Oon miettiny sitä monta päivää. En oikein tiedä mitä siihen osaisin sanoa. Pitäisi vaan jutella kasvotusten.
Se viesti oli kyllä ihana
15
539
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, joku onnellinen on saanut viestin!
- Anonyymi
Minkälainen viesti?
- Anonyymi
Niin, mitä siinä viestissä olikaan?
- Anonyymi
Ajattelinkin, että ehkä jäit hauduttelemaan sitä.
- Anonyymi
Olihan siinä voimakkaita tunteita joita vähän vaikea edes uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siinä voimakkaita tunteita joita vähän vaikea edes uskoa.
Miksi vaikea uskoa? Ainakin itse rakastan miestä niin paljon, tekisin mitä vain että olisi luonani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaikea uskoa? Ainakin itse rakastan miestä niin paljon, tekisin mitä vain että olisi luonani.
Syn pitää keskustella sen miehen kans. Minä se en ole. En vaan osaa ajatella että hän ajattelisi minusta niin kauniisti. En vain pysty uskomaan että oikeasti merkitsin hänelle jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syn pitää keskustella sen miehen kans. Minä se en ole. En vaan osaa ajatella että hän ajattelisi minusta niin kauniisti. En vain pysty uskomaan että oikeasti merkitsin hänelle jotain.
Miksi päättelet että en olisi oikea? Onko kertonut rakastavansa ja haluavansa sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päättelet että en olisi oikea? Onko kertonut rakastavansa ja haluavansa sut?
En ole mies siitä. En vastaa noin henkilökohtaisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
Dumbass viesti miljoonat saaneet viestii joltain 🖕
- Anonyymi
jos olet saanut toiselta suoran viestin niin mitä ihmettä teet täällä palstalla?! Olet onnekas, vastaa nyt ihmeessä siihen, ihan jo kohteliaisuudesta tulee vastata.
- Anonyymi
viesti🥹🥲vau
- Anonyymi
Sitä odottaen.
- Anonyymi
Useampi tuhat päivää vasta mennyt. Ei kiirettä. 🥹
- Anonyymi
Oliko se tällä palstalla erään aamuyön tunteina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111