia.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
Neljä vauvaa❤️🫄🤱🧑🍼🤱🧑🍼
- Anonyymi
Tietysti toivon näkeväni, vaikka en tiiä mitä ajatella.. Ehkäpä taas pääsiäisen jälkeen.
- Anonyymi
Miksi vasta silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vasta silloin?
Latailen itseäni.
- Anonyymi
Toivon ja odotan kovasti, mutta ei taida onnistua.
- Anonyymi
Ehkä ihan lähiaikoina, mahdollisesti. Jos tämä jäisi näin, kestäisi aikansa päästä mihinkään suuntaan. Mikäli kohtaisi, ehkä mahdollisesti voisi saada aikaan edes pienen muutoksen.
- Anonyymi
Toivon näkeväni mahdollisimman pian, sillä ikävä on kova. Emme asu kovinkaan kaukana toisistamme, mutta emme vaan missään kohtaa. Ihmettelenkin, eikö mies edes käy töiden jälkeen ruokakaupassa.
- Anonyymi
Naimisiin mennään vielä
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
En halua nähdä naista niin kauan kuin olen arka ja epävarma. Sitten jos tiedän että uskallan puhua ja pyytää hänet omakseni, haluan nähdä.
- Anonyymi
On hyvä kerätä rohkeutta!
- Anonyymi
Oletko hänen suhteen arka ja epävarma vai myös
muiden naisten kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hänen suhteen arka ja epävarma vai myös
muiden naisten kanssa?En ole muiden naisten kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Aiotko panna?
- Anonyymi
🥱😂No huh
- Anonyymi
Me harrastetaan ainakin seksiä koko ajan jos viel nähdään. Ei kerkee ees kakalla käymään välissä kun on sen verran kiihkeää.
- Anonyymi
Näemme kyllä, mutta harvoin ja tietenkin odotan sitä aina hyvin paljon.
- Anonyymi
Mulla sama. Aina olen odottanut, kun olen tiennyt koska tapaaminen on.
- Anonyymi
Odotan kovasti vaikka nyt tämän päivän tiedon varjolla en halua nähdä jos on varattu.. itse olen syypää kun ihastuin ja tunsin omakseni ensi tapaamisesta. Ehkä nämä tunteet laimenee kun ei nähdä sovitusti ainakaan…
- Anonyymi
Odotan, varsinkin nyt kun nähdään harvemmin ja vähemmän aikaa kerralla . En tiedä vältteleekö hän vai ei.
- Anonyymi
on se mielen päällä, joskus jää viimeinen sana tai teko tekemättä.
https://www.youtube.com/watch?v=Q3oZmKliTEE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223