Vink vink. Olen puhunut tästä aiemminkin joten pitäisi avata
Aletaanko mies farmareiksi
14
331
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, alella.
T. juntin tunsin, tiärin......
Hyvästi.
https://m.youtube.com/watch?v=0LNAqMv97C0 - Anonyymi
Eiku paku, sedan tai coupe. -sivusta, suo rastaan tienpenkasta
- Anonyymi
En mä tässä voi farmareiksi muuttua, niitä saa vaatekaupasta.
- Anonyymi
Nykyaikana ei farmityö kannata.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun ruoka loppuu, niin muuttuu ääni kellossa. Turha sanoa, että tuodaan ulkomailta, kun muuallakin on ihan sama trendi kuin täällä.
- Anonyymi
Ei niin. On silti syytä tukea kotimaista tuotantoa ihan maailmallisista syistä. Sitten kun ei ole enää siementä, sikaa ja osaamista niin mitä sitä sitten suuhun pannaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. On silti syytä tukea kotimaista tuotantoa ihan maailmallisista syistä. Sitten kun ei ole enää siementä, sikaa ja osaamista niin mitä sitä sitten suuhun pannaan?
Niin se on, mutta silti ei kannata.
- Anonyymi
Juu tota voitas aluks tehdä kasvihuoneet ja jotain kasveja viljeltäis siällä seassa esim hamppua käviskö tää ,mutta ei paree kertoo viranomaisille.
- Anonyymi
Pitäs ainakin olla pellot vierekkäin että kannattais.
- Anonyymi
Kanoi,lampaita,sikoja vois olla,hevone
- Anonyymi
Ei saatana.
- Anonyymi
Haha, joo
- Anonyymi
Juu, villisika farmi ja pari kanaa 🤔
- Anonyymi
Kukaan ei ollut todellinen farmari, niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman531986- 471670
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771428Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911263Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1801216Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2361176- 51068
- 891056
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?731016Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21996