Kumman näkemistä sä

Anonyymi-ap

Odotat enemmän?

27

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

ei asu suomessa

• Anonyymi

Riippuu kuka kysyy? Ja toivon molempien näkemistä.

• Anonyymi

Eli vastaat vain miellyttääksesi riippuen kumpi kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vastaat vain miellyttääksesi riippuen kumpi kysyy.

No se toisen haluan. Mutta tavata molemmat.

• Anonyymi

Kenenkä näkemistä?

• Anonyymi

Yksi vain

• Anonyymi

KiitoS Samoin 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KiitoS Samoin 😘

Ei ollut S:lle

• Anonyymi

Toisen, ei väliä kumman, kun on asia jonka haluan lertoa, enkä mä voi vaatia mitään.

• Anonyymi

siis *kertoa...

• Anonyymi

Tälleen sivusta pakko kommentoida, että intohimoista kanssakäymistä olisikin erikoista vaatia ja hyvinhän se meiltä sujuu vaatimattakin, samalla hyvien keskusteluiden ja ajanvieton ohessa.

• Anonyymi

Ai äitin vai hänen naisen?

• Anonyymi

Itselläni on ainakin vain yksi sydämessä ja mielessä, joten en ymmärrä kysymystä. Vastavuoroisesti odotan samaa miehen puolelta, jos näkyy merkkejä ettei ole tosissaan niin on sitten menneen talven lumia se..

• Anonyymi

Entä jos on toivonut näkevänsä jonkun niin, että on käynyt yöllä polvilleen ja nähnyt seuraavana päivänä, ei yhden vaan kahden ihmeen kautta tämän henkilön läheisen.

Eikö tämmöinen saa uskomaan, että jos Jumala tahtoo niin polut voi kohdata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on toivonut näkevänsä jonkun niin, että on käynyt yöllä polvilleen ja nähnyt seuraavana päivänä, ei yhden vaan kahden ihmeen kautta tämän henkilön läheisen.

Sori, minä en usko kohtaloon enkä ihmeisiin. Elämä on tehnyt minusta kyynisen niin paljon pahaa elämässäni tapahtunut. Olen lisäksi liian arka ja epäileväinen, etten jaksa uskoa että minulle mitään hyvää tapahtuisi enkä uskalla edes sitä tavoitella. Olen valmistautunut viettämään elämäni yksin ja onnettomana. Unelmia ja haaveita tietysti voin rakennella, mutta ne ei johda mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo ennemminkin sekoamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo ennemminkin sekoamisesta.

Tää on tapahtunut läheiselle, kuvitteli että eräs julkkis instagramissa on hänen sulhasensa. Oli muka kaiklea merkkiä sun muuta. Kävi maailmalla asti tuon ihmisen keikoilla ja kaikkea.

Oon mä tän asian nyt johonkin järkeviin raameihin saanut. Netissähän on siis tosi paljon juttua tästä, että ihmiset näkee peräkkäisiä numeroita joka paikassa esim. yleinen ilmiö.

• Anonyymi

Sekoat lopullisesti jos et lopeta ja katoa.

• Anonyymi

Jaa sieltä tuli varmat tiedot. Varmaan ihan kokemuksesta..

• Anonyymi

Et oikein tajua

• Anonyymi

jeesuksen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sen puheliaamman.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe