Siinä näette persut, ei sakset aina onnistu 🤣
Persut nyt näette
34
452
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kepu nyt jonkinmoisen kohotuksen kannatukseen saa, niin se pitää ottaa rauhallisesti, eikä sellaisella kouhotuksella niin kuin persut pari vuotta sitten.
Se hillunta niskalaukausineen pysyy mielessä hyvin pitkään, eikä ole mitään haluapersuja äänestää.- Anonyymi
Sipilä nosti kepun ylös , painoi myös alas.
Nyt kävi samoin perussuomalaisille nyt.
Eivät opi kansaa äänestäjiä ei petetä.
Se on palkanmaksun aika.
Saarikko vei kepu pohjamutiin , toivotaan Kaikkoselle parempaa jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilä nosti kepun ylös , painoi myös alas.
Nyt kävi samoin perussuomalaisille nyt.
Eivät opi kansaa äänestäjiä ei petetä.
Se on palkanmaksun aika.
Saarikko vei kepu pohjamutiin , toivotaan Kaikkoselle parempaa jatkoa.Kansa odottaa jeesusta, joka ei tule.
Kyllä kansa tietää, höpö höpö.
Kansa pettyy aina, paitsi kokoonuslaiset. Siellä on rahanvalta, ja ne pärjää , oli hallitus mikä hyvänsä.
Ei vaalitulos hyvä ollut.
Valtakunnallisesti vihreät ja vasurit eivät paljoa toisistaan erotu.yhteensä niillä 20 prosentin kannatus.
- Anonyymi
Keskusta ja Vasemmistoliitto voi nyt tehdä työtä Pyhäjärven parhaaksi.
- Anonyymi
Ai voi vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai voi vai
Jatkavat hyvää työtään. Toiset tekevät toiset iktevät.
- Anonyymi
Sinähän sen sanoit! Keskusta ja Vasemmisto ON sama Puolue. Ollaan sammoo mieltä kuin J....kin asiassa kuin asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen sanoit! Keskusta ja Vasemmisto ON sama Puolue. Ollaan sammoo mieltä kuin J....kin asiassa kuin asiassa.
Persut on nazzukoita ennemmin kuin kepu ja vasurit ovat sama puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole sama puolue, mutta molemmat tekevät työtä Pyhäjärven parhaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä paremmaksi muutu.
Onneksi koko maata ajatellen on hyvä, demarit voitti.
Jäisi tämä oikeiston kouhkaaminen vähemmälle.
Huono puoli on siinä, että kepuja on liikaa täällä pohjoisen päässä, menee edelleen hyväveli kanveesiin, ei hyvä.
Naisvihamielisyys jatkuu Pyhäjärven osiossa.
Sinulle, minulle jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole sama puolue, mutta molemmat tekevät työtä Pyhäjärven parhaaksi.
Naurua pimeässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurua pimeässä
Eikö sun pehmustetussa sellissä ole edes valoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkavat hyvää työtään. Toiset tekevät toiset iktevät.
Minä en ikte vaikka tiedän että Cepu pettää aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun pehmustetussa sellissä ole edes valoja?
Ei me tarvita sellejä , meillä on kaivos
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Tai on liikaa voidetta suken pohjassa, niin ja sauvat poikki, joskus sitä vain sattuu kaikenlaista.
- Anonyymi
Näin niille valehtelijoille käy. Itkupilli- Riikan täytyy nyt vain poseerata enemmän saksien kanssa niin kannatus lähtee nousuun!
- Anonyymi
Pari vuotta sitten valittu hallitus jatkaa tuplavaaleista huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta sitten valittu hallitus jatkaa tuplavaaleista huolimatta.
Niin valitettavasti jatkaa, mutta eipäs Orpo vastannut kun kysyttiin jatkuuko PS:n ja kokoomuksen yhteistyö kuten tähänkin asti, kehui vain miten kokoomus jatkaa sitä ja tätä, muttei puhunut mitään persuista.
- Anonyymi
Asiat ratkaisevat jatkossa.
- Anonyymi
Onko kokoomus ja perussuomalaiset eduskunnan kaksi suurinta puoluetta?
- Anonyymi
Ovat, kd ja rkp ovat vielä pienempiä mitä ps. Suomella on käpykaartihallitus.
- Anonyymi
Sama ralli jatkuu....
- Anonyymi
Kuntalaiset kärsii.
- Anonyymi
Kuntalaiset ovat päättäneet, että hyvää työtä tekevät jatkavat ja mölisijät tippuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntalaiset ovat päättäneet, että hyvää työtä tekevät jatkavat ja mölisijät tippuvat.
Ollaan yksimielisesti kuin sammoo mieltä kuin j...akin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan yksimielisesti kuin sammoo mieltä kuin j...akin
Miksikäs ei! Tärkeissä päätöksissä äänet jakautuu tulevalla kaudella valtuustossa 24-3!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksikäs ei! Tärkeissä päätöksissä äänet jakautuu tulevalla kaudella valtuustossa 24-3!
PHJ:n tuhoksi. Surullista.
- Anonyymi
Demarit voitti ! Demarit juhlii!
Mutta ministerin paikkoja ei jaeta.
Eikä jaeta ministerin paikkoja vasureille eikä kepulle!- Anonyymi
Mutta valehtelija pääsi valtuustoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta valehtelija pääsi valtuustoon.
Eikös niitä pääse kaksi. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös niitä pääse kaksi. Valitettavasti.
Oulaskankaasta valehtelijoista yksi?
- Anonyymi
-4🌈💦💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684