Odotat enemmän?
Kumman näkemistä sä
27
422
Vastaukset
- Anonyymi
Sun
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
ei asu suomessa
- Anonyymi
Riippuu kuka kysyy? Ja toivon molempien näkemistä.
- Anonyymi
Eli vastaat vain miellyttääksesi riippuen kumpi kysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vastaat vain miellyttääksesi riippuen kumpi kysyy.
No se toisen haluan. Mutta tavata molemmat.
- Anonyymi
Kenenkä näkemistä?
- Anonyymi
Yksi vain
- Anonyymi
KiitoS Samoin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiitoS Samoin 😘
Ei ollut S:lle
- Anonyymi
Toisen, ei väliä kumman, kun on asia jonka haluan lertoa, enkä mä voi vaatia mitään.
- Anonyymi
siis *kertoa...
- Anonyymi
Tälleen sivusta pakko kommentoida, että intohimoista kanssakäymistä olisikin erikoista vaatia ja hyvinhän se meiltä sujuu vaatimattakin, samalla hyvien keskusteluiden ja ajanvieton ohessa.
- Anonyymi
Ai äitin vai hänen naisen?
- Anonyymi
Itselläni on ainakin vain yksi sydämessä ja mielessä, joten en ymmärrä kysymystä. Vastavuoroisesti odotan samaa miehen puolelta, jos näkyy merkkejä ettei ole tosissaan niin on sitten menneen talven lumia se..
- Anonyymi
Entä jos on toivonut näkevänsä jonkun niin, että on käynyt yöllä polvilleen ja nähnyt seuraavana päivänä, ei yhden vaan kahden ihmeen kautta tämän henkilön läheisen.
Eikö tämmöinen saa uskomaan, että jos Jumala tahtoo niin polut voi kohdata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on toivonut näkevänsä jonkun niin, että on käynyt yöllä polvilleen ja nähnyt seuraavana päivänä, ei yhden vaan kahden ihmeen kautta tämän henkilön läheisen.
Eikö tämmöinen saa uskomaan, että jos Jumala tahtoo niin polut voi kohdata.Sori, minä en usko kohtaloon enkä ihmeisiin. Elämä on tehnyt minusta kyynisen niin paljon pahaa elämässäni tapahtunut. Olen lisäksi liian arka ja epäileväinen, etten jaksa uskoa että minulle mitään hyvää tapahtuisi enkä uskalla edes sitä tavoitella. Olen valmistautunut viettämään elämäni yksin ja onnettomana. Unelmia ja haaveita tietysti voin rakennella, mutta ne ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämmöinen saa uskomaan, että jos Jumala tahtoo niin polut voi kohdata.Kertoo ennemminkin sekoamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo ennemminkin sekoamisesta.
Tää on tapahtunut läheiselle, kuvitteli että eräs julkkis instagramissa on hänen sulhasensa. Oli muka kaiklea merkkiä sun muuta. Kävi maailmalla asti tuon ihmisen keikoilla ja kaikkea.
Oon mä tän asian nyt johonkin järkeviin raameihin saanut. Netissähän on siis tosi paljon juttua tästä, että ihmiset näkee peräkkäisiä numeroita joka paikassa esim. yleinen ilmiö.
- Anonyymi
Sekoat lopullisesti jos et lopeta ja katoa.
- Anonyymi
Jaa sieltä tuli varmat tiedot. Varmaan ihan kokemuksesta..
- Anonyymi
Et oikein tajua
- Anonyymi
jeesuksen
- Anonyymi
No et sä ole sen kummoinen, ellet hepoas kumarra..
.. käyitkös äänestämässä.?
T. siinähän kyselin, senkin kyselin......
https://m.youtube.com/watch?v=evlrpICjmNw - Anonyymi
Sen puheliaamman.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223